Застосунок avtologistika для дилерів – це перше рішення в автомобільній індустрії, що дозволяє автодилеру отримати всю необхідну інформацію щодо замовлених автомобілів без зайвих запитів до дистриб'ютора чи логістичної компанії.
Застосунок дає можливість відстежувати у режимі реального часу інформацію про місцезнаходження кожного із замовлених автомобілів, їхній статус, а також детальний стан і комплектацію нових автомобілів у кожній з точок приймання-передачі на всьому маршруті від заводу-виробника до дилерського центру.
Новий додаток також зберігає фото та деталі огляду авто на всіх етапах перевезення по кожному з доставлених автомобілів протягом року або більшого визначеного періоду.
ІТ-продукт дозволяє зв'язатися з водієм, який перевозить замовлення, 24/7 на будь-якому етапі перевезення. Накопичує та видає за запитом різноманітну статистику та інформацію про надані технічні послуги під час доставки, а також надсилає звіти та повідомлення відповідно до графіку або у випадку виникнення певних подій.
«Всі дані знаходяться безпосередньо у руках користувача. Не потрібно телефонувати чи писати електронні листи для того, аби дізнатися на якому етапі чи в якому стані перебуває авто, – зазначив керівник департаменту інформаційних технологій avtologistika Євген Панасенко. – Усі дані зручно розміщені на інформаційній панелі, вони автоматично змінюються в залежності від актуального стану і статусу автомобілів, що обслуговуються. А зручні фільтри дозволяють отримати статистику за різні часові періоди або деталізацію по кожному конкретному VIN-коду у зручній і зрозумілій формі».
Представник офіційного дилера Renault у Києві АРМА МОТОРС Віталій Полтавець, один із перших користувачів, відзначив його зручність: "Є вся інформація, яка потрібна: ми можемо бачити на якому етапі перебуває конкретний автомобіль, маємо доступ до даних щодо часу прибуття автовоза та контакти водія”.
Представник компанії “Ніко Мегаполіс” Микола Білько також звернув увагу на зручність розміщення всіх необхідних категорій на одному екрані, швидкому доступі до детальної інформації та можливості підписувати документи про стан доставлених автомобілів прямо у додатку.
Розробники підкреслюють, що новий ІТ-продукт дозволяє оперативно отримувати інформацію керівникам і фахівцям дилерських центрів, у залежності від їхньої ролі і функціональних обов’язків в компанії. Окрім того, цим застосунком також можна скористатися під час приймання автомобілів дилером від перевізника. Це дозволяє фіксувати повну інформацію про стан і комплектацію доставлених автомобілів у електронній формі. Таким чином, дилер звільняється від необхідності друкувати паперові документи та вручну переносити інформацію у різні звітні системи.
«Ми системно працюємо над підвищенням прозорості, надійності наших послуг та ланцюгів постачання, що знаходяться у зоні нашої відповідальності, - наголошує CEO avtologistika Павло Гайдай, – однією з наших основних задач є оптимізація та вилучення непотрібного з наших процесів. Наш новий додаток дозволяє ефективно прибрати велику кількість зайвих дій, документів та запитів. Найголовніше, він значно економить час для всіх учасників процесу доставки та дистрибуції нових автомобілів».
Швидкий доступ до будь-якої інформації чи повідомлень можна налаштувати під свої потреби. Зручність використання додатку дозволяє дилерам ефективно планувати свій робочий графік, скорочувати час очікування інформації та вилучити зайві операції і документи.
«Наявної у додатку інформації достатньо для майже будь-яких управлінських рішень, - говорить Павло Гайдай, – ми передаємо автомобільним дистриб'юторам і дилерам ту саму інформацію, якою користуємося ми самі, без фільтрів чи виправлень. Фактично ми всі разом перебуваємо в одному інформаційному полі. Це дуже високій рівень прозорості, що вимагає від всіх учасників процесу доставки автомобілів довіри і надійності. Такий доступ до всієї операційної інформації не є звичайним на нашому ринку, він вимагає не тільки відкритості, але й спроможності визнавати помилки, якщо вони є, до чого, звісно, не всі готові».
Новий застосунок вже доступний для завантаження на платформі Android та iOS (за спеціальним запитом на пошту [email protected]).
Повна версія додатку доступна для усіх партнерів avtologistika. Обмежений, однак дуже важливий функціонал додатку, буде доступний іншим учасникам ринку в наступних версіях.
Нагадаємо, команда avtologistika працює над розвитком екосистеми програмного забезпечення для логістики, що має загальну назву avtologistika online, яка, зокрема, включатиме в себе додатки для:
- дилерів;
- перевізників;
- складів та портів;
- водія автовозу aDriver, а також набір додатків і сервісів для автомобільних дистрибюторів.
Також, як передбачається, у екосистемі має з’явитися спеціальний додаток для комунікації всіх учасників ринку автотранспортної логістики.
Нагадаємо, аvtologistika - інноваційний і найбільший в Україні інтегрований постачальник логістичних послуг для автомобільної індустрії. Більш ніж 20 років компанія надає послуги з логістики, перевезення і обслуговування відомим світовим виробникам автомобілів та створює інформаційні системи для організації і оптимізації процесів в логістиці і транспорті.
|