Як і у випадку з легковими автомобілями, функції електронного управління в комерційних транспортних засобах також зростають, що призводить до зростання попиту на спеціальні блоки управління. З появою нових електричних та електронних технологій для транспортних засобів, усіма приводами автомобіля, включаючи гальма, трансмісію та рульове управління, можна керувати централізовано за допомогою програмного забезпечення для керування. Саме тут у гру вступає cubiX: програмне забезпечення ZF контролює всі приводи, забезпечуючи стабільність, безпеку, точність і продуктивність автомобіля. Система тепер також доступна для клієнтів комерційних автомобілів, адаптована до їхніх індивідуальних потреб і включає програмне забезпечення, апаратне забезпечення, а також послуги системної інтеграції та системного інжинірингу.
Запускаючи cubiX для комерційних автомобілів, ZF демонструє, як синергія між підрозділами та провідний досвід у галузі управління рухом транспортних засобів дозволяє пропонувати на ринку економічно ефективні рішення для "готових до автоматизації" систем управління рухом транспортних засобів: "Для нас було очевидно, що необхідно розширити портфоліо програмних платформ для керування рухом транспортних засобів, щоб задовольнити потреби комерційного транспорту", - пояснює д-р Хольгер Кляйн, генеральний директор ZF Group. "Адаптація інноваційних технологій, які ми спочатку розробили для однієї сфери застосування, до кількох сегментів завжди була однією з сильних сторін і конкурентних переваг ZF".
Великий потенціал для автоматизації
cubiX взаємодіє з усіма системами віртуального водія і виконавчими механізмами транспортного засобу, щоб забезпечити необхідну безпеку, точність і продуктивність транспортного засобу в складних сценаріях водіння, таких як вантажні майданчики або порти, де є більше можливостей для розгортання автоматизованих технологій в порівнянні з дорогами загального користування. Таким чином, cubiX для комерційних транспортних засобів є технологією, що забезпечує більш високий рівень автоматизації.
Автоматизація руху транспортних засобів на вантажних майданчиках і в портах може значно підвищити ефективність і продуктивність, одночасно вирішуючи ключові проблеми, що впливають на логістичну галузь, такі як постійний дефіцит водіїв, особливо для нічних операцій.
Саме тому cubiX від ZF спрощує роботу виробників транспортних засобів і кінцевих користувачів. Постачальники систем віртуальних водіїв і виробники комплектного обладнання можуть зосередитися на своїх ключових компетенціях, подбавши про сприйняття і планування, а також про сам транспортний засіб. ZF забезпечує "готове до автоматизації" управління рухом автомобіля завдяки своєму портфоліо продуктів X-by-wire.
Програмне забезпечення було протестовано в реальних умовах і вже довело свою високу ефективність під час нещодавнього довгострокового пілотного дослідження в Німеччині, де cubiX було успішно впроваджено.
Концерн ZF впроваджує інновації в комерційних автомобілях, щоб сформувати майбутнє транспорту
|