На електромобілі до Львова за 5 годин. Чи це реально?
Нагадаємо, що саме в можливості не залежати від електрозарядок і полягає головна фішка системи E-POWER, яку застосовує зараз Nissan. На цей крок Nissan пішов, щоб позбавити будь-яких фобій власників електромобілів, залишитися десь з розрядженною батареєю. Як виявляється така фобія у певних водіїв є і це зупиняє їх від використання електричного транспорту, після ДВС.
Nissan, як піонер електромобілізації, (пам’ятаєте, хто перший почав продавати електричний Nissan Leaf), вирішив запропонувати цікаве компромісне рішення у вигляді системи e-power. Ви керуєте електромобілем, але взагалі не турбуєтеся про його заряджання від ЕЗС. Все як і було при використанні ДВС: залив паливо у бак і їдь собі. Але колеса крутить електродвигун, який бере енергію від батареї. Її ємність не велика, але то не є проблема. Бо Nissan Qashqai e-power не потребує заряджання від розетки взагалі, а використовує для цього власний генератор, встановлений під капотом і який працює на бензині.
При цьому Nissan Qashqai e-power – це електромобіль з електродвигуном потужністю 190 к.с. і моментом 330 Нм. Але його особливість у тому, що процес під заряджання може відбуватися будь-коли і будь-де, навіть на ходу. Тому власнику такого Qashqai не потрібно слідкувати за запасом ходу і не шукати доступні зарядні станції. Він просто їздить. Запас ходу обмежує тільки кількість палива у баку для генератора. При повному баку це – 820 км.
Тест-драйв Nissan Qashqai e-Power. Перші враження
На трасі
Їдемо до Луцьку. Поки наш Nissan Qashqai e-power просувається містом, частину шляху він взагалі їде безшумно, але як тільки ємність батареї починає вичерпуватися – запускається двигун генератора під капотом і миттєво поповнює її енергією. Відбувається це автоматично і не потребує від водія жодних дій. Можна взагалі за цим не слідкувати, Qashqai e-power це робить самостійно і коли на це є потреба.
А на трасі, особливо на великій швидкості, генератор працює майже постійно. Тим і цікаво буде поглянути яка ж витрата палива для генератора буде у підсумку.
Керується Nissan Qashqai e-power відмінно, гарно тримає дорогу і миттєво прискорюється. Тут не має коробки передач, тому прискорення, як в електричних авто (до «сотні» за 7,9 с). Але, на відміну від авто з ДВС, у Qashqai e-power потужне прискорення є і після 100 км\год. Взагалі, їхати на трасі – одне задоволення.
На додачу на нашому Qashqai ще є багато корисних асистентів, у вигляді систем розпізнавання рухомих об’єктів, пішоходів, дорожних знаків, підтримки рядності руху, автоматичне перемикання дальнього світла, а особливо адаптивний круїз-контроль. Все це відмінно працює і в наших умовах, тому на гарній дорозі їхати одне задоволення.
LED-фари чудово освітлюють дорогу, а якщо якийсь дорожній знак і не помітив, то проекція виведе його на скло. Дорога до Луцька промайнула не помітно і ось вже ми у цьому чарівному старовинному місті.
Перлини Луцька
Луцьк відомий своєю особливою історичною архітектурою, а головною родзинкою, безумовно, є замок Любарта. Але цього разу нам ми відкрили для себе зовсім новий Луцьк – мистецький. Виявляється у місті є чудовий розважальний комплекс «Адреналін Сіті», який стане однією з туристичних принад України та Волині і ось чому.
Саме тут завершує роботу над найбільшою в Україні картиною «Космогонія» український художник Петро Антип. Це не просто велика картина – це справжня літопис, яка займає площу більше 2000 м2. Її художник писав прямо тут з осені 2022 року і саме ця картина стане «перлиною» галереї сучасного українського мистецтва у Луцьку, яку вже не один рік розвиває сім’я Корсаків.
Це найбільша і найцікавіша галерея площею більше 15000 м2, де можна побачити неймовірну кількість робіт українських художників з різних регіонів України. І скажу чесно, це настільки вражає, коли це бачиш, що у цю галерею згодом будуть їздити до Луцька, як зараз їздять подивитися на замок.
До речі, у комплексі «Адреналін Сіті» тепер теж можна придбати і нову книгу #76 «Історія появи виробництва мото- та вело техніки в Україні» видавництва «АВТО-Консалтинг», яка розповідає про історію Київського і Львівського мотозаводів і ще про 4 підприємства, які існували у нас за 100 років.
Придбати або замовити книгу можна тут
Переваги e-power
Шлях від Києва до Луцька зайняв 5 годин, а зворотня дорога ще 5 годин і 20 хвилин. Ми проїхали 815 км і жодного разу не зупинялися для заряджання батареї Nissan Qashqai – вистачило палива у баку для генератора.
При чому, витрата палива була в межах 5,4-5,7 л\100 км. Під час нашої подорожі були часті вимкнення електроенергії, але нас це взагалі не хвилювало і це – головна перевага системи e-power. Ти їдеш стільки, скільки потрібно, і скільки є палива. Жодної фобії.
Київ-Луцьк-Київ
Nissan Qashqai e-Power: електромобіль, який не боїться блекауту
Як проявив себе електромобіль Nissan Qashqai e-Power під час вимкнень світла
|