Татьяна Острикова: Государство может дать возможность "еврономерам" растаможить авто, не выезжая из Украины: Авто новини від AUTO-Consulting - еврономер

Интернет-ресурс информационно-аналитической группы AUTO-Consulting  
Новини CARS TRUCKS BUSES ЗНИЖКИ % Статистика офіційний Ford Mustang Mach-E
Пошук по новинам

Розширений пошук
Розділи
Головна
Новини
 Ринок автомобілів
 Акції в автосалонах
 Тест-драйви
 Статистика автопродажів
 Ринок автобусів
 Ринок вантажівок
 Військова техніка
 Виробництво автомобілів
 Законодавство
 Автобізнес LIFE
 Дилерська мережа
 Кредити/лізинг/страхування
 Автохімія
 Сільгосптехніка
 Авто-електроніка
 Ринок запчастин
 Ринок шин
 Мототехніка
 Поради власникам авто
Розмитнення авто
Підписка на новини


• Новини по темі: еврономер
• За 100 дней украинцы растаможили почти 40 000 автомобилей на еврономерах
• Как оформить авто на еврономерах онлайн. Появилась пошаговая инструкция таможни
• Верховная Рада проголосовала за льготную растаможку авто на еврономерах. Но воспользоваться ей смогут не все
• Кабмин дал полномочия полиции бороться с авто на "еврономерах"
• Как изменился рынок подержанных авто спустя год после легализации «еврономеров»
• Верховная Рада перенесла штрафы за "еврономера" на 2020 год
• Верховная Рада продлила отсрочку по штрафам для авто на еврономерах до 2020 года
• Автомобилям на еврономерах дали отсрочку еще на 90 дней
• Зеленский инициировал законопроект по "еврономерам". Что поменяется?
• Какие штрафы начнут действовать с 22 августа для "еврономеров"
Ще по еврономер...
Новини від AUTO-Consulting
Всі новини по темі - Україна

Татьяна Острикова: Государство может дать возможность "еврономерам" растаможить авто, не выезжая из Украины

законодавство | Опубліковано - 2018-10-05 21:58:08 (9791 разів прочитано)
Татьяна Острикова: Государство может дать возможность "еврономерам" растаможить авто, не выезжая из Украины - еврономер
AUTO-Consulting продолжает публиковать интервью с Главой подкомитета Верховной Рады по таможенным вопросам и улучшению Таможенного Кодекса Украины народным депутатом Татьяной Остриковой. Мы задали много вопросов о грядущих измененниях автомобильного законодательства. Какими они будут?
В прошлой части Татьяна Острикова рассказала каким видят будущее авторынка в Верховной Раде. Как будут стимулировать рынок новых авто, и какие акцизы планируют сделать на импорт б-у автомобилей.



Татьяна Острикова: Как государство хочет навести порядок на авторынке и что ждет украинские автозаводы

Но одна из главных целей изменения законодательства – навести порядок с так называемыми «еврономерами». Как с ними планируют поступить? Об этом наше сегодняшнее интервью. (Українською)

AUTO-Consulting: Яка кількість зараз в Україні автомобілів на «євро номерах»?



Тетяна Острікова: Порахувати достовірно їх кількість не вбачається можливим, вони заїжджають, виїжджають, їздять по колу, транзит стає тимчасовим ввезенням. Дані, які наводяться, релевантні тільки на той день, на який надані, і вже наступного дня може заїхати купа нових машин, як і виїхати. Хтось може проїхати по колу, а хтось може виїхати і не заїхати.



От, наприклад, ДФС оприлюднило дані станом на 26 квітня поточного року: кількість авто з іноземними номерами, які були ввезені в Україну в режимі “транзит”, склала 469 218 автомобілів, при цьому в режимі “тимчасового ввезення” на митну територію країни було ввезено 2 751 022 автомобілів. На той момент на території України незаконно перебували 317 тис. автомобілів з іноземними номерами, з них в режимі транзит - 110 411 автомобілів, а в режимі тимчасового ввезення - 207 483 автомобілі. Станом на 11 липня ДФС оприлюднила скільки заїхало таких авто з початку 2018 року в Україну: 146,8 тис. в режимі «транзит», 465,9 тис. – у режимі «тимчасового ввезення».



АК: Взагалі Ваше ставлення до користувачів авто на «євро номерах» яке: це – порушники законодавства, чи вони діють у легальному полі?

Тетяна Острікова: Для мене – це громадяни України. Сама держава створила такі умови, за яких люди, не маючи доступного автокредитування, не маючи гідного доходу, не маючи можливості придбати авто національного виробництва, вимушені шукати шпарини в законодавстві, для того, щоб хоч якось виживати і користуватися транспортним засобом.



Формально, у Митному кодексі передбачені такі режими як режим транзиту, і режим тимчасового ввезення. Інша річ, що, наприклад, у цивільному кодексі є таке поняття, як «Удавані угоди», це коли, насправді, між субєктами були відносини купівлі-продажу, але юридично вони уклали договір дарування. Громадяни почали застосовувати «удавані митні режими», через ті умови і обставини, в які їх поставила наша держава. Що простіше – жорстоко їх за це зараз карати, і потім щоб наші «справедливі» суди скасовували штрафи та донарахування ДФС, чи лібералізувати ринок, і сказати, що віднині кожен може за доступні гроші розмитнити транспортний засіб. Повторю, про амністію не йдеться, адже ті, хто порушив вимоги згаданих митних режимів, мають заплатити штрафні санкції, передбачені Митним кодексом.



АК: Чи повинна держава підлаштовуватись під вимоги користувачів «еврономерів»? Чи не демонструє це слабкість держави? Можливо десь потрібно проявити й принциповість?

Тетяна Острікова: Не вважаю, що держава повинна підлаштовуватися під вимоги певної, хоча і численної групи населення, держава має проводити виважену економічну політику, мати стратегію розвитку автомобільної галузі на десятиліття. Так, саме завдяки організованості власників автомобілів на іноземній реєстрації, вдалося достукатися до голів високопосадовців, донести їм необхідність змін в акцизній політиці, але акцизи мають бути знижені для всіх громадян України, а не лише для тих, хто їздить на «євро номерах».



Загороджувальні акцизи зараз не виконують свою функцію, автовиробництво в Україні не розвивається. На одній шальці терезів маємо автомобілі, які дорожчі, ніж у сусідніх країнах, а на іншій шальці нічого не маємо – немає робочих місць, немає розвитку економіки за рахунок виробництва.

АК: Що робити з тими автівками на «єврономерах», які вже знаходяться в Україні? Як їх можна легалізувати? У Вас була цікава пропозиція по їх розмитненню без перетину кордону. Як це практично можна зробити? І чи потрібно це взагалі робити?



Тетяна Острікова: Проголосовані Верховною Радою законопроекти стосуються не так званих «єврономерів». Давайте спростуємо цей міф. Вони стосуються зниження акцизного податку для всіх і кожного громадянина України, який, від дати набрання цим законопроектом чинності, буде імпортувати транспортний засіб. Але, оскільки в Україні вже знаходиться велика кількість автомобілів на іноземній реєстрації, треба зробити так, щоб всі ці автомобілі були розмитнені, щоб власники здійснили їх митне очищення в режимі імпорт, і стали на український облік. Держава має контролювати тих, хто знаходиться за кермом джерела підвищеної небезпеки, яким є транспортний засіб. Для цього вони повинні надати митнику передбачені законом документи, зокрема, договір купівлі-продажу, або інший документ, який підтверджує перехід до громадянина України права власності на такий транспортний засіб та документ про зняття з обліку такого автомобіля в компетентних органах іноземних країн. Без цих документів наші митниці не зможуть здійснити митне оформлення таких транспортних засобів.



Також для розмитнення транспортного засобу його власник подає попередню митну декларацію на кордоні, а це означає, що, можливо, потрібно буде і виїхати. Щоб не спричинити до неоднозначного тлумачення закону при його виконанні митниками, ми вирішили конкретизувати, що ті «єврономери», які будуть дистанційно зняті з обліку в іноземних країнах та оформлять угоди їх купівлі-продажу зможуть оформитись в будь-якій митниці України, без необхідності їм перетинати кордон. Інакше вони дотягнуть все до останнього дня, спричинять транспортно-логістичні колапси, зупиниться рух товарів, транспортних засобів і громадян через пункти пропуску.



Наголошую, що ми не говоримо, в жодному разі, про будь-яку податкову амністію, про будь-яке звільнення їх від відповідальності, ми лише говоримо, що оскільки вони вже є в Україні, і оскільки законодавство інших країн дозволяє здійснювати дистанційно зняття з обліку таких транспортних засобів, то чому тоді ми маємо примушувати цих громадян виїжджати і заїжджати наново. Нехай надають передбачений законодавством пакет документів, здійснюють митне очищення, наповнюють бюджет, і стають на українські номери.



АК: Чи не виникне ситуація, коли добропорядні громадяни, які справно сплачують податки, будуть почувати себе ошуканими при легалізації «єврономерів»? Чи не почнуть вони вимагати: Поверніть мені податки, які я сплатив? Чи правильно робить держава, коли створює такий прецедент?



Тетяна Острікова: Ще раз хочу наголосити, що цими законопроектами, а також і альтернативними законопроектами від Самопомічі, не пропонувалося жодних видів податкової, чи будь-якої іншої амністії для тих, хто сьогодні користується автомобілями на іноземних номерах. А щодо повернення податків, давайте розглянемо аналогію – коли ми, в 2015 році знизили ставку єдиного соціального внеску, з 41%, до 22%, і тепер, з наших зарплат утримується єдиний соціальний внесок у розмірі двадцяти двох відсотків, то ми ж з Вами, або наші роботодавці не вимагають повернути їм єдиний соціальний внесок, сплачений за ті податкові періоди, коли ставка податку була 41 %.

Нашим пріоритетом є економічна лібералізація, створення ринку доступних автомобілів, як нових, так і вживаних.

АК: Бачив, що Ви підписали Меморандум з «Авто Євро Силою». Ви підтримуєте нульові мита при імпорті автомобілів інвалідами? Чи не створить це чергової схеми безмитного надходження автомобілів в Україну? Скільки інвалідів раніше купувало собі автомобілі у рік?



Тетяна Острікова: Мала зустріч з АвтоЄвроСилою щодо пропонованих ними змін в законопроекти. За наслідками зустрічі написала їм листа, в якому пояснила, що кілька їх пропозицій враховані мною по суті, в тих поправках, які з колегами подавала до законопроекту. Зокрема, стосовно зниження загального розміру акцизу і зменшення впливу коефіцієнту віку та, навпаки, збільшення впливу коефіцієнту двигуна транспортного засобу.



Також в нас в поправках відображений пункт щодо створення економічних передумов, того, щоб з країни-агресора було невигідно імпортувати автомобілі. АвтоЄвроСила пропонувала заборонити імпорт автомобілів з країни-агресора взагалі, а ми пропонуємо залишити ті ставки, які є сьогодні чинними в податковому кодексі, для імпорту автомобілів з Російської Федерації. Також врахувала їх поправку, яка стосується наших заробітчан, тих громадян України, які постійно не проживають в Україні, наприклад, працюють за кордоном, та мають про це підтверджуючі документи, а в Україну приїжджають кілька разів у рік на власних автомобілях іноземної реєстрації і хочуть використовувати відповідні митні режими.



Я виступаю за зниження акцизного податку для всіх категорій громадян, а не створення преференційних умов для якоїсь однієї категорії, будь-то навіть дуже заслужені перед державою громадяни, як ветерани чи воїни-учасники АТО, бо вважаю, що коли робиться преференція для однієї групи, у державі зі слабкою інституційною спроможністю та високим рівнем корупції це моментально спричинить до схем та зловживання цією пільгою. А от таким заслуженим категоріям громадян краще давати від держави монетизовану пільгу.



АК: Стосовно законопроектів №8487 та 8488, які прийняті у 1 читанні. Чи вирішать ці законопроекти кризову ситуацію навкого «єврономерів»?



Ці законопроекти частково знімають питання з можливістю розмитнити автомобіль на іноземній реєстрації, адже як відомо, фактично, на сьогодні два чинника унеможливлюють випуск таких авто у вільний обіг в режимі імпорт, а саме:



1. Законодавча заборона здійснити митне очищення та поставити на український облік автомобіль, який не відповідає на сьогоднішній день екостандарту «Євро-5», а переважна більшість «єврономерів» не відповідають сьогодні цьому стандарту.

2. Велике податкове навантаження. Ті ставки акцизів, які на сьогоднішній день діють в податковому кодексі для машин старших 2010-го року, є занадто високими, та економічно не обґрунтованими.

Законопроект № 8487 частково вирішує цю ситуацію: в першому читанні проголосована норма, згідно з якою скасовується застосування при імпорті екостандартів «Євро». Тобто, авторами законопроектів пропонується повністю вилучити ці норми із нашого законодавства щодо машин, які будуть імпортуватися в Україну. Власники і користувачі автомобілів на іноземних номерах зможуть здійснити їх митне оформлення, вже не буде законодавчого бар’єру у вигляді невідповідності євростандарту. Але виникає друге питання – економічне, щодо сплати митних платежів, а саме – податку на додану вартість, мита, та акцизного податку. Ті ставки, які пропонуються, вони, на мою думку, є занадто високими для автомобілів, які мають вік десять-дванадцять-п’ятнадцять років.



Адже автори законопроекту виходили з такої логіки – оскільки при імпорті скасовується застосування євростандартів, однак держава повинна подбати і про екологію, то вони вирішили, що це відбудеться через економічні чинники, тобто – чим старіше авто, тим більший акциз. Це також приклад впливу оподаткування на поведінку споживача. Начебто, людина буде думати таким чином: при імпорті 5-річного акциз становитиме 500 євро, а на 15-річне з таким самим двигуном - 1500 євро. На мою думку, така логіка не зовсім виправдана, оскільки вартість п’ятирічного авто не можна порівнювати з вартістю п’ятнадцятирічного авто, вона є значно більшою і людина при імпорті заплатить більше ПДВ і мита, які обчислюються, виходячи з митноі вартості машини. Тому, можливо така логіка, яка закладена в цей законопроект – що євростандарти скасовуються повністю, а при цьому ми робимо імпорт старих авто економічно не вигідним - може не до кінця досягти бажаноі мети: оновити автопарк України.



Натомість, власники і користувачі автомобілів на іноземній реєстрації продовжують свої протестні акції, бо вважають, що скасування екологічних стандартів при імпорті - це великий, але недостатній крок: і їм залишилося домогтися скасування Радою коефіцієнту віку у формулі розрахунку акцизу, передбаченій в законопроекті 8487. Тоді акциз і на нове авто, і на однорічне, і на п’ятнадцятирічне одного обсягу і виду двигуна буде однаковим.

Особливо відчутно акцизи пропонується знизити на авто з великими обсягами двигуна 5-6 л. Поправками, які подавала з колегами О. Березюком та Т. Пастухом, ми пропонуємо у формулі розрахунку акцизу зменшити вплив коефіцієнту віку, і збільшити вплив, саме коефіцієнту, який визначає обсяг двигуна. Тобто акциз буде більший, в залежності від того, як буде зростати об’єм двигуна, але коефіцієнт віку ми пропонуємо залишити.



Цими поправками ми змінюємо акценти у формулі розрахунку акцизів, здешевлюємо митне оформлення для вживаних авто з невеликим об’ємом двигуна – до трьох літрів, та пропонуємо зробити ставки акцизу трошки вищі, ніж ті, які пропонуються зараз в законопроекті для авто, які мають великий обсяг двигуна – вище трьох літрів.



Щодо транспортних засобів, якщо би могла одноосібно приймати рішення, то запропонувала б повністю прибрати акцизний податок на транспортні засоби, а питання щодо шкоди довкілля вирішувати через інші податки, в залежності від обсягу двигуна,



АК: Коли Ви прогнозуєте початок дії нових акцизів?

Тетяна Острікова: Оскільки ми маємо ухвалити це у бюджетному пакеті, то очікувано, що нові акцизи почнуть свою дію з першого січня 2019-го року.

Продовження інтерв’ю з Тетяною Остріковою, де ми поговорили про майбутні податки на електромобілі та можливості виробництва авто в Україні, читайте у найближчі дні.
FaceBook     Twitter     email     Telegram   Підпишись на канал в Telegram


Підпишись на новини на пошту
Новини по темі - Україна Всі новини по темі законодавство


Цікаве по темі...
• В Україні з`являться нові серії номерних знаків
• В Урядових колах заговорили про 10% податок на купівлю авто
• В декількох областях України реформують Сервісні Центри МВС
• Які електромобілі подешевшають з 1-го березня та чому?
• У Києві заборонили стягувати плату за паркування
• В Україні збільшили кількість приладів TruCAM та ділянок з вимірювання швидкості
• Польща та Україна обговорюють повне припинення торгівлі товарами - прем'єр Туск
• Кабмін розповсюдить єЧергу і на легкові авто, які перетинають кордон
• Приватні компанії тепер зможуть виробляти номерні знаки для автомобілів
• На яких авто в Києві здаватимуть на права категорії С та D1
• Єврокомісія запропонувала обмежити "транспортний безвіз" для України
• Сервісні центри МВС ще 3 областей працюватимуть у новому форматі
• Після 2025 року ЄС має намір не подовжити режим безмитної торгівлі з Україною
• В Україні хочуть значно підвищити штрафи за непропуск авто зі спецсигналами
• В 2024 році в Україні зменшується кількість ДТП з постраждалими
Головні новини
• BMW та Mini запустили в Україні фірмовий застосунок для смартфону, який значно розширив функціонал автомобілів
• Харків оголосив тендер на купівлю 30 електробусів
• ВАРЗ представляє напівпричіп-важковоз ВАРЗ-НПВ 4709
• Volvo остаточно завершила виробництво дизельних автомобілів
• Автобезпека світового рівня Vodafone Guardian тепер доступна за 0 грн.
• В Україні набирають популярність бурокрани на автомобільних шасі
• BMW 3 серії доступні в Україні по ціні від 1 500 000 грн.
• Франція пріоритетно відправлятиме в Україну БТР VAB та САУ Caesar
• Nissan впроваджує новий бізнес-план по значному збільшенню продажів електрокарів
• На шасі DAYUN пропонуються сміттєвози для оновлення автопарків регіональних громад
• Які професії будуть актуальні в автомобільному бізнесі після війни
• Україна нарощує виробництво власної бронетехніки
• За 3 місяці через застосунок Дія проведено 30+ тисяч купівель-продажів авто
• Новий Renault Captur презентують вже 4 квітня
• В Україні з`являться нові серії номерних знаків
• Nissan планує випустити 16 нових електрифікованих автомобілів до 2026 року
• Який зараз рівень дефіциту кадрів на автомобільному ринку. Які спеціальності найзатребуваніші
• Європейський Союз профінансував закупівлю шкільних автобусів для 7 громад
• Яким буде новий Audi Q6 E-Tron
• В Україні хочуть значно підвищити штрафи за непропуск авто зі спецсигналами
Всі новини...

Авто- мото- музеї та колекції України
«Фаетон» Запорожжя
«Ретро Гараж» Львів
«Винтаж Гаражъ» Дніпро
«Машини часу» Дніпро
Музей КПІ Київ
Harley-Davidson Kyiv
«Мотомір» Камєнскоє
Ретромотомузей Львів
Zastava Умань
Мотоколекція OldCarService Київ
Гараж Януковича
Мотоколекція Берегово
Ретро музей Карлівка
Колекція Львівських мопедів
100 екземплярів за 100 років

Заводи, де виробляють
Ваші машини
Український авторинок за 100 років
ЗАЗ 2009 р., Як роблять ZAZ Forza 2011 р., ЗАЗ 2017 р.
Богдан (Черкасы), 2009, 2013, 2019 рік
Богдан JAC, Богдан-МАЗ
АвтоВАЗ
ЛуАЗ, ЛуАЗ 2016
Черкаський Автобус 2003, 2016 рік
КрАСЗ
Що залишилося від ЛАЗу
Що залишилося від КМЗ
Що залишилося від ХВЗ
Що залишилося від ЛМЗ
Єврокар
ЧАЗ
Часов-Яр
Історія КМЗ
Завод ім. Малишева
Київський БТЗ
Перший український автозавод
Велосипеди України
Audi
Jaguar Land Rover China
Peugeot
Porsche
Volvo
FSO
KIA Slovakia KIA Russia KIA Korea
Lamborghini
MG
BYD
Chery, Chery 2016
Geely, Emgrand EC8, Emgrand GC9
Great-Wall, 2012 рік
FORD Otosan
MAN & Neoplan Туреччина
IVECO
MAN
Scania Сідертельє
ГАЗ, ГАЗ 2010
УАЗ

Лічильники


SHALB  
Secured  




Купить машину на автопродаже? Автобазар Украины.

Популярні новини
• В Україні з`являться нові серії номерних знаків
• У лютому український авторинок продовжив зростати. Статистика продажів
• Українські виробники пожежної автотехніки опинилися на межі банкрутства через зупинку закупівель ДСНС
• Стала відома ціна першого електромобіля Xiaomi
• Український виробник провів успішні випробування 10-містного бронеавтомобілю
• Київ отримав 22 пасажирські автобуси Arriva
• Які нові моделі пікапів з’явилися на українському ринку
• PEUGEOT представляє новий 7-ми місний кросовер Peugeot 5008
• Що не так з Tesla Cybertruck?
• Як буде змінюватися ринок вживаних автомобілів. Бачення офіційних автосалонів
• Нідерланди замовили для України 9 новітніх САУ
• Міськрада Дніпра передала ЗСУ партію пікапів та вантажівок
• Звичайні пікапи стали головними носіями зброї проти "шахедів"
• «Агенція оборонних закупівель» підписала меморандум з корейським виробником пікапів
• Українські військові отримали одну з найбільших партій пікапів
Акції у дилерів...
• Автобезпека світового рівня Vodafone Guardian тепер доступна за 0 грн.
• BMW 3 серії доступні в Україні по ціні від 1 500 000 грн.
• На автомобілі CUPRA на складі в Україні діють спеціальні ціни
• На броньовані автомобілі BMW Х5 М50i VR6 діє спеціальна пропозиція
• В автосалонах GM GROUP діють вигідні умови по підготовці авто після зими
• Кросовер Opel Grandland — в наявності в Україні зі знижкою 40 000 грн.
• В Україні стартувала сервісна акція на Renault «Обслуговування підвіски з вигодою до 25%»
• На автомобілі SEAT 2023 року діють спеціальні ціни
• У дилерів Volkswagen доступна партія кросоверів VW T-Roc за спеціальними цінами
• На популярні моделі Mazda в Україні діють спеціальні цінові пропозиції
• Сезон ваших переваг. В Україні ще доступні автомобілі BMW 2022 та 2023 років виробництва за спеціальною ціною
• Характер, що надихає. BMW 3 серії в наявності за спеціальною ціною
• В березні на Renault Koleos та Renault Captur діють акційні ціни
• Акція від Opet для СТО, Автомагазинів та Підприємств з власним парком техніки
• Розпочни сезон з Honda. На мотоцикли Honda діють спеціальні ціни
Авто історія
Історія АвтоЗАЗа
Історія Богдан/ЛуАЗ
Історія Черкаський автобус
Історія КМЗ / КМЗ 75 років
Музей Audi
Історія NSU
Музей BMW
Музей Citroen
Історія Citroen
Музей DAF
Музей Ferrari
Музей Fiat
Музей MG
Музей Peugeot
Історія Dangel 4x4
Історія Jeep
Музей Porsche
Музей Volvo
Парк Ferrari World Park
ВАЗ-2101 "Копійка"
ВАЗ-2121 "Нива"/LADA 4x4
LADA Sport
ГАЗ-24 "Волга"
ЛуАЗ-969
ЗАЗ-965
Перший український мотоцикл
Найперша мотоколяска К-1В
Перший київський мотоцикл К-1Б
Всі модели ЛМЗ
Історія Mini
Музей в Брюселі
Музей в Турині
Музей в Пекині
Музей в Шанхаї
Гараж Князя Монако
Авто королів XX сторіччя
Гараж Януковича
Китайський автопром
Турецький автопром
Корейський автопром
Авто II світової війни
Автівки Великої Перемоги
Авто Ленд-ліза
Лімузини російських вождів
Київський тролейбус
Київський автобус
Перші українські тролейбуси
Київський швидкісний трамвай
НТУ - 75 років
Перші авто та автоСМІ в Україні
ТОП10+ найстаріших автомобілів в Україні
Автономера Київа за 116 років
Статистика українського авторинку за 100 років
Скільки авто було продано в Незалежній Україні

Великі особистості Андре Сітроєн, Джорджетто Джуджаро, Луїджи Колані, Фердинанд Порше, Марчелло Гандіні, Mr. Dream Car Олексій Сахновський, Свємпа, київлянин Володимир Вєклич, Філіп Прибилой Д4
 
Зв'язок
Тел.: +38 063 233 43 31
Пишіть нам >>>
Зробити стартовою | У вибране
Експорт новин |
Реклама на сайті
Роздрук, збереження, переклад іншою мовою або носій матеріалів, опублікованих у новинах AUTO-Consulting, допускаються лише для особистого використання. Інше використання матеріалів (зокрема, часткова чи повна публікація) допускається лише з дозволу ІАГ AUTO-Consulting. Використання матеріалів www.autoconsulting.com.ua допускається за наявності гіперпосилання на www.autoconsulting.com.ua.