Спочатку про новий тягач Volvo FH Aero. Його кабіна стала на 240 мм довше і має більш аеродинамічну форму, що сприяло зменшенню витрати пального. У Volvo сміливо кажуть про 5% економії у витраті палива, при чому і попередня модель FH i-Save була серед рекордсменів економічності. Але у новому FH Aero змогли перевершити і ці показники.
Тепер Volvo FH Aero може витрачати 22 л/100 км і принести власнику 3525 евро економії на рік тільки на витратах на паливо і AdBlue. Це – не мало. І саме ефективність вантажівок Volvo буде сприяти популярності серед перевізників.
Volvo FH Aero нарешті отримав систему відеокамер замість дзеркал (Camera Monitor System), до якої вже звикли клієнти інших виробників. У Volvo витримали паузу, опрацювали всі помилки конкурентів і презентували майже бездоганний варіант. Тепер камери не тільки дають більше оглядовості, але й допомагають при маневруванні, покращують огляд у дощ чи туман, вночі і т.п.
Але не одними камерами замість дзеркал відрізняється FH Aero. Майже всі електронні системи допомоги водієві оновилися і дають більше можливостей. Так, адаптивний круіз-контроль працює навіть при повній зупинці вантажівки і самостійно розпочне рух, щойно це дозволить дорожна обстановка. З’явилася і система зупинки двигуна на холостих обертах (аналог «старт/стоп).
Система запобігання наїзду на пішоходів тепер бачить далі і навіть на узбіччі. А ще Volvo FH Aero має адаптивне дальне світло, що саме перемикатиметься, систему запобігання зіткненню, систему контролю тиску шин з функцією передавання інформації Push-повідомленнями до Volvo Connect. І ще багато багато інших корисних систем.
Двигуни D13TC вже добре знайомі і пропонуються у виконанні 420, 460, 480 та 500 к.с. А у поєднанні з економічним ведучим мостом і просунутою системою I-Shift, яка забезпечує на 30% більш плавне перемикання передач, витрачають ці двигуни ще менше пального.
На вершині модельної гами тепер розмістився надпотужний Volvo FH16, який оснащено двигуном 780 к.с. із крутним моментом 3800 Нм. Так багато потужності ще ніколи не пропонували!
В середині головна відмінність від попередньої моделі – це монітори на бічних стійках, замість дзеркал. Але оновився і інтерфейс на центральному дисплеї, з’явилися додаткові USB-порти і т.п.
Але крім самої техніки «Вольво Україна» планує повністю змінити підхід до обслуговування вантажівок. Відходить у минуле обслуговування за ТО, бо кожна вантажівка індивідуальна і сервіс має враховувати режим її експлуатації. Тим паче, що за допомогою Volvo Connect можна бачити заздалегідь можливі несправності і попереджати їх. Тому на українському ринку Volvo буде пропонувати сервісні контракти різного наповнення: від базового Uptime Care до наступних Blue, Silver, Gold. Вони різняться за покриттям, чи це тільки витратні матеріали, чи запчастини, чи взагалі будь-що.
Головне, що клієнт, тепер може прогнозувати на роки вперед свої витрати, пов’язані з сервісом вантажівки – контракт покриває все, а його вартість не змінюється. Сплачувати можна з різним інтервалом: місяць, квартал, рік. Тобто, володіння вантажівкою стає більш прогнозованим, а витрати можна порахувати наперед. Ось це і є головна перевага сервісних контрактів від Volvo.
Нове покоління Volvo FH Aero вже надходить клієнтам. Перші машини вже вирушили в рейс, а згодом ми будемо бачити їх багато на дорогах.
Детальніше про Volvo в Україні
|