Статус №1 серед вантажівок повернув собі MAN, який у вересні зайняв 25% українського ринку. А в категорії важкої техніки більше 16т MAN обирало 23% споживачів.
Такі часті зміни лідерів свідчать про те, що процес трансформації українського ринку ще триває. І ще не сформовані потужні нові зв'язки, які зафіксують лідерство когось одного з виробників. Навпроти, український ринок є дуже конкурентним. І тут присутні не тільки європейські виробники, а й виробники з Китаю, Туреччини, Кореї та Японії.
Поки головні місця зайняли саме європейські виробники вантажівок і саме вони конкурують між собою. Така часта зміна лідера свідчить, що ринок знаходиться ще в пошуку оптимальної пропозиції. І це велика робота для всих імпортерів вантажівок.
Що стосується показників, то у вересні дилери вантажівок реалізували на 40% менше, ніж рік тому. А за підсумками 9 місяців ри нок вантажної техніки повною вагою більше 3,5 т зменшився на 15,5%. Проте є і позитивні сигнали. Так, падіння продажів саме важких вантажівок у вересні було -24%, що менше ніж загалом на ринку. А показники цього сегменту за 9 місяців не такі й загрозливі -7%. Тобто, ринок потроху вирівнюється.
Більше про події на ринку вантажівок - дізнавайтеся з наших каналів:
AUTO-Consulting в Telegram AUTO-Consulting в Facebook
Підсумки авторинку у серпні 2025 року
|