Як повідомляється, в Європі автомобільні заводи працюють в середньому лише на 55% потужності, а об'єкти працюють менш ніж на три чверті від повного завантаження, що призводить до збитків.
Volkswagen зупиняє виробництво на двох заводах у Німеччині
За словами керуючого директора AlixPartners у Німеччині Фабіана Піонтека, європейські автовиробники втратять від 1 млн до 2 млн автомобілів на користь китайських брендів у найближчі роки, а китайські автовиробники досягнуть частки ринку близько 5% у Європі цього року.
AlixPartners оцінює, що закриття великого заводу з приблизно 10 тис. працівників призводить до витрат у розмірі близько 1,5 млрд євро, причому цей процес займає від одного до трьох років.
Ford скоротить 1000 робочих місць у Німеччині
Після десятиліть зростання виробники скорочують тисячі робочих місць і скорочують виробництво, оскільки попит не повернувся до рівня, що спостерігався до пандемії. Volkswagen AG закрив свій завод у Цвіккау, Німеччина, на тиждень цього місяця, тоді як Stellantis тимчасово призупиняє виробництво на об'єктах, де виготовляються такі моделі, як Fiat Panda та Alfa Romeo Tonale.
За даними Європейської асоціації виробників автомобілів, поставки в Європі зросли лише на 0,9% минулого року, до приблизно 13 млн автомобілів.
Китайські бренди, такі як BYD та MG SAIC Motor Corp., можуть зайняти 10% ринку до 2030 року, що посилює тиск на скорочення потужностей.
Автомобільні заводи зазвичай прибуткові, якщо вони розраховані на випуск не менше 250 тис. автомобілів на рік. Якщо китайські виробники продаватимуть у Європі близько 2 млн автомобілів на рік до 2030 року, в регіоні буде на вісім заводів більше, ніж потрібно.
ЄС програв митну суперечку США. Що тепер буде з їх автопромом?
|