Через воєнні дії, розірвання логістичних ланцюжків, дефіцит пального і багато інших, зумовлених війною подій, всесвітня чип-криза якось відійшла у нас на другий план. Та чи зникла вона? Чи й далі продовжує впливати на виробництво нових автомобілів і, відповідно, - їх дефіцит в Україні? AUTO-Consulting з'ясував це у провідних операторів вітчизняного ринку. |
На думку генерального директора компанії “Хюндай Мотор УкраЇна” Ігоря Гладковського, на сьогодні говорити про зменшення впливу дефіциту напівпровідників на автомобільний ринок ще рано. Глобальні безпекові тенденції також не сприяють розв”язанню цієї проблеми.
Через це дистриб’юторам важко наситити ринок деякими моделями. Заради справедливості варто зазначити, що на це впливає не лише криза напівпровідників, а й популярність ряду моделей Hyundai на інших ринках, що веде до ще більшої черги та до збільшення часу очікування.
Чи є в Україні дефіцит нових автомобілів. Які бренди відновили імпорт
Український авторинок у липні продовжив відновлення і переформатування
У прес-службі компанії “АВТ Баварія Україна” також зазначають, що дефіцит авто при замовленні залишився. Імпортер намагається задовольнити потреби в замовленні нових авто та забезпечити їх своєчасну доставку в Україну.
Як повідомили AUTO-Consulting у прес-службі компанії “ММС Україна” на світовому ринку криза напівпровідників не зникла і впливає на поставки в Україну. Вона і надалі буде відображатися на асортименті та термінах виробництва. Як саме поки важко сказати. Проте, компанія “ММС Україна” відновила продажі автомобілів Mitsubishi у своїй офіційній дилерській мережі. Наразі це для компанії найголовніше. Автомобілі вже на складі в м.Гданськ та готові для замовлення. На складі достатньо автомобілів, щоб задовольнити попит українців на надійні практичні позашляховики.
Чип-криза триває. З усіма притаманними їй наслідками впевнені у прес-службі компанії “Рено Україна”.
Як дефіцит пального вплинув на вподобання українських автомобілістів
Як впливає на авторинок зростання курсу долара та євро
Про те, що дефіцит не зник, AUTO-Consulting повідомили і в компанії “Прайд Мотор”. Тут досі не мають можливості замовляти необхідну кількість моделей Honda, а також - деякі комплектації автомобілів. Крім того, деякі опції виробник тимчасово виключив із комплектацій авто. Наприклад, електроприводи багажника, преміальні аудіосистеми тощо.
У прес-службі компанії “Субару Україна” вважають, що поки говорити про зникнення дефіциту зарано. Тим більше, враховуючи загальний дефіцит, пов'язаний із глобальними проблемами у виробництві комплектуючих. Тому існує багато факторів, які впливають на виникнення дефіциту нових моделей в Україні. Але у прес-службі сподіваються, що відновлення регулярного постачання автомобілів зменшить цю проблему.
У прес-службі компанії “ДЖАК Україна” AUTO-Consulting повідомили, що встигли вчасно завезти до України необхідну кількість автомобілів JAC. Так само вчасно були зробленні і замовлення на нові партії. Тому, сильного впливу чип-кризи у компанії не відчули. Проте, тут не виключають, що з огляду на останні тенденції подорожчання пального у світі та зростання обсягів продажів електромобілів, на нас може чекати нова криза. Через відсутність сировини, можливе виникнення дефіциту акумуляторних батарей для електромобілів.
Про цей новий тренд на авторинку, AUTO-Consulting вже попереджав. Ось чому він формується:
Після чип-кризи авторинку загрожує новий глобальний дефіцит
Якщо підсумувати сказане вище, можна зазначити, що чип-криза триває. І вона так само, як і до війни (а може й ще сильніше) впливає на асортимент та кількість нових моделей на вітчизняному ринку. Зберігається дефіцит і на ринку вантажних автомобілів. Крім того, почастішали випадки, коли виробники пропонують дистриб’юторам спростити комплектацію замовлених автомобілів, бо бракує чипів для їх виконання.
Які драйвери росту зараз діють на українському автомобільному ринку
|