AUTO-Consulting постійно відстежує ситуацію на вітчизняному автомобільному ринку. Треба зазначити, що порівняно із минулим, а особливо - позаминулим мясяцями, вона стала кращою. Проте, поки не в усіх імпортерів.
Чи загрожує Україні дефіцит автозапчастин?
Як змінився український авторинок під час війни
Як повідомили AUTO-Consulting у прес-службі компанії “Рено Україна”, наразі дефіцит нових моделей тут є. На жаль, практично всіх. Але, передусім – найзатребуваніших серед українців до війни: Duster, Sandero, Sandero Stepway, Logan. Дефіцит тут пов'язують, у першу чергу, зі світовим браком електрокомпонентів, який виник ще під час COVID. Війна його лише підсилила, та поставила нові виклики, у тому числі для виробників авто. Серед добрих новин, в “Рено Україна” повідомляють, що нові логістичні шляхи налагоджені, і компанія вже доставляє нові автомобілі до України. Перша партія вже прибула.
За інформацією прес-служби компанії “АВТ Баварія Україна”, питання з логістикою тут досі не вирішені. Тому, дефіцит, на жаль, є на всі моделі BMW.
Як стало відомо AUTO-Consulting, компанія “Єврокар” відновила виробництво позашляховиків Skoda Karoq та Skoda Kodiaq. Отже скоро з’являться нові авто вже вітчизняного виробництва. Також, розпочато прийом замовлень у виробництво і на інші моделі. До того ж, усі моделі Skoda, хоча поки не в усіх комплектаціях, наявні на складі в Україні. Із тих, які встигли завезти до війни.
Як офіційні імпортери та дилери оцінюють наслідки “нульового розмитнення” автомобілів
Як, під час війни, змінився попит на автомобілі в різних регіонах України
Як повідомили AUTO-Consulting у прес-службі компанії “Ніссан Мотор Україна”, дефіциту на моделі японської марки нема. Наявний в Україні склад автомобілів поки що дозволяє задовольняти попит. Виключенням є електричний Nissan LEAF. Усі автомобілі цієї моделі, які були в Україні, вже розкуплені.
У той же час, у “Ніссан Мотор Україна” працюють із регіональною штаб-квартирою Nissan, щодо відновлення поставок автомобілів зі складів у Європі. А також - над відновленням виробництва нових моделей для України.
Які збитки вже зазнали автомобільні оператори за час воєнних дій
Як змінюється логістика постачання до України нових автомобілів
У прес-службі компанії “Стеллантіс Україна” зазначили, що весь український бізнес переживає важкі часи, і автомобільний - не виключення. Але потреба в нових якісних автомобілях Peugeot, Citroen, Opel та DS Automobiles є.
Не зважаючи на наявність складів, потрібно заново налагоджувати логістику, та повертатися до звичних об’ємів поставок авто, аби повністю забезпечити попит на нові автомобілі. Над цим зараз активно працюють в українському представництві компанії Stellantis. Тут упевнені, що повернутися до довоєнних об’ємів імпорту вдасться зовсім скоро.
У компанії “Субару Україна” AUTO-Consulting повідомили, що ринок оживає, багато хто починає працювати в нових умовах, тому попит на нові автомобілі також відновлюється.
З урахуванням блокування портів в Україні, тут змінили логістичні маршрути. Та вже отримали перші партії автомобілів Subaru після початку війни. У “Субару Україна” працюють над збільшенням поставок та сподіваються на подальше зростання попиту, за умови нашої обов’язкової перемоги.
Український авторинок за травень збільшився у 2 рази
Як повідомили AUTO-Consulting у прес-службі компанії “ДЖАК Україна”, на сьогодні дефіциту нових моделей JAC в Україні немає. Національний склад автомобілів JAC зараз налічує всі популярні моделі, а саме - JS2, JS3, S4, J7. Пікапи Т8, яких тимчасово нема в наявності, дистриб'ютор вже замовив у виробника. Логістика JAC змінилася з початку вторгнення росії. Усі нові маршрути розроблені з урахуванням поточного стану та заходів безпеки. Тому, нова партія пікапів зовсім скоро буде в Україні.
Що до дефіциту, він на жаль, існує. Але, основна його причина - проблема із виробництвом автомобілів на світовому ринку через брак окремих комплектуючих. Нові реалії життя, на жаль, не сприяють розв’язанню цієї проблеми. Проте, в “Субару Україна”намагаються максимально задовільнити попит своїх клієнтів.
Відновила постачання автомобілів Honda і компанія «Прайд Мотор». Але, нажаль, із-за війни було скориговано українські квоти і тепер ринок отримує меншу кількість нових моделей. Але у компанії обіцяють усе надолужити згодом.
Отже, як бачимо, ситуація з імпортом нових автомобілів до України дійсно стала кращою. Сподіваємося на подальший позитивний розвиток та віримо в нашу перемогу.
Як офіційні імпортери та дилери оцінюють наслідки “нульового розмитнення” автомобілів
Комітет ВР підтримав скасування нульового розмитнення авто. Коли повернуть мито?
|