Татьяна Острикова: Как государство хочет навести порядок на авторынке и что ждет украинские автозаводы: Авто новини від AUTO-Consulting - авторынок

Интернет-ресурс информационно-аналитической группы AUTO-Consulting  
Новини CARS TRUCKS BUSES ЗНИЖКИ % Статистика офіційний Ford Mustang Mach-E
Пошук по новинам

Розширений пошук
Розділи
Головна
Новини
 Ринок автомобілів
 Акції в автосалонах
 Тест-драйви
 Статистика автопродажів
 Ринок автобусів
 Ринок вантажівок
 Військова техніка
 Виробництво автомобілів
 Законодавство
 Автобізнес LIFE
 Дилерська мережа
 Кредити/лізинг/страхування
 Автохімія
 Сільгосптехніка
 Авто-електроніка
 Ринок запчастин
 Ринок шин
 Мототехніка
 Поради власникам авто
Розмитнення авто
Підписка на новини


• Новини по темі: авторынок
• Европейский авторынок за год изменился до неузнаваемости. Какие автомобили сегодня в тренде?
• Украинский авторынок начал 2022 год с небольшого спада
• Каким будет украинский авторынок в 2022 году. Мнения ведущих операторов
• Украинский авторынок улучшил свои позиции в Европе за 2021 год
• Украинский авторынок в 2021 году вырос на 20%
• Каким будет мировой авторынок в 2022 году
• Мировой авторынок в 2022 году вырастет. Прогноз Fitch
• Украинский авторынок в ноябре вновь возобновил рост. Дефицит полностью поменял лидеров
• В октябре украинский авторынок накрыл дефицит авто. Итоги продаж новых авто
• Сколько автомобилей недосчитается украинский авторынок до конца 2021 года и как изменятся цены
Ще по авторынок...
Новини від AUTO-Consulting
Всі новини по темі - Україна

Татьяна Острикова: Как государство хочет навести порядок на авторынке и что ждет украинские автозаводы

законодавство | Опубліковано - 2018-10-02 21:34:48 (9014 разів прочитано)
Татьяна Острикова: Как государство хочет навести порядок на авторынке и что ждем украинские автозаводы - авторынок
Какой будет автомобильная политика Украины на ближайшие годы? Сохранят ли льготы при импорте электромобилей? Когда снизят акциз на иномарки, и как хотят легализовать авто на «еврономерах»? AUTO-Consulting задал все эти вопросы Главе подкомитета Верховной Рады по таможенным вопросам и улучшению Таможенного Кодекса Украины народному депутату Татьяне Остриковой.
Вопросов у AUTO-Consulting оказалось очень много, ведь подкомитет госпожи Татьяны принимает самое непосредственное участие в формировании будущего законодательства, которое затронет всех автомобилистов. И с ее участием рассматриваются все поправки в законопроекты №8487 и 8488, проголосованные Верховной Радой в первом чтении в июле. Поэтому мы решили разделить наше большое интервью на несколько блоков, чтобы не упустить важных нюансов. Сегодня публикуем ответы Татьяны Остриковой о том, каким вообще государство видит автомобильный рынок, и что ждать от депутатов автомобилистам и официальному автобизнесу. (Українською).

Вместо «Доступного розмитнення» «евробляхеры» могут спровоцировать появление дополнительного налога на все авто

Решение вопроса по «евробляхам» переносится на ноябрь: подана 91 поправка

AUTO-Consulting: Яким Ви бачите автомобільний ринок України взагалі в майбутньому? Яка частка на ньому може належати новим автівкам, а яка вживаним?

Тетяна Острікова: Для прикладу порівняємо нас і Євросоюз, в Україні середній вік автомобіля - 21 рік, в Євросоюзі – 8,6. Така ситуація склалася через те, що в Україні начебто з благою метою стимулювати власне виробництво було використано два механізми: один податковий і один регуляторний. Що ми отримали в результаті – ви знаєте. До нас так і не прийшли інвестори, які наприклад прийшли в Словакію (Volkswagen, Peugeot , Kia Motors), Польщу (Fiat, Opel, Volkswagen) та навіть в Росію (Audi, BMW, Toyota та інші).



Безумовно, що в країнах з розвиненим автомобільним будівництвом, як, наприклад, Франція та Німеччина, ефективно стимулюють корпорації та громадян оновлювати автомобільні парки. В Німеччині ставки транспортного податку, які залежать від потужності та об’єму двигуна, також кардинально різняться для двигунів різного типу: бензинових та дизельних. Здавалося б, дизельні двигуни потребують менше палива, але дизель забруднює повітря не тільки вуглекислим газом, а ще й сажею, що також повинно враховуватися в сумі податку. Однак, якщо людина встановлює на свій старий автомобіль сажевий фільтр – вона отримує податкове вирахування.

Так конкретні заходи податкової політики заохочують бажану поведінку споживача. В наведеному прикладі – стимулюють автовласників вживати заходів для скорочення викидів. А от, наприклад, у Франції, податок береться разово при реєстрації автомобіля і кожного разу при його перепродажу, що стимулює власника користуватись автомобілем якомога довше. В Німеччині податок треба платити щороку, незалежно від того, перепродається автомобіль чи ні.



Щоб доповнити картину, порівняємо підходи цих країн до можливості врахування витрат на придбання автомобіля компаніями для цілей розрахунку податку на прибуток. Так у Франції витрати віднімаються від оподатковуваної бази не у повному обсязі, а в межах 18 тис євро, а в Німеччині в повному обсязі. Хоча в обох країнах розвинене автовиробництво, але ми бачимо, що середній вік авто в Німеччині – 6,8 років, а у Франції – 8,0 років, потім їх продають у Східну Європу, або ще куди-небудь. Тобто податки, окрім інших функцій, ефективно стимулюють корпорації і громадян оновлювати їх автомобільні парки.

Тепер давайте подивимось як у нас. В Україні було встановлено велике податкове навантаження при імпорті транспортних засобів, при цьому, окрім податкових методів, були застосовані зміни в законодавстві щодо заборони ввезення авто, які не відповідають екологічним стандартам. Це мало би стимулювати власне автовиробництво. Але, як бачимо з прикладу нашої ситуації, продукція Запорізького заводу не витримувала конкуренції з імпортними авто, і завод вимушений був зупинитися, не зважаючи на такі протекціоністські заходи.



Поки що в нас не стоїть на порозі інвестор, або, принаймні, нам про це невідомо. Національного виробництва немає, доступного авто кредитування немає і компанії не зацікавлені, як в Німеччині, в придбанні автомобілів на себе з подальшою передачею їх у користування співробітникам. От і виходить, що ми не залишаємо жодного шансу своїм громадянам легально і доступно оновлювати автопарк. Ми загородили імпорт, не надавши альтернативи у вигляді власного виробництва.

Продолжит ли авторынок рост в новом бизнес-сезоне? Мнения операторов

Каким будет «Доступне розмитнення». Параметры правок в автомобильные законы



Як нам стало відомо у Комітеті податкової та митної політики, в ході робочих груп щодо врегулювання питання з машинами на іноземній реєстрації, фактично чи не єдиним заводом в Україні, який займається збіркою машин є західноукраїнський «Єврокар». Але навіть його продукція здебільшого відправляється назад за кордон, бо завод працює в режимі давальницької сировини. Ми відправили листи в урядові міністерства, які мають формувати автомобільну політику, це Мінінфраструктури, МЕРТ, і якщо вони нам скажуть, що інвестори є, то, безумовно, ми маємо створити податкові та регуляторні стимули для того, щоб цей інвестор сюди прийшов і за 2-3 роки налагодив виробництво якісних і доступних авто. Але якщо такого інвестора немає, то принаймні на період, поки він не з’явиться, ми маємо зробити доступним імпорт. Щоб прийняти виважене рішення, депутати повинні розуміти якою є державна стратегія, наприклад, в країнах Європейського Союзу ми бачимо кілька моделей автомобільної політики: Німеччина – це країна великого автомобільного виробництва, а країни Балтії і Грузія не мають автовиробництва, але там доступний імпорт і перепродаж.

Владельцы авто на еврономерах формируют собственное лобби в Верховной Раде

«Евробляхеры» начали откровенно смеяться над властью в своих номерах. Патрульная полиция теряет контроль



АК: Чому в Україні кожного року переглядаються податки в автомобільній галузі? Чи не краще для бізнесу та інвестицій було б прийняти довготривалу законодавчу базу і зупинитись на цьому?

Тетяна Острікова: В Україні наразі відсутня будь-яка стратегія держави розвитку автомобільної галузі. В першу чергу це завдання Уряду і Міністерства транспорту, яке займається чим завгодно – Hyperloop-ами, поїздами, але так і не надало суспільству візії розвитку автомобільної галузі.



Саме тому, ми вимушені були надати їм останній шанс, і останнім рішенням Комітету податкової та митної політики направили в Міністерство транспорту і Міністерство економіки, як до головних візіонерів державної політики, листа з питаннями, ми хочемо чітко розуміти – як наш Уряд бачить розвиток автомобільної галузі України. Як тільки ми будемо розуміти, чого хоче наша держава для наших громадян і для оновлення їх автопарку, ми зможемо підібрати для цього найбільш вдале оподаткування. Поки що через податки, в тому числі з автомобілів, закриваються поточні дірки державного бюджету, як свого часу було з введенням податку на так звані «предмети розкоші» – на автомобілі з обсягом двигуна три і більше літрів при уряді Яценюка.

АК: Чи є в цьому баченні власне виробництво автомобілів в Україні? За рахунок чого воно може відродитись в Україні?

Тетяна Острікова: Вважаю, що держава повинна мати комплексну автомобільну політику щодо того, якою буде модель розвитку держави відносно автомобільної промисловості. Якщо це буде модель, за умовою якої прийдуть сюди інвестори, і побудують тут заводи, тоді треба говорити в першу чергу про те, що потрібно інвестору, щоб сьогодні в Україні збудувати завод Volkswagen, Opel чи Mercedes. Тоді нам в першу чергу треба говорити про стабільне середовище – працюючу правоохоронну систему, захист права власності, захист інвестицій, ефективну можливість захистити порушені права в суді, і лише в другу чергу можна говорити про певні податкові пільги чи преференції, індустріальні парки, якісь податкові пільги на нове виробництво інвесторів, стабільне податкове законодавство.



А от якщо держава зараз, визнаючи реальність, вибирає модель зробити доступним імпорт, щоб швидко оновити автомобільний парк, не чекаючи поки у нас налагодяться правоохоронна та судова система, то ми повинні, хоча би на цей період, зробити ввезені автомобілі дешевшими для наших громадян. І, одночасно, протягом цього періоду попрацювати з інвесторами, з заводами-виробниками, дізнатися від них – чи вигідно їм розміщення в Україні виробництва логістично, по робочій силі, чи є якісь геоекономічні фактори, які могли би їх саме тут зацікавити, або навпаки – відлякати. Тільки після цього, виходячи з усіх цих чинників, ми будемо вирішувати, що робити далі – залишати доступним імпорт, чи все ж таки залучати сюди інвестора. Якщо ми обираємо шлях залучення інвестора, який стане національним виробником якісних та доступних легкових транспортних засобів, то можна створити для нього сприятливі умови, а не штучні бар’єри, які лише імітували захист національного виробника в останні роки. Якщо ми обмежуємо імпорт, то треба мати виробників аналогічної продукції всередині країни, котрі отримають конкурентні переваги, і тоді додаткове зростання власного виробництва компенсує втрати від зменшення зовнішньої торгівлі.



У нас таких виробників, по факту, зараз немає, автовиробництво падає з року в рік, тому наразі, поки на порозі не стоїть іноземний інвестор, ми вважаємо за доцільне лібералізувати ринок, як це робили інші країни без власного автовиробництва, наприклад, Грузія. Потрібно шукати інвестора, виходячи з комплексного геополітичного і економічного підходу. А от коли буде інвестор, тоді і вжити певних протекціоністських заходів для того, щоб власне виробництво відновилося в Україні.

Что происходит на ЗАЗе? Репортаж с цехов Запорожского автозавода

Владелец Киевского мотозавода откровенно рассказал о перспективах возрождения производства



АК: За підсумками 2017 року імпорт нових авто в Україну приніс 15 млрд. Грн. податків, імпорт вживаних – 5 млрд. грн.. Імпорт «єврономерів» - 0. Це данні ДФС. За логікою, ніби, потрібно підтримувати той напрямок, який дає державі більше надходжень до бюджету. Чому не відбувається стимулювання придбання нових авто, а створюються умови для зростання імпорту вживаних авто? Чи це правильно для держави?

Тетяна Острікова: По-перше, слід говорити про те, що автомобілі на іноземній реєстрації не випускаються в митний режим імпорт. Вони, як правило, використовують митний режим транзит або тимчасове ввезення.



По-друге, держава, приймаючи те чи інше рішення, в першу чергу повинна виходити не з того, скільки це рішення принесе надходжень до її бюджету, а з того, що вигідно її громадянам, які використовують транспортні засоби, як для особистих потреб, так і в підприємницькій діяльності, заробляють гроші, пожвавлюють економіку. Керуватись потрібно інтересами платників податків – громадян, компаній, які, розглядають транспортні засоби як засіб пересування чи інструмент щоденного заробітку.



Дозволю собі не погодитись з тезою, що не відбувається стимулювання придбання нових авто, адже автори законопроекту номер 8487, який було ухвалено Верховною Радою України в першому читанні, істотним чином пропонують знизити ставки акцизного податку не стільки на вживані, а в першу чергу на нові автомобілі, особливо це стосується нових великолітражних автомобілів. Візьмемо Volkswagen Passat, якому є повних 12 років, та який оснащений дволітровим бензиновим двигуном.



Згідно з проголосованим законопроектом, акциз на нього становитиме 1200 євро. Як це рахується - 2 (коефіцієнт об’єму двигуна для 2000 см.куб.) Х 50 (ставка для бензинового двигуна в євро) Х 12 (вік авто в роках). А от для нових автомобілів акциз буде доволі низьким, навіть для багатолітрових. Для такого ж річного Volkswagen Passat акциз становитиме 100 євро, а для п’ятилітрового авто – 250 євро. Очікується, що лібералізація ринку транспортних засобів призведе до пожвавлення в цій сфері. Це стосується і нових авто, і тих, на які сьогодні до кінця року діє пільга з акцизу, в також всі, хто сьогодні їздить на авто з іноземною реєстрацією, зможуть здійснити їх митне очищення, що залучить додаткові надходження в бюджет, яких зараз немає.

Европейский авторынок уже никогда не будет таким как прежде. В сентябре в ЕС вступили в силу самые жесткие нормы



Не треба робити імпорт вживаних авто занадто дорогим при відсутності національного виробництва автомобілів всередині країни та при відсутності доступного автокредитування. Як видно, цей механізм не діє, адже тоді з’являються авто, ввезені в інших митних режимах, а не в режимі імпорту, і бюджет отримує 0. Натомість, за умови лібералізації ринку, можна буде за відносно невеликі гроші чесно здійснити митне очищення машини, не використовуючи схеми заниження митної вартості, і не потрібно буде імітувати інші митні режими. Ще раз наголошу, згідно з законопроектом, що розглядається акцизи будуть знижені для всіх – і для нових, і для вживаних автомобілів.

Продовження інтерв’ю з Тетяною Остріковою AUTO-Consulting опублікує найближчим часом. Слідкуйте за нашими анонсами у Telegram-каналі

Из-за нашествия «евроблях» из Украины могут уйти крупные автоимпортеры

FaceBook     Twitter     email     Telegram   Підпишись на канал в Telegram


Підпишись на новини на пошту
Новини по темі - Україна Всі новини по темі законодавство


Цікаве по темі...
• В Україні з`являться нові серії номерних знаків
• У Верховній Раді пояснили, які саме автомобілі вилучатимуть у громадян на потреби ЗСУ
• Діючі штрафи в Україні за перевищення швидкості є неадекватні порівняно з європейськими, - МВС
• Сервісні центри МВС ще 3 областей працюватимуть у новому форматі
• За новим законом про мобілізацію у громадян зможуть вилучати транспортні засоби, але в окремих випадках
• В новому законі про мобілізацію передбачено позбавлення права керування ТЗ
• В Україні хочуть значно підвищити штрафи за непропуск авто зі спецсигналами
• В 2024 році в Україні зменшується кількість ДТП з постраждалими
• Після 2025 року ЄС має намір не подовжити режим безмитної торгівлі з Україною
• Для мобілізації автотранспорту МВС отримуватиме дані від МВС
• Розслідування ЄС щодо китайських електрокарів все більше непокоїть автовиробників
• В Україні збільшилась кількість виданих посвідчень водія. З якого віку можна отримати права
Головні новини
• У суботу в Києві відкриється музей ретро автомобілів "Колеса історії"
• Німеччина надасть Україні додаткові зенітні комплекси ППО Iris-T
• Яким міг бути найкомпактніший Maserati на тій же платформі, що й Alfa Romeo Junior
• CITROEN представив новий CITROEN С3 Aircross сегменті B-SUV
• Український ВПК збільшив потужності виробництва САУ "Богдана"
• На базі DAYUN пропонується самоскид АТВ-4/2 вантажопідйомністю 8 т
• До 60-річчя Mustang автовиробник випустить спеціальну лімітовану серію
• Стало відомо скільки коштує розмінування 1 га землі у ліцензованих операторів
• Що насправді відбувалося на ринку вантажних автомобілів в Україні
• Представлений новий Nissan Qashqai. Що змінилось?
• Як перевірити лакофарбове покриття автомобіля та не купити «битка». Поради експертів
• PEUGEOT, CITROEN та OPEL в 2024 році повністю оновлять комерційну лінійку автомобілів в Україні
• Ціни, в які можна закохатися! Спеціальні ціни на усі автомобілі SEAT 2023 р.в. на складі в Україні
• В Україні виготовили партію бортових автомобілів АТВ-13/1 на шасі PEUGEOT Boxer
• Stellantis змінитить назву нового кросоверу Alfa Romeo під тиском італійського уряду
• В Україні збільшилась кількість виданих посвідчень водія. З якого віку можна отримати права
• Honda анонсувала нову лінійку електромобілів
• Відвантажена чергова партія пікапів JAC T6
• Понад 2 роки Stellantis Україна безкоштовно ремонтує автомобілі – 13 тис. заявок на суму близько 100 млн.
• Tesla звільнить 10% своїх співробітників через падіння продажів
Всі новини...

Авто- мото- музеї та колекції України
«Фаетон» Запорожжя
«Ретро Гараж» Львів
«Винтаж Гаражъ» Дніпро
«Машини часу» Дніпро
Музей КПІ Київ
Harley-Davidson Kyiv
«Мотомір» Камєнскоє
Ретромотомузей Львів
Zastava Умань
Мотоколекція OldCarService Київ
Гараж Януковича
Мотоколекція Берегово
Ретро музей Карлівка
Колекція Львівських мопедів
100 екземплярів за 100 років

Заводи, де виробляють
Ваші машини
Український авторинок за 100 років
ЗАЗ 2009 р., Як роблять ZAZ Forza 2011 р., ЗАЗ 2017 р.
Богдан (Черкасы), 2009, 2013, 2019 рік
Богдан JAC, Богдан-МАЗ
АвтоВАЗ
ЛуАЗ, ЛуАЗ 2016
Черкаський Автобус 2003, 2016 рік
КрАСЗ
Що залишилося від ЛАЗу
Що залишилося від КМЗ
Що залишилося від ХВЗ
Що залишилося від ЛМЗ
Єврокар
ЧАЗ
Часов-Яр
Історія КМЗ
Завод ім. Малишева
Київський БТЗ
Перший український автозавод
Велосипеди України
Audi
Jaguar Land Rover China
Peugeot
Porsche
Volvo
FSO
KIA Slovakia KIA Russia KIA Korea
Lamborghini
MG
BYD
Chery, Chery 2016
Geely, Emgrand EC8, Emgrand GC9
Great-Wall, 2012 рік
FORD Otosan
MAN & Neoplan Туреччина
IVECO
MAN
Scania Сідертельє
ГАЗ, ГАЗ 2010
УАЗ

Лічильники


SHALB  
Secured  




Купить машину на автопродаже? Автобазар Украины.

Популярні новини
• Українське підприємство створило власну версію пікапу, з урахуванням досвіду на фронті
• Франція пріоритетно відправлятиме в Україну БТР VAB та САУ Caesar
• Україна нарощує виробництво власної бронетехніки
• В Україні з`являться нові серії номерних знаків
• Хто став новим власником ЛАЗу і що тепер буде з підприємством?
• Стало відомо, хто буде постачати Києву велику партію нових автобусів
• PEUGEOT представляє новий 7-ми місний кросовер Peugeot 5008
• Українські військові отримали одну з найбільших партій пікапів
• Більше 50% замовників автомобіля Xiaomi вже відмінили заказ
• В Україні стартують продажі пікапу нового покоління JAC T9
• Volvo показала, навіщо потрібні найпотужніші тягачі FH780
• В Україні набирають популярність бурокрани на автомобільних шасі
• Недооцінений: тест-драйв Citroen C5 Aircross
• Тест-драйв: Чим здивував Jeep Compass e-Hybrid
• У Верховній Раді пояснили, які саме автомобілі вилучатимуть у громадян на потреби ЗСУ
Акції у дилерів...
• Ціни, в які можна закохатися! Спеціальні ціни на усі автомобілі SEAT 2023 р.в. на складі в Україні
• На останні моделі Volkswagen Caddy 2023 року діє спеціальна цінова пропозиція
• На Mitsubishi Eclipse Cross 2023 року виробництва діє вигода до 129 000 грн.*
• В Євромоторс у Хмельницькому діє цілий ряд акційних пропозицій на нові та вживані автомобілі
• Автобезпека світового рівня Vodafone Guardian тепер доступна за 0 грн.
• BMW 3 серії доступні в Україні по ціні від 1 500 000 грн.
• На автомобілі CUPRA на складі в Україні діють спеціальні ціни
• На броньовані автомобілі BMW Х5 М50i VR6 діє спеціальна пропозиція
• В автосалонах GM GROUP діють вигідні умови по підготовці авто після зими
• Кросовер Opel Grandland — в наявності в Україні зі знижкою 40 000 грн.
• В Україні стартувала сервісна акція на Renault «Обслуговування підвіски з вигодою до 25%»
• На автомобілі SEAT 2023 року діють спеціальні ціни
• У дилерів Volkswagen доступна партія кросоверів VW T-Roc за спеціальними цінами
• На популярні моделі Mazda в Україні діють спеціальні цінові пропозиції
• Сезон ваших переваг. В Україні ще доступні автомобілі BMW 2022 та 2023 років виробництва за спеціальною ціною
Авто історія
Історія АвтоЗАЗа
Історія Богдан/ЛуАЗ
Історія Черкаський автобус
Історія КМЗ / КМЗ 75 років
Музей Audi
Історія NSU
Музей BMW
Музей Citroen
Історія Citroen
Музей DAF
Музей Ferrari
Музей Fiat
Музей MG
Музей Peugeot
Історія Dangel 4x4
Історія Jeep
Музей Porsche
Музей Volvo
Парк Ferrari World Park
ВАЗ-2101 "Копійка"
ВАЗ-2121 "Нива"/LADA 4x4
LADA Sport
ГАЗ-24 "Волга"
ЛуАЗ-969
ЗАЗ-965
Перший український мотоцикл
Найперша мотоколяска К-1В
Перший київський мотоцикл К-1Б
Всі модели ЛМЗ
Історія Mini
Музей в Брюселі
Музей в Турині
Музей в Пекині
Музей в Шанхаї
Гараж Князя Монако
Авто королів XX сторіччя
Гараж Януковича
Китайський автопром
Турецький автопром
Корейський автопром
Авто II світової війни
Автівки Великої Перемоги
Авто Ленд-ліза
Лімузини російських вождів
Київський тролейбус
Київський автобус
Перші українські тролейбуси
Київський швидкісний трамвай
НТУ - 75 років
Перші авто та автоСМІ в Україні
ТОП10+ найстаріших автомобілів в Україні
Автономера Київа за 116 років
Статистика українського авторинку за 100 років
Скільки авто було продано в Незалежній Україні

Великі особистості Андре Сітроєн, Джорджетто Джуджаро, Луїджи Колані, Фердинанд Порше, Марчелло Гандіні, Mr. Dream Car Олексій Сахновський, Свємпа, київлянин Володимир Вєклич, Філіп Прибилой Д4
 
Зв'язок
Тел.: +38 063 233 43 31
Пишіть нам >>>
Зробити стартовою | У вибране
Експорт новин |
Реклама на сайті
Роздрук, збереження, переклад іншою мовою або носій матеріалів, опублікованих у новинах AUTO-Consulting, допускаються лише для особистого використання. Інше використання матеріалів (зокрема, часткова чи повна публікація) допускається лише з дозволу ІАГ AUTO-Consulting. Використання матеріалів www.autoconsulting.com.ua допускається за наявності гіперпосилання на www.autoconsulting.com.ua.