За словами Ашманіса, попит в Україні зріс із початкових 300 скутерів, замовлених підрозділами прикордонного контролю, до приблизно 1 000 одиниць після того, як зацікавленість виявили спецпризначенці.
Також гендиректор розповів, що компанія Global Wolf Motors розпочала розробку нестандартного для фронту транспорту ще у 2022 році.
«Спочатку ми розробляли електроскутер для прикордонного контролю та мобільності на військових базах», — сказав Ашманіс.
Утім українські солдати швидко адаптували скутери для бойового застосування, зокрема для розвідувальних операцій у глибині окупованої Росією території.
Зокрема, у снайперських підрозділах успішно користуються скутерами — снайпери можуть швидко проникнути в потрібну зону, виконати завдання і так само швидко відійти.
Ашманіс також описав їхню роль у доставці боєприпасів і продуктів, медичній евакуації легкопоранених та транспортуванні спорядження.
«Якщо повільно натискати на газ, можна вибратися з багнюки з пораненим солдатом на борту», — додав він.
Торік українські бійці Сил оборони запросили у латвійської фірми додаткові військові електричні скутери Mosphera.
Електроскутер Mosphera:
- вага — 74 кг;
- максимальна швидкість — 100 км/год;
- запас ходу — до 300 км на одному заряді.
Ще одна перевага такого транспорту на передовій — тиха робота електроскутера, що ускладнює його виявлення ворожими безпілотниками порівняно з мотоциклами чи всюдиходами.
Держава придбала вже 500 квадроциклів для ЗСУ
|