Навесні 2025-го модель з'явиться у 20 країнах Європи. При цьому відрізнити кросовер від дореформеного буде складно, оскільки зміни в основному торкнулися силової установки та оснащення. Наприклад, замість аудіосистеми Bose з'явилася ямахівська Dynamic Sound, як у компакт-диску Xforce, а у крісел додалася функція вентиляції. Також покращилась інтеграція бортової мультимедіа зі смартфонами.
Компонувальна схема силової установки залишилася незмінною. Атмосферник 2.4, який раніше видавав 133 кінські сили та 195 Нм крутного моменту, у європейській специфікації форсований до 136 сил та 203 Нм.
У електромоторів віддача взагалі не змінилася: передній розвиває 116 сил і 255 Нм, задній - 136 сил та 195 Нм. Зате з 20 кіловат-годин до 22,7 збільшилася ємність батареї, але на запасі ходу це, схоже, ніяких не позначилося. Для оновленого Outlander PHEV заявлено ті ж 86 кілометрів на електротязі, що й у попередника.
Паливний бак, знову ж таки якщо порівнювати дореформений японський/американський кросовер з оновленим європейським, усох на три літри - з 56 до 53. За паспортом Outlander PHEV витрачає всього 0,8 літра на 100 кілометрів, а проїхати з повним баком і зарядженими батареями 844 кілометри. Розгін до ста займає 7,9 секунд, але максималка відома тільки в режимі EV — 135 кілометрів на годину.
|