Автомобільна промисловість не стала винятком. Оскільки домашні офіси стали новим "місцем" перебування, а спілкування зведено до мінімуму, автомобільний ринок, безперечно, зіштовхнувся зі своєю часткою труднощів після пандемії.
Однак, як і в кожній складності, є і позитивна сторона. Автомобільна промисловість була змушена критично подивитись на старі методи та процеси, які тепер стали неефективними та непотрібними, та необхідні зміни назрівали давно. Оскільки соціальне дистанціювання все ще залишається головною темою гри, немає місця краще за всесвітнє павутиння, щоб вивести свої товари та послуги на ринок. Для автосалонів та дилерів це означає пошук надійного автомобільного програмного забезпечення для створення сильної присутності в Інтернеті та залишити проблеми пандемії позаду.
На шляху до успіху із компанією Modera
Компанія Modera, що займається розробкою програмного забезпечення та пропонує рішення спеціально для автомобільної промисловості, зрозуміла важливість оцифрування та автоматизації задовго до настання пандемії. Необхідність 8-10 разів їздити в автосалон у процесі покупки автомобіля та підписувати незліченні папери вручну не була оптимальним вибором ні для клієнтів, ні для довкілля.
На протилежному кінці процесу продажу теж все було далеко не так гладко. Співробітники відділу продажу важко справлялися з управлінням декількома різними платформами і системами, стежачи за тим, щоб жоден лід не загубився в процесі, щоб пропозиції, що містять точну та достовірну інформацію, розсилалися своєчасно, а на всі питання та проблеми клієнтів давалися відповіді без довгих затримок.
Компанія Modera знала, що ці підходи не лише застаріли, але й були вкрай неефективними, і щоб залишитися у грі, необхідно було впроваджувати інновації та оцифровку. І це те, що принесла компанія Modera Software.
Після впровадження рішення Modera Salesfront один із клієнтів компанії Modera зміг збільшити кількість щотижневих пропозицій, що розсилаються своїми продавцями, у п'ять разів. Замість того, щоб намагатися отримати дані з декількох різних каналів і розрахувати пропозиції, в результаті чого виходило близько 8 щотижневих пропозицій, продавці тепер могли легко використовувати один з готових шаблонів Modera і збільшити кількість щотижневих пропозицій до 40.
Важливість присутності в Інтернеті
Оскільки люди зводять до мінімуму особисте відвідування магазинів та спілкування, покупка автомобіля не є винятком. Modera e-commerce solution значно спростило та прискорило весь процес покупки автомобіля як для клієнта, так і для дилера. Завдяки сучасному омні-канальному рішенню продавці можуть перенести шоу-рум прямо до клієнта, навіть не виходячи з дому. Клієнти мають можливість пройти весь процес покупки автомобіля повністю у режимі онлайн. Від вибору автомобіля та додаткових опцій, призначення тест-драйву до вибору варіантів фінансування та доставки автомобіля відповідно до їх уподобань - все робиться в безпечному та зручному режимі онлайн.
Надаючи своїм клієнтам можливість вибрати автомобіль через Інтернет, ви також сприятливо вплинете на графік роботи. Фізичні автосалони не відрізняються цілодобовим обслуговуванням, у той час, як ваша платформа електронної комерції доступна для клієнтів у будь-який час доби. Завдяки більш ніж 20-річному досвіду роботи в галузі, Modera - ваш найкращий вибір, коли йдеться про знання потреб клієнтів та розуміння деталей, які можуть зробити чи зірвати продаж.
Після того як клієнти вибрали бажаний автомобіль, пропозиції, розіслані за допомогою рішень Modera, можуть містити всю інформацію про поточні пропозиції та акції. Таким чином, людський фактор виключається із процесу складання пропозицій, а продавці не забувають додати необхідну інформацію в остаточну пропозицію – все вже готове. Використовуючи цю можливість, клієнт компанії Modera зміг збільшити продаж аксесуарів на 38% і значно підвищити свій дохід.
Щоб ще більше наголосити на необхідності сильної присутності в Інтернеті, варто взяти до уваги той факт, що більше 70% людей розглядають можливість покупки автомобіля через Інтернет, а 42% вже готові це зробити. Очевидно, що просто мати блискучий магазин вже недостатньо, якщо ви хочете охопити ширшу аудиторію потенційних покупців автомобілів.
Синхронізація всіх платформ
З точки зору дилерів, Modera допоможе вам створити високоякісні автомобільні веб-сайти по всій вашій мережі, щоб гарантувати, що, відвідавши будь-який з ваших сайтів, клієнти захочуть укласти угоду прямо там і тоді. Найприємніше - всі системи та платформи синхронізовані, тому вся необхідна інформація та дані будуть доступні всім, а всі оновлення будуть впроваджуватись у всій вашій мережі.
Це означає, що необхідно завжди бути в курсі запасів і точно знати, які автомобілі доступні для покупки або замовлення. Якщо в системі змінюється будь-яка інформація про автомобіль, ціна буде змінена на всіх платформах та каналах, що гарантує відсутність прогалин у комунікації та постійну актуальність усіх даних у режимі реального часу.
Повернення індивідуального підходу
Найновіша функція Modera’s Online Live Sales solution Modera Online Live Sales – це можливість інтегрувати відео-чат на ваш сайт, щоб ви могли дати своїм клієнтам спілкування, якого їм так не вистачало, та встановити з ними довірчі стосунки. Рішення дає клієнтам можливість поговорити з агентом з продажу віч-на-віч і отримати відповіді на свої запитання без необхідності витрачати час на телефонні розмови годинами безперервно або чекати відповіді на свої запити електронною поштою. Оскільки для цього не потрібно навіть підводитися з дивана, наше оточення гарантовано оцінить ці функції, натхненні соціальною дистацією.
Раз ми заговорили про створення довірчих відносин з клієнтами, важливо пам'ятати, що продаж автомобілів - це не тільки продаж нових машин. Коли йдеться про оновлення автівки, багато людей шукають хорошу угоду і на свій старий та надійний автомобіль. З рішенням Modera’s Trade-in і клієнт, і продавці можуть бути впевнені, що всі пропозиції справедливі та прозорі, оскільки оцінка автомобіля проводиться докладно та супроводжується зображеннями, щоб переконатися, що всі аспекти прийняті до уваги. У продавців є можливість інтегрувати інші платформи для перевірки цін на автомобілі на ринку в режимі реального часу і, таким чином, переконатися, що вони відправляють справедливі пропозиції.
Це також допоможе продавцям, яким не доведеться проводити тривалий обмін електронними листами, а можна буде поспілкуватися з потенційними покупцями в режимі реального часу. Нині не можна недооцінювати важливість людського спілкування. Якщо ви хочете бути на крок попереду конкурентів, Modera Software допоможе вам досягти успіху.
Якщо Ви бажаєте дізнатись більше та спробувати програмне забезпечення Modera - залиште заявку щодо демо версії на нашому сайті Modera або зверніться до нашого представника в Україні:
Володимир
[email protected]
+380934523033
|