Toyota виводить на японський ринок нову версію Toyota Yaris Cross GR Sport, цього разу доопрацьовану спеціалістами спортивного підрозділу Gazoo Racing. Заводський тюнінг передбачає посилений кузов, занижену підвіску, переналаштоване кермо та ряд інших доробок. В результаті кросовер став стійкішим, управління — гострішим, скорочено відгук на натискання педалі газу, а динаміка розгону покращилася. Зовні Toyota Yaris Cross GR Sport можна дізнатися по іншому малюнку решітки радіатора і червоним гальмівним супортам. |
Кросовер Toyota Yaris Cross, який був представлений два роки тому, побудований на базі однойменного хетчбека, а в його основі лежить модульна платформа TNGA-B. На вибір запропоновані бензинова та гібридна модифікації: у першому випадку в рух автомобіль наводить 120-сильний мотор об'ємом 1,5 літра, а в другому – бензиновий агрегат 1.5 потужністю 91 сила та електромотор на 80 сил.
У Toyota Yaris Cross вже є одна спеціальна версія - підготовлений до легкого бездоріжжя Yaris Cross Adventure, який відрізняється підвищеною міцністю кузова та оформленням салону. Тепер сімейство поповнилося і "спортивним" варіантом від Gazoo Racing.
Toyota Yaris Cross GR Sport посилили трьома додатковими поперечками знизу, підвищивши тим самим жорсткість на кручення. Були встановлені оригінальні пружини та амортизатори, підвіску занизили на сантиметр, а 10-спицеві легкосплавні диски взули у шини Falken FK510 SUV. У «спортивного» Yaris Cross інше наповнення решітки радіатора з більшою сіткою і імітація дифузора ззаду.
У салоні – спортивні крісла з розвиненою бічною підтримкою та комбінованою оббивкою. Штатне кермо замінили на триспицеве, на педалях встановили алюмінієві накладки, а селектор коробки обтягнули шкірою і доповнили логотипом GR. Ця ж емблема є і на кузові.
У Японії продажі Toyota Yaris Cross GR Sport стартують 8 серпня.
1500 км на Toyota Yaris Cross. Тест-драйв
|