Автомобілі для бізнесу - це завжди дуже гарний лакмус для перевірки настроїв в економічно активної частини суспільства. У травні, за данними AUTO-Consulting, обсяг поставок автомобілів LCV сегменту (повною вагою до 3,5 т) знизився на 2,9%, у порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Однак, за підсумками 5 місяців LCV ринок поки демонструє 22% зростання. |
Цікаво як відреагував попит на електричні комерційні автомобілі на травневі блек-аути? За статистикою AUTO-Consulting, в травні було придбано 6 одиниць електричних фургонів, що поки складає менше 1% ринку нових LCV. Так, це в 3 рази більше, ніж у травні 2023 року, але в абсолютних цифрах вибухового зростання попиту поки не спостерігається.
Як працюють лізингові компанії під час війни. Статистика
Взагалі, ринок нових LCV у травні був такий же самий, як у 2019 році, тому відновлення ринку все ж відбувається.
Лідером цього сегменту за підсумками травня є Renault, якій вдається контролювати 38% всього ринку. Причому Renault нарощує свою перевагу.
На другому місці був Citroen, який обирало 15% споживачів, а третім фінішував Fiat.
Як бачимо, статистика травня доволі позитивна. Зростання припинилося, але ринок доволі живий і конкурентний.
Підсумки травня на ринку легкових авто. Статистика
|