. В той рік ЗАЗ встиг випустити лише 19 «Таврій», але вже було зрозуміло, що цей автомобіль буде мати великий попит. Так і сталося, але вже згодом. ЗАЗ-1102 виробляли 20 років, до 2007 року і за цей час встигли виготовити 410887 шт (не рахуючи «Дана», «Славути» та пікапів).
«Таврія» мала багато титулів, але найголовніший з них - це найдоступнішє авто, маючи ціну у $2200. Навіть розпіарена згодом Tata Nano мала ціну вище - $2500 і то в Індії.
Але «Таврії» катастрофічно не фартило. Її вихід на ринок затримався на багато років, а потім була криза початку 90-х і ЗАЗ до 1996 року фактично збанкрутував. Прихід корейців з Daewoo дав новий поштовх: була створена оновлена «Таврія-Нова», яка знову повернулася на ринок. Але й корейці не довго затрималися у Запоріжжі, і вже у 2000 р заводом керувала «Укравто».
«Таврія» протрималася на конвейері до 2007 року і стала одним з останніх автомобілів, який було розроблено українськими конструкторами. Так, тоді ми ще вміли створювати нові сучасні автомобілі.
Детальніше про цей період з історії ЗАЗу AUTO-Consulting детально розповідав раніше. Для тих, хто цікавиться - посилання буде в кінці статті.
Історія АвтоЗАЗу. Що втрачає Україна
Чому в України не вийшло стати автомобільною державою? Частина 1.
Як Україна починала виробляти перші власні автомобілі. Ювілей ЗАЗ-965
|