Мечта россиянина купить Saab уже привела к банкротству двух прибалтийских банков: Авто новини від AUTO-Consulting - Saab

Интернет-ресурс информационно-аналитической группы AUTO-Consulting  
Новини CARS TRUCKS BUSES ЗНИЖКИ % Статистика офіційний Ford Mustang Mach-E
Пошук по новинам

Розширений пошук
Розділи
Головна
Новини
 Ринок автомобілів
 Акції в автосалонах
 Тест-драйви
 Статистика автопродажів
 Ринок автобусів
 Ринок вантажівок
 Військова техніка
 Виробництво автомобілів
 Законодавство
 Автобізнес LIFE
 Дилерська мережа
 Кредити/лізинг/страхування
 Автохімія
 Сільгосптехніка
 Авто-електроніка
 Ринок запчастин
 Ринок шин
 Мототехніка
 Поради власникам авто
Розмитнення авто
Підписка на новини


• Новини по темі: Saab
• На SAAB може початись випуск електромобілів
• Для бувшому заводу SAAB знайшли нове призначення
• На SAAB нашелся новый покупатель
• За сколько хотят продать последний серийный Saab?
• Бывший Saab объединился с Koenigsegg для разработки электромобилей
• В Китае реанимировали Saab 9-3 под другим брендом
• Марке SAAB вновь не повезло
• SAAB запретил продавать авто в Китае под своим брендом
• SAAB может реанимировать производство 4 автомобилей
• В Турции хотят создать собственный автомобиль на технологиях SAAB
Ще по Saab...
Новини від AUTO-Consulting
Всі новини по темі - Європейський Союз

Мечта россиянина купить Saab уже привела к банкротству двух прибалтийских банков

кредити, лізинг, страхування | Опубліковано - 2011-12-07 12:02:05 (6071 разів прочитано)
Мечта россиянина купить Saab уже привела к банкротству двух прибалтийских банков - SaabЗа останні кілька днів на фінансовий сектор Прибалтики обрушилися потрясіння, яких не було з часів ринкових реформ початку 90-х рр. Протягом одного тижня на межі банкрутства опинилися відразу два провідні банки регіону: один з найбільших банків Литви Snoras і колишній латвійський "Ощад" Latvijas Krajbanka. Така синхронність в появі у них проблем не випадкова - обидва банки належать російському бізнесменові Володимиру Антонову.
Антиантоновський похід прибалтійської влади стартував 16 листопада в Вільнюсі. Там зібралося екстрене засідання уряду Литви, після якого міністр фінансів Інгріда Шимоне повідомила, що литовська влада прийняла рішення націоналізувати банк Snoras, тому що "зобов'язання банку можуть перевищувати його активи".

Націоналізацію провели в рекордні терміни. Вже 17 листопада парламент Литви прийняв поправки до семи законів, які дозволили відокремити частину майна банку Snoras і передати його заснованому державою банку. Всі поправки були прийняті практично одноголосно, у тому числі і головна - до закону про фінансову стабільність, яка обмежує можливість участі судів у процесі реорганізації націоналізованого банку. Тобто акціонерів практично позбавили судової перспективи для оскарження рішення уряду.

21 листопада проблеми почалися в латвійської власності литовського Snoras - Latvijas Krajbanka. Пізно ввечері Комісія ринку фінансів і капіталу Латвії ухвалила рішення припинити його діяльність. Підстави схожі на литовські: виведення активів (у банку Snoras регулятор виявив, що цінні папери вартістю 300 млн євро, відображені в активах, насправді не існують).

На додачу 22 листопада глава латвійської поліції Інтс Кузіс повідомив про арешт голови і деяких інших членів правління Latvijas Krajbanka, тому що з банку зникли активи на суму близько 100 млн латів (приблизно $200 млн).

У той же день генеральний прокурор Литви підписав європейський ордер на арешт головних акціонерів і колишніх керівників Snoras банку - Володимира Антонова і Раймундаса Баранаускаса. Обох підозрюють у привласненні майна у великих розмірах, підробці документів і "чорній" бухгалтерії.

В обох випадках порушення, за які наклали такі жорсткі санкції, дуже схожі. За словами глави нацбанку Литви, влада ще влітку вимагала від Snoras збільшити капітал. У вересні спеціальна інспекція дала вказівку банку перевести свої цінні папери в депозитарій литовського нацбанку. Але неслухняні банкіри перевели туди лише невелику їх частину. Нестача виявилася рівною приблизно 1 млрд літів ($390 млн).

Латвійські чиновники проблеми у своєму Latvijas Krajbankа пояснили так: відсутні кошти закладені на користь третіх осіб, а нагляд не був проінформований про заставу та про те, на чию користь вони закладені. Нормативи Latvijas Krājbankа не відображали відсутності цих коштів.

Сам Антонов свою провину заперечує і називає це "заздалегідь спланованою і добре продуманою операцією" скандинавського капіталу і спецслужб США, які спочатку заважали йому придбати шведський Saab, а тепер хочуть нашкодити і в банківському бізнесі. 18 листопада, ще не будучи в міжнародному розшуку, Володимир Антонов особисто приїжджав до Риги і вибухнув величезною статтею "Як вбивали Snoras" в латвійській газеті "Телеграф", що, до речі, теж належить йому.

Фінансові монстри Прибалтики

Прибалтійській владі і Антонову, дійсно, є за що боротися. Банк Snoras - п'ятий за розміром у Литві. Його капітал - близько $190 млн, а активи - $3,2 млрд. Прибуток банку невеликий, але він є. Його головна перевага: найбільша в Литві мережа з обслуговування клієнтів - понад 250 відділень.

У 2005 р. Snoras придбав контрольний пакет акцій найстарішого банку Латвії - Latvijas Krajbanka, колишньої радянської "Ощадної каси", що має аналогічно найбільшу мережу відділень вже в Латвії і майже чверть мільйона клієнтів. В останні роки в умовах кризи, коли іпотека приносить лише проблеми, а інвестиційні проекти в країнах Балтії згорнуті, робота із заощадженнями населення, зарплатами і пенсіями, на якій спеціалізувалися обидва банки, мабуть, єдиний правильний вид банківського бізнесу.

Втім, заслуг самого Володимира Антонова в настільки успішному розвитку банку немає. Він і його партнер Баранаускас придбали 93,75% акцій банку Snoras тільки в 2007 році, тобто отримали банк у вже готовому вигляді.

Крім того, у групи Snoras є ще й медіаактиви. У Литві це - великий пакет акцій найбільшого медіаконцерну Lietuvos rytas, а в Латвії - контрольний пакет видавничого дому "Телеграф".

Здавалося б, до чого тут Saab

Причини проблем двох прибалтійських банків прогнозовано сягають ще епопеї з купівлею Володимиром Антоновим шведського автоконцерну Saab. Досить навести одну цитату з інтерв'ю Володимира Антонова. На запитання "Яка кінцева ціна всієї угоди (купівлі Saab)?" Антонов відповів наступне: "Кешем GM (General Motors) отримує $174 млн. Плюс ще $326 млн у вигляді привілейованих акцій, які фактично виглядають як гроші, які GM отримає в 2016 році".

Сума $500 млн, що виходить при додаванні двох названих Антоновим чисел до болю схожа на загальну суму зниклих з двох нещасливих прибалтійських банків активів. Саме на цю суму казна-куди пропали або були закладені цінні папери обох банків. Швидше за все, Антонов скористався своїми банками, як "касою взаємодопомоги" для свого проекту.

На що він при цьому розраховував? Адже виведення активів розкрилося б швидко. Є така версія: після покупки Saab, за словами Антонова, йому був обіцяний великий кредит від ЄБРР на розвиток компанії, який дозволив би швидко "окешити" вкладені цінні папери. Але угода з покупкою Saab, як відомо, зависла, а разом з нею зависли і "позичені на деякий час" гроші.

Але самі прибалтійські чиновники навряд чи б так швидко зорієнтувалися. Їм, судячи з усього, допоміг порадою пан Саймон Фріклі, який вже призначений литовською владою новим керуючим банку Snoras з небаченою в Литві зарплатою $190 000 на місяць.

За словами Антонова, цей Саймон Фріклі зовсім недавно очолював іншу компанію - детективне агентство Kroll. Той самий Kroll, якому шведський уряд свого часу замовляв розслідування з метою підтвердити законність походження коштів антоновської компанії "Конверс груп", коли Антонов намагався придбати Saab. Антонову довелося надати Фріклі повний доступ до своєї документації, технічного та фінансового планування.

Тоді агентство Kroll оголосило, що ніякого криміналу в "Конверс груп" воно не виявило. Але тепер у Антонова з'явилися серйозні підозри, що колишній директор Kroll Саймон Фріклі використовував отриману ним інформацію у рейдерських цілях. Знаючи ситуацію в антоновських фінансах, детектив-інсайдер підказав прибалтійським чиновникам потрібний момент, коли Антонова можна було впіймати на порушеннях банківського законодавства. А натомість отримав скромний пост нового
FaceBook     Twitter     email     Telegram   Підпишись на канал в Telegram


Підпишись на новини на пошту
Новини по темі - Європейський Союз Всі новини по темі кредити, лізинг, страхування


Цікаве по темі...
• Новий кросовер DS 7 E-TENSE доступний з компенсацією -30% на лізинг
• На автомобілі BMW діє спеціальна програма кредитування зі ставкою від 0,01% річних
• На купівлю автомобілів PEUGEOT, CITROEN, DS Automobiles, OPEL та JEEP діють вигідні програми фінансування та гранти
Головні новини
• У суботу в Києві відкриється музей ретро автомобілів "Колеса історії"
• Німеччина надасть Україні додаткові зенітні комплекси ППО Iris-T
• Яким міг бути найкомпактніший Maserati на тій же платформі, що й Alfa Romeo Junior
• CITROEN представив новий CITROEN С3 Aircross сегменті B-SUV
• Український ВПК збільшив потужності виробництва САУ "Богдана"
• На базі DAYUN пропонується самоскид АТВ-4/2 вантажопідйомністю 8 т
• До 60-річчя Mustang автовиробник випустить спеціальну лімітовану серію
• Стало відомо скільки коштує розмінування 1 га землі у ліцензованих операторів
• Що насправді відбувалося на ринку вантажних автомобілів в Україні
• Представлений новий Nissan Qashqai. Що змінилось?
• Як перевірити лакофарбове покриття автомобіля та не купити «битка». Поради експертів
• PEUGEOT, CITROEN та OPEL в 2024 році повністю оновлять комерційну лінійку автомобілів в Україні
• Ціни, в які можна закохатися! Спеціальні ціни на усі автомобілі SEAT 2023 р.в. на складі в Україні
• В Україні виготовили партію бортових автомобілів АТВ-13/1 на шасі PEUGEOT Boxer
• Stellantis змінитить назву нового кросоверу Alfa Romeo під тиском італійського уряду
• В Україні збільшилась кількість виданих посвідчень водія. З якого віку можна отримати права
• Honda анонсувала нову лінійку електромобілів
• Відвантажена чергова партія пікапів JAC T6
• Понад 2 роки Stellantis Україна безкоштовно ремонтує автомобілі – 13 тис. заявок на суму близько 100 млн.
• Tesla звільнить 10% своїх співробітників через падіння продажів
Всі новини...

Авто- мото- музеї та колекції України
«Фаетон» Запорожжя
«Ретро Гараж» Львів
«Винтаж Гаражъ» Дніпро
«Машини часу» Дніпро
Музей КПІ Київ
Harley-Davidson Kyiv
«Мотомір» Камєнскоє
Ретромотомузей Львів
Zastava Умань
Мотоколекція OldCarService Київ
Гараж Януковича
Мотоколекція Берегово
Ретро музей Карлівка
Колекція Львівських мопедів
100 екземплярів за 100 років

Заводи, де виробляють
Ваші машини
Український авторинок за 100 років
ЗАЗ 2009 р., Як роблять ZAZ Forza 2011 р., ЗАЗ 2017 р.
Богдан (Черкасы), 2009, 2013, 2019 рік
Богдан JAC, Богдан-МАЗ
АвтоВАЗ
ЛуАЗ, ЛуАЗ 2016
Черкаський Автобус 2003, 2016 рік
КрАСЗ
Що залишилося від ЛАЗу
Що залишилося від КМЗ
Що залишилося від ХВЗ
Що залишилося від ЛМЗ
Єврокар
ЧАЗ
Часов-Яр
Історія КМЗ
Завод ім. Малишева
Київський БТЗ
Перший український автозавод
Велосипеди України
Audi
Jaguar Land Rover China
Peugeot
Porsche
Volvo
FSO
KIA Slovakia KIA Russia KIA Korea
Lamborghini
MG
BYD
Chery, Chery 2016
Geely, Emgrand EC8, Emgrand GC9
Great-Wall, 2012 рік
FORD Otosan
MAN & Neoplan Туреччина
IVECO
MAN
Scania Сідертельє
ГАЗ, ГАЗ 2010
УАЗ

Лічильники


SHALB  
Secured  




Купить машину на автопродаже? Автобазар Украины.

Популярні новини
• Українське підприємство створило власну версію пікапу, з урахуванням досвіду на фронті
• Франція пріоритетно відправлятиме в Україну БТР VAB та САУ Caesar
• Україна нарощує виробництво власної бронетехніки
• В Україні з`являться нові серії номерних знаків
• Хто став новим власником ЛАЗу і що тепер буде з підприємством?
• Стало відомо, хто буде постачати Києву велику партію нових автобусів
• PEUGEOT представляє новий 7-ми місний кросовер Peugeot 5008
• Більше 50% замовників автомобіля Xiaomi вже відмінили заказ
• Українські військові отримали одну з найбільших партій пікапів
• В Україні стартують продажі пікапу нового покоління JAC T9
• На Львівщині знайшли старовинний мотоцикл, який більше 80 років пролежав у землі
• Volvo показала, навіщо потрібні найпотужніші тягачі FH780
• Недооцінений: тест-драйв Citroen C5 Aircross
• В Україні набирають популярність бурокрани на автомобільних шасі
• У Верховній Раді пояснили, які саме автомобілі вилучатимуть у громадян на потреби ЗСУ
Акції у дилерів...
• Ціни, в які можна закохатися! Спеціальні ціни на усі автомобілі SEAT 2023 р.в. на складі в Україні
• На останні моделі Volkswagen Caddy 2023 року діє спеціальна цінова пропозиція
• На Mitsubishi Eclipse Cross 2023 року виробництва діє вигода до 129 000 грн.*
• В Євромоторс у Хмельницькому діє цілий ряд акційних пропозицій на нові та вживані автомобілі
• Автобезпека світового рівня Vodafone Guardian тепер доступна за 0 грн.
• BMW 3 серії доступні в Україні по ціні від 1 500 000 грн.
• На автомобілі CUPRA на складі в Україні діють спеціальні ціни
• На броньовані автомобілі BMW Х5 М50i VR6 діє спеціальна пропозиція
• В автосалонах GM GROUP діють вигідні умови по підготовці авто після зими
• Кросовер Opel Grandland — в наявності в Україні зі знижкою 40 000 грн.
• В Україні стартувала сервісна акція на Renault «Обслуговування підвіски з вигодою до 25%»
• На автомобілі SEAT 2023 року діють спеціальні ціни
• У дилерів Volkswagen доступна партія кросоверів VW T-Roc за спеціальними цінами
• На популярні моделі Mazda в Україні діють спеціальні цінові пропозиції
• Сезон ваших переваг. В Україні ще доступні автомобілі BMW 2022 та 2023 років виробництва за спеціальною ціною
Авто історія
Історія АвтоЗАЗа
Історія Богдан/ЛуАЗ
Історія Черкаський автобус
Історія КМЗ / КМЗ 75 років
Музей Audi
Історія NSU
Музей BMW
Музей Citroen
Історія Citroen
Музей DAF
Музей Ferrari
Музей Fiat
Музей MG
Музей Peugeot
Історія Dangel 4x4
Історія Jeep
Музей Porsche
Музей Volvo
Парк Ferrari World Park
ВАЗ-2101 "Копійка"
ВАЗ-2121 "Нива"/LADA 4x4
LADA Sport
ГАЗ-24 "Волга"
ЛуАЗ-969
ЗАЗ-965
Перший український мотоцикл
Найперша мотоколяска К-1В
Перший київський мотоцикл К-1Б
Всі модели ЛМЗ
Історія Mini
Музей в Брюселі
Музей в Турині
Музей в Пекині
Музей в Шанхаї
Гараж Князя Монако
Авто королів XX сторіччя
Гараж Януковича
Китайський автопром
Турецький автопром
Корейський автопром
Авто II світової війни
Автівки Великої Перемоги
Авто Ленд-ліза
Лімузини російських вождів
Київський тролейбус
Київський автобус
Перші українські тролейбуси
Київський швидкісний трамвай
НТУ - 75 років
Перші авто та автоСМІ в Україні
ТОП10+ найстаріших автомобілів в Україні
Автономера Київа за 116 років
Статистика українського авторинку за 100 років
Скільки авто було продано в Незалежній Україні

Великі особистості Андре Сітроєн, Джорджетто Джуджаро, Луїджи Колані, Фердинанд Порше, Марчелло Гандіні, Mr. Dream Car Олексій Сахновський, Свємпа, київлянин Володимир Вєклич, Філіп Прибилой Д4
 
Зв'язок
Тел.: +38 063 233 43 31
Пишіть нам >>>
Зробити стартовою | У вибране
Експорт новин |
Реклама на сайті
Роздрук, збереження, переклад іншою мовою або носій матеріалів, опублікованих у новинах AUTO-Consulting, допускаються лише для особистого використання. Інше використання матеріалів (зокрема, часткова чи повна публікація) допускається лише з дозволу ІАГ AUTO-Consulting. Використання матеріалів www.autoconsulting.com.ua допускається за наявності гіперпосилання на www.autoconsulting.com.ua.