Як починався сегмент електричних вантажівок в Україні. Хто був першим?: Авто новини від AUTO-Consulting - електр

Интернет-ресурс информационно-аналитической группы AUTO-Consulting  
Новини CARS TRUCKS BUSES ЗНИЖКИ % Статистика 125 років успіху Renault
Пошук по новинам

Розширений пошук
Розділи
Головна
Новини
 Ринок автомобілів
 Акції в автосалонах
 Тест-драйви
 Статистика автопродажів
 Ринок автобусів
 Ринок вантажівок
 Військова техніка
 Виробництво автомобілів
 Законодавство
 Автобізнес LIFE
 Дилерська мережа
 Кредити/лізинг/страхування
 Автохімія
 Сільгосптехніка
 Авто-електроніка
 Ринок запчастин
 Ринок шин
 Мототехніка
 Поради власникам авто
Розмитнення авто
Підписка на новини


• Новини по темі: електр
• Продажі електрокарів на європейському авторинку відновили зростання
• Як змінилася частка електромобілів на українському авторинку у 2025 році
• DS AUTOMOBILES інтегрує технології Formula E у флагманський електромобіль DS N°8
• На український авторинок вийшов новий бренд комерційного електротранспорту Gecko
• Концерн ZF отримує велике замовлення на електричну вісь AxTrax 2 для комерційного транспорту
• Toyota готується представити 15 нових електрокарів та продавати 1 млн. авто до 2027 року
• Концерн ZF робить електричні системи автомобілів ще більш швидкісними
• В Україні пропонуються дві електричних моделі Lexus зі значною вигодою | ALMAZ GROUP & Lexus
• Трамп помилував засновника електровантажівок Nikola
• Chery збудує в Туреччині завод з виробництва електромобілів
Ще по електр...
Новини від AUTO-Consulting
Всі новини по темі - Україна

Як починався сегмент електричних вантажівок в Україні. Хто був першим?

ринок вантажівок | Опубліковано - 2023-09-22 07:39:56 (2757 разів прочитано)
Як починався сегмент електричних вантажівок в Україні. Хто був першим? - електр
Ситуацію з легким комерційним транспортом на електротязі AUTO-Consulting з'ясовував в попередній статті, а тепер погляньмо на більш серйозну техніку, яка має більше 3,5 т повної маси і до якої без “прав” категорії С не підступитися. Звісно, якщо такі електричні вантажівки на українському ринку існують.
В цьому сегменті вимоги до робочих «конячок» ще більш суворі. Експериментувати серйозні бізнесмени, корпорації чи навіть держави не люблять, та надають перевагу перевіреним рішенням. Особливо зараз, коли техніка буквально рятує життя не лише в гарячих точках країни.

Як електромобільність заходить на ринок комерційного транспорту. Які електричні фургони вже є на українському ринку

Щоправда, закордонними вулицями та автомагістралями вже не перший рік курсують суто електричні вантажівки, нехай і не в дуже помітних масштабах. Приємно, що до цього доклали зусилля вітчизняні конструктори та інженери.

Як починався сегмент електричних вантажівок в Україні. Хто був першим? - електр

Яким буде ринок вантажних автомобілів у 2023 році? Думка головних операторів

Наші постійні читачі знають про реалізований спільний проект між луцьким АСЗ №1 “Богдан Моторс” та данською компанією Banke ApS, яка розробляє та продає системи акумуляторно-електричного приводу для важких транспортних засобів. Ще п’ять років тому "Богдан" презентував на ДП "Автоскладальний завод №1" у Луцьку перший на 100% електричний вантажний автомобіль українського виробництва, виготовлений для данської компанії "Banke International". Перший прототип електричної вантажівки Benke eRCV27 мав тривісне шасі з низьким входом, призначене для використання в якості сміттєвоза. Він був повністю створений в Україні в рамках контракту між Benke Electromobil та "Богдан Моторс".

Як починався сегмент електричних вантажівок в Україні. Хто був першим? - електр

Конструкція розробленого силами “Богдан Моторс” Benke eRCV27 спеціально адаптована до вимог європейських міст. Машина використовує автобусні технології – має рамну конструкцію. Колісна формула – 6х2, повна маса – 27 000 кг. Довжина вантажівки – 7770 мм, висота – 2980 мм. Шасі оснащене пневматичною підвіскою.

Силова установка – пара електродвигунів ZF, які вбудовані в колеса середньої осі та живляться від літій-залізо-фосфатних (LiFePO4) акумуляторних батарей. Пробіг становить 220 км, а для зарядки батарей на 70% потрібно лише 30 хвилин. Термін служби батарей сягає 12 років. Нагадаємо, що у "Богдана" був досвід виробництва електробусів для Польщі та Чехії, а також кузовів електробусів для Франції.

Як починався сегмент електричних вантажівок в Україні. Хто був першим? - електр

До кінця 2018 року "Богдан Моторс" планувала випустити 15 електромобілів для Benke Electromotive, надалі обсяг виробництва eRCV27 мав збільшитися до 200 одиниць на рік. Вартість однієї вантажівки – 400 тисяч євро. Нажаль, як ми вже знаємо, не все так склалося, як бажалося, масового виробництва не відбулося. З позитивного треба відмітити, що українські конструктори отримали патент на свою багатофункціональну електричну вантажівку. Це значить, що робота завершена під ключ і будь який клієнт при бажанні зможе замовити виробництво eRCV27 під себе.

Украинский производитель запатентовал электрический грузовик

Як в Україні намагалися впроваджувати електробуси. Ретроспектива гучних заяв

Як починався сегмент електричних вантажівок в Україні. Хто був першим? - електр

Інший досить амбіційний проект електричної вантажівки Made in Ukraine називається CoolOn. Проект Віталія Бризгалова став відомий наприкінці позаминулого року, коли був готовий ходовий екземпляр.

Розробку легкої комерційної вантажівки криворізька компанія Coolon Motors, яка була відома під назвою Murmuration Technology, розпочала кілька років тому. Вперше робочий прототип CoolОn був представлений у травні 2020 року, а вже за півтора роки компанія оголосила про готовність моделі у серійного виробництва.

Габаритна довжина вантажівки – 5 000 мм, ширина – 1 700 мм, висота – 2100 мм. Розмір вантажної платформи – 1700 х 3100 мм. Об’єм вантажного простору – від 9 до 12 м3. Вантажопідйомність – від 1,5 до 2,5 тонн.

Як починався сегмент електричних вантажівок в Україні. Хто був першим? - електр

У базовій версії електровантажівка планувалася передньоприводною. Другий мотор, який зробить машину повнопривідною – опція. Залежно від приводу потужність вантажівки складе від 40 до 109 к.с. Максимальна швидкість – 90 км/год.

Прототип 2020 року був обладнаний допрацьованим вентильним електродвигуном, в якому замість незалежних обмоток використані недорогі трифазні блоки. CoolOn використовує літій-залізо-фосфатний акумулятор (LiFePO4) ємністю 40 кВт*год власної розробки, виготовлений з китайських комірок 21650. Потужність базового зарядного пристрою – 6,6 кВт. За доплату електровантажівку укомплектують трифазною зарядкою на 22 кВт або портом швидкої зарядки. Заявлений запас ходу – 200-300 км. Мінімальний цінник – $16 000.

Досить пристойні параметри як для вантажівки “останньої милі”, яка розвозить товар між приміським складом до магазинів або виконує доставку по місту великогабаритних замовлень. Опція з ізотермічною надбудовою теж присутня. Продумана концепція, неординарний дизайн, цікаві технічні характеристики, а головне – власна ідея та реалізація!

Як починався сегмент електричних вантажівок в Україні. Хто був першим? - електр

У перший рік CoolОn Motors планувала випустити 2000 вантажівок. Надалі річні обсяги виробництва планували збільшити до 20 000 одиниць. В основі CoolОn лежить універсальна модульна платформа, яка дозволяє будувати моделі з різним розміром колісної бази та типами кузовів. Віталій Бризгалов вже був домовився про місце, де будуть збирати електричну вантажівку. Взагалі, рівень локалізації виробництва електричної вантажівки CoolOn мав складати близько 80%. Однак, серійне виробництво електровантажівки CoolОn у 2022 році так і не стартувало – завадила війна.

Можливо у компанії ще все попереду, принаймні голова компанії, Віталій Бризгалов сам докладає зусиль до нашої перемоги, створюючи баггі для ВСУ.

Можна пригадати довоєнні амбіції іноземних виробників, які були зацівлені в нашому ринку та планували розвивати свій електромобільний напрямок.

"Хтось же має бути першим!" – саме так звучав слоган MAN Truck & Bus, і він відповідає реальності, адже німецький автовиробник привіз електричний фургон MAN eTGE українському замовнику ще у 2020 році. Його придбав холдинг МХП щоб використовувати для доставки власної продукції.

Як починався сегмент електричних вантажівок в Україні. Хто був першим? - електр

MAN eTGE оснащений електродвигуном 100 кВт (136 к.с.) та акумулятором ємністю 35,8 кВт.ч. Об'єм фургона – 10,7 м куб. А пробіг на одній зарядці складає 173 км за методикою NEDC і 115 км за WLTP. Фактичний же пробіг – від 120 до 140 км.

Згодом компанія Agsolco привезла на виставку "Автодорекспо-2021" першу електричну вантажівку JAC N55 EV з літієвою батареєю на 180 А*год. При повній масі в 5,5 т електровантажівка мала вантажопідйомність 2150 кг та здатна була проїхати на одній зарядці 200 км, а 80% заряду JAC N55 набирав лише за півтори години. Батареї масою 728 кг відповідно знизили його вантажопідйомність в порівнянні з дизельним аналогом. Та й ціна в $59 000 багатьох бізнесменів відштовхувала. Але JAC N55 EV свого клієнта таки дочекався і зараз працює у Київській області.

Як починався сегмент електричних вантажівок в Україні. Хто був першим? - електр

Ще дорожче коштують французські електровантажівки. Наприкінці 2021 року Renault Trucks анонсувала прийом замовлень на поставку електричних вантажівок, які компанія мала намір поставляти на український ринок. Наразі в модельному ряду Renault Trucks Z.E. представлено 3 моделі з повною масою від 3,1 до 26 тонн. Вартість електричних вантажівок Z.E. стартує від 100 тис. євро.

Як починався сегмент електричних вантажівок в Україні. Хто був першим? - електр

На українському ринку повністю електричні Renault Trucks формально представлені, починаючи з 3,1-тонного Master Z. E. Ця модель має запас ходу в 120 км і може бути повністю заряджена всього за шість годин. Лінійка 3,1-тонних Master Z. E. пропонується у двох варіантах – фургон і кабіна з вантажною платформою, доступних у трьох варіантах довжини (L1, L2, L3) і двох висотах (H1, H2). В свою чергу, 3,5-тонний Master Z. E. Може бути не лише як фургон, але й у вигляді бортової вантажівки і шасі для широкого спектра надбудов і обладнання.

Як починався сегмент електричних вантажівок в Україні. Хто був першим? - електр

Також можна замовити важчі моделі від Renault Trucks – D Z.E. повною масою 16 т та D Wide Z.E. Повною масою 26 т. Вони могли б легко закрити потреби доставки по місту та безшумного вивозу сміття вранці. Але для багатьох компаній, та особливо комунальних підприємств, їхня вартість поки виявилася не підйомна. А враховуючи можливі перебої не лише з паливом, але й з електроенергією, клієнти вирішили почекати.

На українському авторинку новий тренд: тепер електромобільність набирає обертів у сегменті LCV

Як починався сегмент електричних вантажівок в Україні. Хто був першим? - електр

FaceBook     Twitter     email     Telegram   Підпишись на канал в Telegram


Підпишись на новини на пошту
Новини по темі - Україна Всі новини по темі ринок вантажівок


Цікаве по темі...
• В Україні почали збирати 40-метрові корейські автовишки DASAN
• В Україні налагодили виробництво удосконалених автовишок на базі повнопривідних MAN
• Український виробник представив новий будівельний самоскид
• До України прибув найпотужніший Volvo FH16 Aero 780
• З конвеєра у рекордні терміни зійшла 125 000-а вантажівка DAF нового покоління
• В Україні створили броньовану машину розмінування
• В Україну поставили сідельні тягачі Ford Trucks 1845T із тентованими напівпричепами Kässbohrer
• Tatra представила лінійку вантажівок Phoenix з оновленим дизайном
• Стала відома вартість потужного сміттєвозу українського виробництва на шасі JAC N200
• Tatra оновила покоління PHOENIX та відмовилася від дзеркал заднього огляду
• В Україні доступні міцні 33-тонні шасі DAYUN CGC1331 для забудови спецтехніки
• Німецька транспортна компанія замовила 100 нових важких вантажівок IVECO S-Way
• В Україні виготовили цистерну для збору нафти на шасі Renault K 6x6
• Замовник з Черкащини обрав ізотермічні фургони на шасі JAC N120
• Перший покупець IVECO S-Way в Україні знову обрав цю модель
Головні новини
• Renault Trucks пропонує дворядні кабіни вже й у важкому сегменті
• Компанія "Пожмашина" показала скетч ідеального автомобіля, для боротьби з лісовими пожежами
• Компанія "НІБУЛОН" повідомила про запровадження нової системи оцінки необхідності ремонту автотранспорту
• Український авторинок послабив свої позиції на фоні європейських країн
• Як VW LT 50 років тому захопив важливий сегмент авторинку
• Сотні яскравих авто та одразу кілька оновлених локацій: в травні пройде технічний фестиваль OldCarLand
• Tesla втрачає продажі та прибуток через бойкот європейських покупців
• Офіційні автосалони опрацьовують можливість реєструвати вживані автомобілі і видавати на них документи
• Продажі електрокарів на європейському авторинку відновили зростання
• Як змінилася частка електромобілів на українському авторинку у 2025 році
• З конвеєра у рекордні терміни зійшла 125 000-а вантажівка DAF нового покоління
• DS AUTOMOBILES інтегрує технології Formula E у флагманський електромобіль DS N°8
• Дилерський холдинг VIDI приєднався до програми перекваліфікації жінок в автомеханіків
• Стали відомі обсяги постачання пікапів через тільки один фонд
• На Porsche діє вигідна сервісна пропозиція | ALMAZ GROUP & Porsche
• На український авторинок вийшов новий бренд комерційного електротранспорту Gecko
• Новий Volkswagen Tiguan R-Line доступний до замовлення в Україні
• Український виробник комерційної техніки поповнив автопарк новими Renault Duster
• Перевізник негабаритних вантажів обрав 500-сильні тягачі Volvo FH
• Концерн ZF отримує велике замовлення на електричну вісь AxTrax 2 для комерційного транспорту
Всі новини...

Авто- мото- музеї та колекції України
«Фаетон» Запорожжя
«Ретро Гараж» Львів
«Винтаж Гаражъ» Дніпро
«Машини часу» Дніпро
Музей КПІ Київ
Harley-Davidson Kyiv
«Мотомір» Камєнскоє
Ретромотомузей Львів
Zastava Умань
Мотоколекція OldCarService Київ
Гараж Януковича
Мотоколекція Берегово
Ретро музей Карлівка
Колекція Львівських мопедів
100 екземплярів за 100 років
Колекційна мото- вело- ЗАЛА

Заводи, де виробляють
Ваші машини
Книга по історії появи мотовиробництв в Україні
Український авторинок за 100 років
ЗАЗ 2009 р., Як роблять ZAZ Forza 2011 р., ЗАЗ 2017 р.
Богдан (Черкасы), 2009, 2013, 2019 рік
Богдан JAC, Богдан-МАЗ
АвтоВАЗ
ЛуАЗ, ЛуАЗ 2016
Черкаський Автобус 2003, 2016 рік
КрАСЗ
Що залишилося від ЛАЗу
Що залишилося від КМЗ
Що залишилося від ХВЗ
Що залишилося від ЛМЗ
Єврокар
ЧАЗ
Часов-Яр
Історія КМЗ
Завод ім. Малишева
Київський БТЗ
Перший український автозавод
Велосипеди України
Audi
Jaguar Land Rover China
Peugeot
Porsche
Volvo
FSO
KIA Slovakia KIA Russia KIA Korea
Lamborghini
MG
BYD
Chery, Chery 2016
Geely, Emgrand EC8, Emgrand GC9
Great-Wall, 2012 рік
FORD Otosan
MAN & Neoplan Туреччина
IVECO
MAN
Scania Сідертельє
ГАЗ, ГАЗ 2010
УАЗ

Лічильники


SHALB  
Secured  




Купить машину на автопродаже? Автобазар Украины.

Популярні новини
• США передасть Україні 150 бронемашин Roshel Senator
• В Україні почали збирати 40-метрові корейські автовишки DASAN
• ЗСУ вже за кілька місяців отримають перші бронемашини Inguar-3 вітчизняного виробництва
• В Україні розпочали серійне виробництво захисних екранів для БТР Stryker
• Україна отримала останню партію з 20 корейських автомобілів швидкої допомоги KIA BONGO
• В Україні налагодили виробництво удосконалених автовишок на базі повнопривідних MAN
• Американські мита на авто обвалили фондовий ринок. Що буде далі?
• В Україні планують скасувати медичні довідки для водіїв
• В Україні представили нове покоління шиномонтажу для бронемашин Hamvee, MaxxPro та ROSHEL
• В Україні знайшовся HMMWV, який витримав вже 10 років бойових дій
•  В Україні випробовують вітчизняну машину для розмінування Germina URCM-3000
• Український виробник представив новий будівельний самоскид
• Audi вперше в світі почала використовувати революційну технологію виробництва кузовів
• До України прибув найпотужніший Volvo FH16 Aero 780
• Міноборони допустило до використання ще один бронеавтомобіль українського виробництва
Акції у дилерів...
• На Porsche діє вигідна сервісна пропозиція | ALMAZ GROUP & Porsche
• На автомобілі Toyota в наявності діють вигідні ціни | ALMAZ GROUP & Toyota
• Для СТО, Автомагазинів та Підприємств з власним парком техніки діє Акція від Opet
• В Тойота Центр Дніпро діють спеціальні умови офіційного сервісу
• В Україні пропонуються дві електричних моделі Lexus зі значною вигодою | ALMAZ GROUP & Lexus
• В Україні стартує сервісна акція «Тримай дорогу з Renault»
• Фінальний розпродаж складу 2024 року в CUPRA Центр Київ
• Opel Crossland тепер пропонується зі знижкою в 50 000 грн.
• Спеціальна пропозиція: знижка до 8% на автомобілі Toyota 2024 року виробництва
• На Peugeot 408 діє знижка 50 000 грн.
• На гібридний Honda CR-V діють акційні пропозиції з вигодою в 100 тис. грн.
• Вигода до 50 000 грн* діє на автомобілі Mitsubishi в транзиті
• В Україні стартувала сервісна акція на аксесуари Renault
• На Honda CR-V діє спеціальна зимова пропозиція з вигодою 100 тис. грн.
• На INFINITI діє сезон розкішних цін
Авто історія
Історія АвтоЗАЗа
Історія Богдан/ЛуАЗ
Історія Черкаський автобус
Історія КМЗ / КМЗ 75 років
Музей Audi
Історія NSU
Музей BMW
Музей Citroen
Історія Citroen
Музей DAF
Музей Ferrari
Музей Fiat
IVECO 50 років
Музей MG
Музей Peugeot
Історія Dangel 4x4
Історія Jeep
Історія Mazda
Музей Porsche
Музей Volvo
Парк Ferrari World Park
ВАЗ-2101 "Копійка"
ВАЗ-2121 "Нива"/LADA 4x4
LADA Sport
ГАЗ-24 "Волга"
ЛуАЗ-969
ЗАЗ-965
Перший український мотоцикл
Найперша мотоколяска К-1В
Перший київський мотоцикл К-1Б
Всі модели ЛМЗ
Історія Mini
Музей в Брюселі
Музей в Турині
Музей в Пекині
Музей в Шанхаї
Гараж Князя Монако
Авто королів XX сторіччя
Гараж Януковича
Китайський автопром
Турецький автопром
Корейський автопром
Авто II світової війни
Автівки Великої Перемоги
Авто Ленд-ліза
Лімузини російських вождів
Київський тролейбус
Київський автобус
Перші українські тролейбуси
Київський швидкісний трамвай
НТУ - 75 років
Перші авто та автоСМІ в Україні
ТОП10+ найстаріших автомобілів в Україні
Автономера Київа за 116 років
Статистика українського авторинку за 100 років
Історія появи українського мото- та велопрому
Скільки авто було продано в Незалежній Україні

Великі особистості Андре Сітроєн, Джорджетто Джуджаро, Луїджи Колані, Фердинанд Порше, Марчелло Гандіні, Mr. Dream Car Олексій Сахновський, Свємпа, київлянин Володимир Вєклич, Філіп Прибилой Д4
 
Зв'язок
Тел.: +38 063 233 43 31
Пишіть нам >>>
Зробити стартовою | У вибране
Експорт новин |
Реклама на сайті
Роздрук, збереження, переклад іншою мовою або носій матеріалів, опублікованих у новинах AUTO-Consulting, допускаються лише для особистого використання. Інше використання матеріалів (зокрема, часткова чи повна публікація) допускається лише з дозволу ІАГ AUTO-Consulting. Використання матеріалів www.autoconsulting.com.ua допускається за наявності гіперпосилання на www.autoconsulting.com.ua.