Наш улюблений червоний бренд в лінійці ZF Aftermarket, TRW, додає в асортимент для вторинного ринку унікальну деталь, яка стала інновацією для світового автопрому декілька років тому. Відомий всім підсилювач гальма від сьогодні- це моноблок, який керується і керує виключно по «дротах» в бортовій мережі автомобіля. Зустрічайте 100% новинку, якій немає аналогів: електронний блок - підсилювач гальм! Актуально насамперед для власників електромобілів VAG. |
Електромобілі та автомобілі з гібридними двигунами ставлять нові виклики перед гальмівною системою: З одного боку, система керування гальмами повинна бути здатна поєднувати ефект двох систем гальмування (рекуперації та звичайного фрикційного гальмування). Це повинно відбуватися непомітно для водія і рекуперації якомога більше енергії. З іншого боку, в електрифікованих транспортних засобах десятиліттями використовуване підвищення потужності за допомогою вакууму більше не працює, тому для підсилення гальмівної сили потрібне нове джерело енергії.
Завдяки електронному підсилювачу гальм TRW технологічна група розробила гальмівну систему, яка відповідає цим вимогам, а також забезпечує широкий спектр функцій комфорту та допомоги водієві. До них відносяться:
• RBC (Roll Back Compensation): Компенсація довшого ходу педалі в гальмівних системах з низьким опором.
• PFC (компенсація сили натискання на педаль): рівномірний тиск на педаль незалежно від частки рекуперативного гальмування у відповідній ситуації руху.
• EBR (зовнішнє гальмування): Автоматичне забезпечення гальмівного тиску та об'ємного потоку в залежності від вимог системи контролю динаміки автомобіля
• EPC (Enhanced Performance Curve): програмне забезпечення зі змінними характеристиками допомоги
• PRL (Pressure Reduction Logic): Зниження тиску на педалі під час зупинки автомобіля або втручання ABS.
Крім того, система здатна підтримувати функції високоавтоматизованого та автономного водіння в майбутньому.
Підходить для всіх класів автомобілів
Електронний підсилювач гальм не тільки усуває необхідність у вакуумному насосі та шлангах, що йдуть з ним, але й займає мало місця для встановлення завдяки своїй компактній конструкції. Крім того, він гарантує більш швидке нарощування гальмівного тиску, ніж вакуумний підсилювач, що призводить до скорочення гальмівного шляху в екстрених ситуаціях.
EBB може використовуватися на різних класах транспортних засобів. Наразі система використовується як оригінальне обладнання (OE) в декількох моделях, що базуються на модульному електричному будівельному комплекті Volkswagen (MEB). Асортимент охоплює моделі від ID.3 та ID.4 до ID.Buzz MPV. Тепер, під брендом TRW, ZF Aftermarket робить електронний підсилювач гальм доступним для незалежного ринку запасних частин. На початковому етапі три номери деталей охоплюють наступні сфери застосування: VW ID.3, ID.4, ID.5, AUDI Q4 e-tron, Skoda Enyak і Cupra Born. ZF Aftermarket планує постійно розширювати свій асортимент запасних частин.
"Електронний підсилювач гальм під брендом TRW ще раз підкреслює наш комплексний підхід до забезпечення того, щоб інновації ZF OE були доступні нашим партнерам по СТО на ранній стадії, - коментує Маркус Віттіг (Markus Wittig), керівник бізнес-напрямку "Післяпродажне обслуговування легкових автомобілів". "Надавати ринку запасних частин технічні ноу-хау з перших рук і оптимально готувати його до викликів майбутнього - це наша філософія".
|