Тест-драйв Ford Mustang Mach-E: електрична реінкарнація легенди: Авто новини від AUTO-Consulting - Ford

Интернет-ресурс информационно-аналитической группы AUTO-Consulting  
Новини CARS TRUCKS BUSES ЗНИЖКИ % Статистика 125 років успіху Renault
Пошук по новинам

Розширений пошук
Розділи
Головна
Новини
 Ринок автомобілів
 Акції в автосалонах
 Тест-драйви
 Статистика автопродажів
 Ринок автобусів
 Ринок вантажівок
 Військова техніка
 Виробництво автомобілів
 Законодавство
 Автобізнес LIFE
 Дилерська мережа
 Кредити/лізинг/страхування
 Автохімія
 Сільгосптехніка
 Авто-електроніка
 Ринок запчастин
 Ринок шин
 Мототехніка
 Поради власникам авто
Розмитнення авто
Підписка на новини


• Новини по темі: Ford
• Ford змушений буде скоротити 14% працівників на заводах у Європі
• Ford теж змушений зменшувати на 24% обсяги виробництва через кризу
• ДСНС України поповнила автопарк потужними тягачами Ford Trucks F-Line
• Тест-драйв Ford Mustang Mach-E: електрична реінкарнація легенди
• Ford Trucks поставляє в Україну велику партію автобетонозмішувачів
• Українські військові отримали 16 пунктів керування БпЛА на базі Ford Transit
• Нове шасі Ford F-Line одразу сподобалося українським виробникам
• Ford покращив фірмовий автопілот. Що він тепер вміє?
• Головні прем`єри Ford Trucks у Гановері
• BYD досягне обсягу виробництва, як у Ford
Ще по Ford...
Новини від AUTO-Consulting
Всі новини по темі - Україна

Тест-драйв Ford Mustang Mach-E: електрична реінкарнація легенди

тест-драйви | Опубліковано - 2024-11-01 20:26:53 (2338 разів прочитано)
Тест-драйв Ford Mustang Mach-E: електрична реінкарнація легенди - Ford
Існують авто, по відношенню до яких час ніби не діє. Страшно згадати, що першим Ford Mustang виповнилося вже 60 років. Так, саме стільки часу минуло, коли у Нью-Йорку дебютував незвичний для американського автопрому автомобіль і почалася «мустангоманія». З тої пори Ford Mustang був і залишається «іконою». Однак, в останньому поколінні з «іконою» щось трапилося – авто взагалі не впізнати, і ми, в AUTO-Consulting, намагалися з’ясувати, чи пішли ці зміни на користь Mustang.
Тест-драйв Ford Mustang Mach-E: електрична реінкарнація легенди - Ford

Чому Mustang – це легенда?
Для початку нагадаємо, чому американці вважають Mustang неперевершеною легендою. Справа в тому, що у 1964 році Mustang геть змінив всі уявлення про американський автомобіль. За чотири місяці було продано понад 100 000 Мустангів. Загалом за перший календарний рік було продано понад 420 000 автомобілів, що зробило Mustang найуспішнішим автомобілем, випущеним у США.

Тест-драйв Ford Mustang Mach-E: електрична реінкарнація легенди - Ford

Вже 2 березня 1966 року з конвеєра заводу в Дірборні зійшов мільйонний "Мустанг". Таким чином, "Мустанг" не лише встановив новий рекорд виробництва легкових автомобілів у США, але й мав найбільший вплив на американську економіку (з усіх нових автомобілів) з часів Другої світової війни: роздрібні продажі склали понад 2,8 мільярда доларів.

Тест-драйв Ford Mustang Mach-E: електрична реінкарнація легенди - Ford

Детальніше про цей феномен Mustang і його появу, AUTO-Consulting вже розповідав.

Ford Mustang – ідеальний автомобіль для ідеального часу

Можемо лише додати, що з роками бажання американців купувати Mustang не згасало. Кожне нове покоління було успішним. Так тривало би і далі, якби не ера електромобілів. І тут настав час змін.

Тест-драйв Ford Mustang Mach-E: електрична реінкарнація легенди - Ford

Електричний Ford Mustang Mach-E
В Ford Motor Co вже давно фіксували тенденцію, що епоха седанів та купе поступово йде в минуле. У попередньому поколінні Ford Mustang вперше офіційно вийшов на ринок Європи. До цього Mustang для європейців був лише «авто їх мрії». Це додало у обсягах продажів, але не змінило тренд. То ж для Mustang настав час змінюватися.



Тест-драйв Ford Mustang Mach-E: електрична реінкарнація легенди - Ford

Новий Ford Mustang Mach-E змінився докорінно. Ні навіть не так. Той старий добрий Ford Mustang помер і відродився заново у вигляді електричного кросоверу. Але чи відбулася справжня реінкарнація духу Mustang в новому кузові? Саме це AUTO-Consulting і вирішив перевірити, взявши авто на тест-драйв. Більше того, нам є з чим порівнювати, бо на попередньому Mustang ми поїздили дорогами Німеччини та Австрії.

Тест-драйв Ford Mustang Mach-E: електрична реінкарнація легенди - Ford

В образі Ford Mustang Mach-E важко розгледіти риси попередніх купе, є лише невеликий натяк в якихось деталях, але це зовсім інший автомобіль. Кузов став 5-дверним, ззовні схожим на спортивні кросовери, проте кліренс у нього залишився невеликим – 116 мм. Довжина у нього лише 4713 мм, колісна база – 2984 мм. Тепер Mustang Mach-E – такий як і всі. Це більше не «масл кар», а зручний, комфортний і швидкий кросовер. Але певні риси від того старого Mustang він все ж успадкував.

Тест-драйв Ford Mustang Mach-E: електрична реінкарнація легенди - Ford

Тест-драйв Ford Mustang Mach-E: електрична реінкарнація легенди - Ford

Дух Mustang
Капот у Mustang Mach-E перестав скривати саме головне – потужний двигун. Тепер попереду на звичному місці невеличкий багажник, є багажник об’ємом 402 л і позаду. А електричні двигуни компактно розмістилися на осях. В нашому випадку Mach-E GT мав повний привід за допомогою двох електричних двигунів сумарною потужністю 487 к.с. та з крутним моментом 830 Нм. О! Ось перші ознаки того, що цей Mustang таки обіцяє щось незвичайне.

Тест-драйв Ford Mustang Mach-E: електрична реінкарнація легенди - Ford

Але незвичайного тут багато. Наприклад, дверцята зовсім не мають ручок. Їх функцію виконують герметичні кнопки і невеликий зачіп. Спочатку незвично, але звикаєш одразу і досить зручно і функціональніше, ніж висувні ручки в інших авто.

Тест-драйв Ford Mustang Mach-E: електрична реінкарнація легенди - Ford

Здивує і інтер’єр. Тут по центру величезний екран, як у Tesla, нова архітектура центральної консолі і «шайба» режимів руху. Матеріали оздоблення сучасні, але не преміальні. А ще у Mustang Mach-E доволі зручні спортивні сидіння і цілком зручний задній диван. Так, тепер задні місця тут цілком функціональні, на відміну від купе. Тобто Mustang Mach-E став цілком сімейним авто на кожен день: зручним, містким, з можливістю відкинути задні спинки і збільшити багажник – все як у кросоверів.

Тест-драйв Ford Mustang Mach-E: електрична реінкарнація легенди - Ford

Тест-драйв Ford Mustang Mach-E: електрична реінкарнація легенди - Ford

А де ж тут «дух Mustang»? Він є. Достатньо лише активувати авто, натиснути на «газ», як Ford Mustang Mach-E GT прискорюється зі швидкістю кулі – 4,4 с до «сотні». Робить він це лінійно, миттєво і так потужно, що починаєш згадувати, а які ж тут гальма? Бо та швидкість, з якою Mustang Mach-E GTпоглинає простір до попередньої машини, потребує і відповідного гальмівного зусилля. З гальмами тут теж виявляється все в порядку, бо встановлені спеціальні потужні Brembo з яскраво червоними супортами.

Тест-драйв Ford Mustang Mach-E: електрична реінкарнація легенди - Ford

Отже, поїздка на Mustang Mach-E GT перетворюється на шалений драйв, коли пробуксовують задні колеса (хоча в нас був повний привід), з миттєвими ривками зі світлофорів і виписуванням поворотів, під додавання «газу». Так, робить це Mustang Mach-E трохи синтетично, а реакція на гострому кермі трохи втрачаються в електропідсилювачі, але це точно те відчуття, яке було в попередньому Mustang.

Тест-драйв Ford Mustang Mach-E: електрична реінкарнація легенди - Ford

А от чого нам не вистачало, так це звуку двигуна. Де ж той «рик»? Де той клокіт вихлопу? Mustang Mach-E прискорюється тихо, що починаєш сам собі наспівувати «роботу двигуна». Чому б Ford не зробити якусь звукову імітацію, бо без неї шалені прискорення трохи не так вражають. До речі, не вразила нас і аудіо система, яка чомусь мала досить плоский та лінійний звук, хоча можливості по регулюванню динаміків у Mustang просто вражаючі. Скромно виглядав і маленький монітор за кермом, і авто такого рівня не вистачало проєкції на скло.

Тест-драйв Ford Mustang Mach-E: електрична реінкарнація легенди - Ford

А ще доволі приємно здивувала підвіска. Mustang Mach-E трохи жорсткуватий, але старанно переварює всі наші ями і не допускає пробоїв. Лише задня вісь інколи все ж підстрибує вже занадто. Тай й кліренсу хотілося б трохи більше.

Тест-драйв Ford Mustang Mach-E: електрична реінкарнація легенди - Ford

Ліки від електрофобії
А ще Ford Mustang Mach-E GT з розширеним запасом ходу до 500 км і батареєю 98 кВт\год здатен вилікувати від електрофобії – хвилювання залишитися з розрядженою батареєю по серед дороги. Цього запасу ходу вистачає на будь-які поїздки по місту і за місто. Можна ні в чому собі не відмовляти, не вимикати обігрів чи кондиціонер, натискати на педаль, як завгодно і завжди встигнути знайти зарядну станцію.

Тест-драйв Ford Mustang Mach-E: електрична реінкарнація легенди - Ford

Тест-драйв Ford Mustang Mach-E: електрична реінкарнація легенди - Ford

Mustang доволі чесно показує запас ходу і витрату енергії, то ж майже тиждень можна спокійно їздити містом. А витрата 20 кВт*год\100 км при потужності у 487 к.с. є цілком адекватною. В нашому випадку запас ходу при повній зарядці був у 418 км.

Тест-драйв Ford Mustang Mach-E: електрична реінкарнація легенди - Ford

Тест-драйв Ford Mustang Mach-E: електрична реінкарнація легенди - Ford

Навіщо купувати «китайців»?
Настав час порахувати гроші. Отже, офіційний Ford Mustang Mach-E, призначений для українського ринку, стартує з ціни у 2276499 грн. Це за виконання з двигуном 294 к.с.і з запасом ходу до 610 км. Наш яскравий Ford Mustang Mach-E у виконанні GT з 487 к.с. потягне на 3076215 грн.

Тест-драйв Ford Mustang Mach-E: електрична реінкарнація легенди - Ford

Але за ці гроші це буде не «биток» з Америки з показниками у милях, а повністю офіційний Mustang у європейському виконанні і з повною заводською підтримкою, та ще й з фірмовою програмою асістанс від «Віннер».

Тест-драйв Ford Mustang Mach-E: електрична реінкарнація легенди - Ford

На Ford Mustang Mach-E фірмова гарантія складає 2 роки без обмеження пробігу. Причому, на батарею та високовольтні компоненти дається гарантія 8 років або 160 тисяч кілометрів (в залежності від того, що настане раніше). За вказаний період батарея повинна зберегти як мінімум 70% ємності.

Тест-драйв Ford Mustang Mach-E: електрична реінкарнація легенди - Ford

Тобто, в разі виникнення будь-яких проблем, ви можете розраховувати на підтримку виробника, включаючи ремонт, заміну та технічну допомогу. Не кажучи вже про оновлення програмного забезпечення і т.п. І не забуваємо, що це - Ford, це – Mustang, це легендарне ім’я, якому вже 60 років. І "Віннер" на українському ринку вже більше 30 років.

Переваги офіційного Ford Mustang

Тест-драйв Ford Mustang Mach-E: електрична реінкарнація легенди - Ford

Який же сенс купляти невідомого «китайця» з кривим ПО, назву якого правильно не може вимовити навіть власник? Але парадокс у тому, що кожного місяця в Україні хтось купує декілька сотен таких електричних «китайців», за ті ж самі гроші, замість цілком зрозумілого, потужного і надійного Ford Mustang. Т ж може варто, завітати у салони Ford та переконатися, що Mustang не дарма є легендою?

Детальніше про Ford Mustang Mach-E

Тест-драйв Ford Mustang Mach-E: електрична реінкарнація легенди - Ford

FaceBook     Twitter     email     Telegram   Підпишись на канал в Telegram


Підпишись на новини на пошту
Новини по темі - Україна Всі новини по темі тест-драйви


Цікаве по темі...
• Тест-драйв Ford Mustang Mach-E: електрична реінкарнація легенди
Головні новини
• Депутати пропонують відтермінувати екологічні норми Евро-6
• Представлена нова електровантажівка Daewoo Gixen
• В Україні з`явився автомобіль за 630 тис. грн.
• Українська компанія РЕФОРМ отримала високу нагороду за виробництво броньовиків та авто спецпризначення. Які версії виробляються?
• Спецзагон поліції на Донеччині отримав броньовані автівки від українського виробника
• В Україні стартували продажі нового Honda Civic
• Снігоприбиральна техніка від “Будшляхмаш” вже ефективно працює на дорогах
• Заміна свічок запалювання: ознаки зносу та покрокова інструкція
• Сили оборони отримали 6 кейсеваків з РЕБ-системами
• FIAT затримає вихід на ринок кросоверу Grande Panda
• В Україні оголосили ціни на новий Renault Duster
• Для Nissan настають важкі часи
• Volkswagen анонсує докорінну зміну дизайну електромобілів
• В новому кросовері Opel Mokka тепер вбудований ChatGPT
• Як будуть позбавляти водійських прав водіїв-ухилянтів від мобілізації
• В Україні набувають популярності нові 10-тонники Daewoo DEXEN
• Renault у 2025 році повність оновить модельний ряд на українському ринку
• Jeep почав продажі Wrangler у стилістиці Willys 1941 року
• Парк бронетехніки ЗСУ поповнив бронетранспортер Oncilla-Shturm
• «Чорна п`ятниця» на мотоцикли Honda
Всі новини...

Авто- мото- музеї та колекції України
«Фаетон» Запорожжя
«Ретро Гараж» Львів
«Винтаж Гаражъ» Дніпро
«Машини часу» Дніпро
Музей КПІ Київ
Harley-Davidson Kyiv
«Мотомір» Камєнскоє
Ретромотомузей Львів
Zastava Умань
Мотоколекція OldCarService Київ
Гараж Януковича
Мотоколекція Берегово
Ретро музей Карлівка
Колекція Львівських мопедів
100 екземплярів за 100 років
Колекційна мото- вело- ЗАЛА

Заводи, де виробляють
Ваші машини
Книга по історії появи мотовиробництв в Україні
Український авторинок за 100 років
ЗАЗ 2009 р., Як роблять ZAZ Forza 2011 р., ЗАЗ 2017 р.
Богдан (Черкасы), 2009, 2013, 2019 рік
Богдан JAC, Богдан-МАЗ
АвтоВАЗ
ЛуАЗ, ЛуАЗ 2016
Черкаський Автобус 2003, 2016 рік
КрАСЗ
Що залишилося від ЛАЗу
Що залишилося від КМЗ
Що залишилося від ХВЗ
Що залишилося від ЛМЗ
Єврокар
ЧАЗ
Часов-Яр
Історія КМЗ
Завод ім. Малишева
Київський БТЗ
Перший український автозавод
Велосипеди України
Audi
Jaguar Land Rover China
Peugeot
Porsche
Volvo
FSO
KIA Slovakia KIA Russia KIA Korea
Lamborghini
MG
BYD
Chery, Chery 2016
Geely, Emgrand EC8, Emgrand GC9
Great-Wall, 2012 рік
FORD Otosan
MAN & Neoplan Туреччина
IVECO
MAN
Scania Сідертельє
ГАЗ, ГАЗ 2010
УАЗ

Лічильники


SHALB  
Secured  




Купить машину на автопродаже? Автобазар Украины.

Популярні новини
• В Україні представили новий справжній позашляховик – Ineos Grenadier. Перші враження
• Українські підрозділи ДСНС почали отримувати нові машини 4х4 від українського виробника
• ЗСУ отримали нові українські бронетранспортери БТР-4Е
• В Україні з`явився автомобіль за 630 тис. грн.
• В Україні оголосили ціни на новий Renault Duster
• Skoda представила новий кросовер Kylaq за $10 тис.
• DAF поставив в Україну надлегкі тягачі XF
• Міноборони допустило до експлуатації в ЗСУ новий вітчизняний бронеавтомобіль UAT-TISA
• Європейська компанія вже закупила 1500-у вантажівку DAF
• Audi запустила новий бренд - без чотирьох кілець
• Як будуть позбавляти водійських прав водіїв-ухилянтів від мобілізації
• Бронеавтомобілі «Козак» отримали захист від дронів-камікадзе
• Nissan заглиблюється у важку кризу. Доведеться скорочувати персонал та випуск авто і відпустити Mitsubishi
• Mazda виводить на ринок наступника Mazda 6 - EZ-6
• Хто винен в кризі німецького автопрому? Що буде далі?
Акції у дилерів...
• «Чорна п`ятниця» на мотоцикли Honda
• BMW X3 xDrive30d доступні за спеціальною ціною
• Бузкова п’ятниця від «Хапай авто»: 500 знижка + 500 на допомогу
• Чорна п`ятниця з Mitsubishi: знижка 5% на кросовери*
• Чорна п’ятниця! -$200 на всі системи автобезпеки Benish
• На обрані товари BMW діє спеціальна пропозицієя до -60%
• В AUTOGROUP можна вигідно підготувати автомобіль до зими
• На обмежений склад тягачів Scania діє акція «Потрійна перевага»
• В Україні стартувала сервісна акція на аксесуари Renault для транспортування та безпеки
• Сенсаційна пропозиція на усі CUPRA Formentor зі складу в Україні з вигодою у ціні до 240 000 грн.*
• Твій перший новий автомобіль: SEAT Arona доступний від 299₴ на день
• BMW 320d xDrive тепер доступний за вигідною ціною
• У мережі СТО АІС стартує осінньо-зимова акція «Підготуй автомобіль до зими»
• В Україні діє спеціальна пропозиція на самоскиди Scania
• В мережі Renault в Україні стартувала сервісна акція «Осіння діагностика»
Авто історія
Історія АвтоЗАЗа
Історія Богдан/ЛуАЗ
Історія Черкаський автобус
Історія КМЗ / КМЗ 75 років
Музей Audi
Історія NSU
Музей BMW
Музей Citroen
Історія Citroen
Музей DAF
Музей Ferrari
Музей Fiat
Музей MG
Музей Peugeot
Історія Dangel 4x4
Історія Jeep
Історія Mazda
Музей Porsche
Музей Volvo
Парк Ferrari World Park
ВАЗ-2101 "Копійка"
ВАЗ-2121 "Нива"/LADA 4x4
LADA Sport
ГАЗ-24 "Волга"
ЛуАЗ-969
ЗАЗ-965
Перший український мотоцикл
Найперша мотоколяска К-1В
Перший київський мотоцикл К-1Б
Всі модели ЛМЗ
Історія Mini
Музей в Брюселі
Музей в Турині
Музей в Пекині
Музей в Шанхаї
Гараж Князя Монако
Авто королів XX сторіччя
Гараж Януковича
Китайський автопром
Турецький автопром
Корейський автопром
Авто II світової війни
Автівки Великої Перемоги
Авто Ленд-ліза
Лімузини російських вождів
Київський тролейбус
Київський автобус
Перші українські тролейбуси
Київський швидкісний трамвай
НТУ - 75 років
Перші авто та автоСМІ в Україні
ТОП10+ найстаріших автомобілів в Україні
Автономера Київа за 116 років
Статистика українського авторинку за 100 років
Історія появи українського мото- та велопрому
Скільки авто було продано в Незалежній Україні

Великі особистості Андре Сітроєн, Джорджетто Джуджаро, Луїджи Колані, Фердинанд Порше, Марчелло Гандіні, Mr. Dream Car Олексій Сахновський, Свємпа, київлянин Володимир Вєклич, Філіп Прибилой Д4
 
Зв'язок
Тел.: +38 063 233 43 31
Пишіть нам >>>
Зробити стартовою | У вибране
Експорт новин |
Реклама на сайті
Роздрук, збереження, переклад іншою мовою або носій матеріалів, опублікованих у новинах AUTO-Consulting, допускаються лише для особистого використання. Інше використання матеріалів (зокрема, часткова чи повна публікація) допускається лише з дозволу ІАГ AUTO-Consulting. Використання матеріалів www.autoconsulting.com.ua допускається за наявності гіперпосилання на www.autoconsulting.com.ua.