MAN запустив у виробництво останнє покоління дизельних двигунів. Далі тільки електрика
ринок вантажівок | Опубліковано - 2025-03-05 14:19:22 (3153 разів прочитано)
MAN запустив виробництво останнього турбодизеля для вантажівок У Нюрнберзі стартувало збирання сімейства нових високоефективних двигунів D30. Компанія MAN називає 13-літровий дизель останнім у своєму роді: через понад 100 років виробник вантажівок розраховує перейти на електротягу. Паралельно на заводі у Німеччині готують цехи для випуску акумуляторних батарей.
Генеральний директор MAN Олександр Власкамп заявив, що до 2030 року кожен другий автомобіль марки має стати електромобілем. Однак ефективні двигуни внутрішнього згоряння будуть потрібні ще довго, тому в Нюрнберзі інвестують обидві технології. Наприклад, у виробництво дизелів MAN D30 вклали 250 мільйонів євро. Автовиробник обіцяє «нові стандарти з погляду витрати палива та викидів діоксиду вуглецю».
Дизельні двигуни лінійки D30 замінять серії D26 та D15. Передбачено шість рівнів продуктивності від 380 кінських сил та 2100 Нм крутного моменту до 560 кінських сил та 2800 Нм. За оцінками MAN, 40-тонні сідельні тягачі TGX з новим дизелем на п'ять відсотків економічніші за попередників і виділяють на п'ять відсотків менше діоксидів вуглецю.
Збирати дизелі D30 планують три зміни. Потужність заводу дозволяє випускати близько 50 тисяч двигунів щорічно. Планів на наступне покоління дизелів немає, проте життєвий цикл моторів на "важкому" паливі прес-служба MAN не вказує навіть приблизно.
Роздрук, збереження, переклад іншою мовою або носій матеріалів, опублікованих у новинах AUTO-Consulting, допускаються лише для особистого використання. Інше використання матеріалів (зокрема, часткова чи повна публікація) допускається лише з дозволу ІАГ AUTO-Consulting. Використання матеріалів www.autoconsulting.com.ua допускається за наявності гіперпосилання на www.autoconsulting.com.ua.