Чому українські виробники не мають шансів перемагати у тендерах ЄІБ: Авто новини від AUTO-Consulting - тролей

Интернет-ресурс информационно-аналитической группы AUTO-Consulting  
Новини CARS TRUCKS BUSES ЗНИЖКИ % Статистика 125 років успіху Renault
Пошук по новинам

Розширений пошук
Розділи
Головна
Новини
 Ринок автомобілів
 Акції в автосалонах
 Тест-драйви
 Статистика автопродажів
 Ринок автобусів
 Ринок вантажівок
 Військова техніка
 Виробництво автомобілів
 Законодавство
 Автобізнес LIFE
 Дилерська мережа
 Кредити/лізинг/страхування
 Автохімія
 Сільгосптехніка
 Авто-електроніка
 Ринок запчастин
 Ринок шин
 Мототехніка
 Поради власникам авто
Розмитнення авто
Підписка на новини


• Новини по темі: тролей
• Одеській владі доведеться достроково погасити кредит на купівлю білоруських тролейбусів в минулі роки
• Київ знову оголошує тендер на придбання тролейбусів в рамках кредиту ЄІБ
• Дніпро придбає нові тролейбуси за кошти ЄІБ
• Миколаїв почав отримувати нові тролейбуси PTS T123 з автономним ходом
• Тролейбуси "Богдан" вже 10 років працюють у Вінниці
• У Вінниці виготовили ще два нових тролейбуси VinLine
• Стало відомо який виробник буде постачати тролейбуси до Миколаєва
• російські окупанти нанесли ракетний удар по дамбі ДніпроГЕС у Запоріжжі. Під обстріл попав тролейбус
• У Вінниці випустили партію нових тролейбусів
• Хмельницький придбає 44 нових тролейбусів
Ще по тролей...
Новини від AUTO-Consulting
Всі новини по темі - Україна

Чому українські виробники не мають шансів перемагати у тендерах ЄІБ

ринок автобусів | Опубліковано - 2024-06-21 16:18:38 (2262 разів прочитано)
Чому українські виробники не мають шансів перемагати у тендерах ЄІБ - тролей
Останнім часом на тендерах закупівлі громадського транспорту для українських міст, із залучення кредитних коштів Європейського Інвестиційного Банку (ЄІБ), почали перемагати іноземні виробники. Яскравий приклад – перемога турецького Anadolu Isuzu на тендері по поставці автобусів у Миколаїв. Але це тільки початок, бо в AUTO-Consulting проаналізували вимоги до постачальників і змушені констатувати, що українські виробники не мають шансів перемогти, без зміни умов. А як же бути з реальним наповненням змістом програми "Зроблено в Україні"?


Для прикладу візьмемо скандальний київський тендер КП «Київпастранс», в якому він намагається придбати 12 та 18 метрові тролейбуси на загальну суму до €50 млн. Цей тендер вже оголошують втретє. Перша спроба провести таку закупівлю була в листопаді 2022 року, але в ньому ніхто не взяв участі. Вдруге КП «Київпастранс» спробував знову придбати тролейбуси в серпні 2023 року, але й цей тендер виявився невдалим і його було остаточно скасовано.



Замість того, щоб проаналізувати причини невдач і відсутність значного числа учасників, в тому числі і українських виробників, КП «Київпастранс» знову пробує придбати тролейбуси на €50 млн. із залученням фінансування ЄІБ, але «диявол» знову криється в умовах.



По-перше, чомусь у тендері не регламентують навіть приблизну кількість одно- та двосекційних тролейбусів, які намагаються придбати і виставляють це все одним лотом. Тобто, достатньо комусь запропонувати 1 двосекційний тролейбус, а інші – односекційні – все, умову виконано. А вартість цих тролейбусів суттєво відрізняється. І зрозуміло, що учасники будуть намагатися запропонувати меншу кількість містких 18-метрових тролейбусів, а замість них пропонуватимуть 12-метрові дешевші. Тобто, замовник і розпорядник коштів КП «Київпастранс» зовсім не формує те, на що збирається витратити кошти киян.



Друге. Цілком зрозуміло, що Київ мав би максимально сприяти закупівлі тролейбусів українського виробництва. У нас в державі на рівні Кабінету міністрів і Президента проголошена політика максимально сприяння українському виробництву «Зроблено в Україні». А натомість, що ми бачимо в тендерних умовах?



1. Забезпечення тендерної пропозиції подається у сумі EUR 500 000.

2. Сума Забезпечення виконання Контракту в якості відсотка від Ціни Контракту становить п’ять (5%) відсотків від Ціни Контракту.

3. Авансовий платіж: Десять (10) відсотків від Ціни контракту сплачується протягом тридцяти (30) днів після підписання Контракту та після подання вимоги та банківської гарантії у формі, прийнятній для Замовника, на еквівалентну суму, дійсну до моменту поставки Товару.



4. Мінімальний середньорічний оборот в якості основного постачальника в еквіваленті 10 000 000 євро (десять мільйонів євро), розрахований як загальна сума підтверджених платежів, отриманих за контрактами, що знаходяться в процесі виконання або завершені, за останні 5 (п'ять) років (2019-2023 рр.).

5. Учасник тендеру повинен продемонструвати доступ або наявність фінансових ресурсів, таких як ліквідні активи, необтяжені нерухомі активи, кредитні лінії та інші фінансові засоби, окрім будь-яких авансових платежів за контрактом, для виконання наступних вимог щодо грошових потоків: 4 000 000 євро (чотири мільйони євро).



6. Постачальник повинен мати досвід роботи в якості Постачальника: (i) принаймні в одному (1) контракті на суму не менше 12 000 000 євро (дванадцять мільйонів євро) за останні 5 (п'ять) років, або (i) щонайменше у двох (2) контрактах на суму не менше 6 000 000 євро (шість мільйонів євро) за останні 5 (п'ять) років, які були успішно та значною мірою завершені та є аналогічними (транспортні засоби громадського транспорту (трамвай, електричний автобус, тролейбус)) до запропонованого Товару.

7. Учасник тендеру повинен мати успішний досвід аналогічних поставок тролейбусів або електробусів або трамваїв у кількості не менше 100 одиниць за останні 5 (п'ять) років або 50 одиниць за останні 3 (три) роки.




Якщо проаналізувати ці вимоги до учасників тендеру, то стає зрозуміло, що українські виробники виконати їх не зможуть ніколи. І справа навіть не у вартості Забезпечення, яке треба вийняти з обороту і просто покласти («заморозити») на рахунки тендерного комітету. А справа у тому, що ті, хто писали такі умови, зовсім не розуміють стан справ на українському ринку і у виробництві тролейбусів. Складається враження, що автори цього тендеру живуть на іншій планеті, де немає війни, кожне місто купує сотнями нові тролейбуси кожного року, і де рахунки підприємств просто лускаються від зайвих коштів.



AUTO-Consulting трохи розачарує авторів таких тендерів. За підсумками 2023 року всі українські міста придбали лише 27 нових тролейбусів. У 2022 році весь ринок становив 30 тролейбусів, а у 2021 році – 167 одиниць, і тоді левову частку займали білоруські виробники. Де автори тендеру збираються знайти учасника серед українських виробників, який за 3 роки поставив 50 тролейбусів, мав контракт на 12 млн євро і середньорічний оборот 10 млн евро?! Це при загальному ринку у минулому році в 27 штук!



Цілком зрозуміло, що ці умови прописані під іноземні компанії, які працюють на ринку ЄС, де не має ніяких війн і криз, де легко знайдуться учасники, які мають контракти на відповідні суми. Але як же тоді бути з виконанням програми «Зроблено в Україні»? Чому великий київський тендер не дає жодного шансу українським виробникам отримати замовлення і зберігти робочі місця і платити податки? Чому з п’яти українських виробників, які б змогли виготовити для Києва необхідні тролейбуси – жоден не має шансу пройти через ці умови?! Для чого і хто взагалі написав такі умови тендеру, де кошти киян підуть іноземному виробнику?



Як бачите, питань до умов цього тендеру дуже багато, а відповідей – жодної. Цілком очевидно, що ситуація з київським тендером потребує втручання вице-прем’єрки з питань економічного розвитку Юлії Свиріденко, яка опікується програмою «Зроблено в Україні». Київський тендер – це не про виробництво в Україні, це про запрограмовану підтримку іноземних виробників.



Як Уряд намагається стимулювати виробництво автобусів

FaceBook     Twitter     email     Telegram   Підпишись на канал в Telegram


Підпишись на новини на пошту
Новини по темі - Україна Всі новини по темі ринок автобусів


Цікаве по темі...
• Чому українські виробники не мають шансів перемагати у тендерах ЄІБ
• Стало відомо хто виграв тендер на постачання автобусів до Миколаєва
• Київ знову оголошує тендер на придбання тролейбусів в рамках кредиту ЄІБ
• До навчального сезону Україна закупить 500 шкільних автобусів
• Україна отримала 50 автомобілів "швидкої допомоги" від американського фонду
• У Львові відзначили 130 років появи першого трамваю
• Temsa відзначила українського дистрибутора за запуск сумісного виробництва автобусів
• Автобус IVECO Crossway отримав престижну нагороду за дизайн
• Одеській владі доведеться достроково погасити кредит на купівлю білоруських тролейбусів в минулі роки
• IVECO виграє великий контракт на поставку понад 900 автобусів
• Otokar NAVIGO – міжміський автобус, який завоював серце Європи
• Німеччина та ЄС профінансували закупівлю 31 «Соціального таксі» для громад дев’яти областей України
• Otokar Navigo долучається до естафети Олімпійського вогню 2024
Головні новини
• Український ринок електрокарів у 2024 році став виглядати краще серед європейських країн
• В Україні діє спеціальна гарантія на шини Michelin
• Як Уряд збирається обкласти драконівськими податками ринок автомобілів. На які авто вони будуть діяти?
• У Дніпрі з'явилася 60-метрова пожежна автодрабина на шасі IVECO
• Європейський авторинок зростає за рахунок гібридів та електрокарів
• Уряд вирішив «зарізати» ринок нових авто
• Bosch пропонує нові рішення для комфортного водіння
• Вантажівка MAN перевезла 350-тонну субмарину
• В Україні оголошено версії та ціни на новий Opel Vivaro
• ZF розширює портфоліо систем керування рухом cubiX на комерційні автомобілі
• Audi відмовиться від деякої бутафорії у дизайні
• Otokar Navigo долучається до естафети Олімпійського вогню 2024
• Західна преса знову вважає, що у 2025 році РФ вичерпає резерви по бронетехніці
• ВР ухвалила підвищення акцизів на пальне. Коли та на скільки подорожчає паливо
• АЛЬФАТЕКС пропонує популярну модель вакуумної машини на шасі DAYUN CGC1120
• Український виробник представив заміну аграрним КАМАЗам
• В Києві та області продається половина всіх автомобілів в Україні
• В Україні нараховується вже більше 200 тис. електромобілів та гібридів
• В Україні зросте попит на малі паливозаправники і ось чому
• Як зміниться Peugeot, щоб конкурувати з китайськими конкурентами
Всі новини...

Авто- мото- музеї та колекції України
«Фаетон» Запорожжя
«Ретро Гараж» Львів
«Винтаж Гаражъ» Дніпро
«Машини часу» Дніпро
Музей КПІ Київ
Harley-Davidson Kyiv
«Мотомір» Камєнскоє
Ретромотомузей Львів
Zastava Умань
Мотоколекція OldCarService Київ
Гараж Януковича
Мотоколекція Берегово
Ретро музей Карлівка
Колекція Львівських мопедів
100 екземплярів за 100 років

Заводи, де виробляють
Ваші машини
Український авторинок за 100 років
ЗАЗ 2009 р., Як роблять ZAZ Forza 2011 р., ЗАЗ 2017 р.
Богдан (Черкасы), 2009, 2013, 2019 рік
Богдан JAC, Богдан-МАЗ
АвтоВАЗ
ЛуАЗ, ЛуАЗ 2016
Черкаський Автобус 2003, 2016 рік
КрАСЗ
Що залишилося від ЛАЗу
Що залишилося від КМЗ
Що залишилося від ХВЗ
Що залишилося від ЛМЗ
Єврокар
ЧАЗ
Часов-Яр
Історія КМЗ
Завод ім. Малишева
Київський БТЗ
Перший український автозавод
Велосипеди України
Audi
Jaguar Land Rover China
Peugeot
Porsche
Volvo
FSO
KIA Slovakia KIA Russia KIA Korea
Lamborghini
MG
BYD
Chery, Chery 2016
Geely, Emgrand EC8, Emgrand GC9
Great-Wall, 2012 рік
FORD Otosan
MAN & Neoplan Туреччина
IVECO
MAN
Scania Сідертельє
ГАЗ, ГАЗ 2010
УАЗ

Лічильники


SHALB  
Secured  




Купить машину на автопродаже? Автобазар Украины.

Популярні новини
• В Україні створили замінник 10-тонних самоскидів МАЗ
• Український виробник представив заміну аграрним КАМАЗам
• В Україні створили легкий тактичний бронеавтомобіль "Джура"
• Новий Opel Zafira прямує в Україну: Оголошено ціну
• Вантажівка MAN перевезла 350-тонну субмарину
• В Україні стартовали продажі нового Volkswagen Golf
• Стартують продажі оновленого Nissan Qashqai
• Група компаній VIDI: від амбіцій до лідерства на ринку
• У червні зростаючий тренд українського авторинку надломився і змінився на падіння
• Чому українські виробники не мають шансів перемагати у тендерах ЄІБ
• Національна гвардія отримала першу партію нових бронеавтомобілів українського виробництва
• На аукціоні продадуть Lamborghini Miura, який все життя простояв у вітальні, як мебля
• Zeekr заборонив офіційно постачати свої авто до РФ і ось чому
• В Україні відкрито передзамовлення на нове покоління Skoda Kodiaq
• В Україні стартують продажі нового Volkswagen Tiguan
Акції у дилерів...
• На Skoda Kodiaq першого покоління діє вражаюча знижка в 94 500 грн.
• В Україні розпродають фургони Volkswagen Crafter
• В мережі Renault в Україні стартувала сервісна акція «Вигідне ТО»
• На культовий Mazda MX-5 діє літня цінова пропозиція
• Volkswagen T-Roc в Україні зараз доступний зі складу з вигодою 9%
• Гібридний кросовер Honda ZR-V пропонується з вигодою -262 тис. грн.
• У мережі СТО АІС стартує літня акція «Влітку з комфортом»
• В Україні пропонують вигідні рішення по альтернативному забезпеченню електрикою
• Спекотні знижки до 122 000 грн. на Skoda Karoq подовжено до кінця липня
• PEUGEOT пропонує свої бестселери зі складів в Україні за максимально вигідними цінам
• На SKODA Karoq діють знижки до 122 000 грн.
• Власники Mitsubishi зможуть вигідно обслужити кондиціонер
• Акцію від Opet для СТО, Автомагазинів та Підприємств з власним парком техніки продовжено до 30.04.24 р.
• Ціни, в які можна закохатися! Спеціальні ціни на усі автомобілі SEAT 2023 р.в. на складі в Україні
• На останні моделі Volkswagen Caddy 2023 року діє спеціальна цінова пропозиція
Авто історія
Історія АвтоЗАЗа
Історія Богдан/ЛуАЗ
Історія Черкаський автобус
Історія КМЗ / КМЗ 75 років
Музей Audi
Історія NSU
Музей BMW
Музей Citroen
Історія Citroen
Музей DAF
Музей Ferrari
Музей Fiat
Музей MG
Музей Peugeot
Історія Dangel 4x4
Історія Jeep
Музей Porsche
Музей Volvo
Парк Ferrari World Park
ВАЗ-2101 "Копійка"
ВАЗ-2121 "Нива"/LADA 4x4
LADA Sport
ГАЗ-24 "Волга"
ЛуАЗ-969
ЗАЗ-965
Перший український мотоцикл
Найперша мотоколяска К-1В
Перший київський мотоцикл К-1Б
Всі модели ЛМЗ
Історія Mini
Музей в Брюселі
Музей в Турині
Музей в Пекині
Музей в Шанхаї
Гараж Князя Монако
Авто королів XX сторіччя
Гараж Януковича
Китайський автопром
Турецький автопром
Корейський автопром
Авто II світової війни
Автівки Великої Перемоги
Авто Ленд-ліза
Лімузини російських вождів
Київський тролейбус
Київський автобус
Перші українські тролейбуси
Київський швидкісний трамвай
НТУ - 75 років
Перші авто та автоСМІ в Україні
ТОП10+ найстаріших автомобілів в Україні
Автономера Київа за 116 років
Статистика українського авторинку за 100 років
Скільки авто було продано в Незалежній Україні

Великі особистості Андре Сітроєн, Джорджетто Джуджаро, Луїджи Колані, Фердинанд Порше, Марчелло Гандіні, Mr. Dream Car Олексій Сахновський, Свємпа, київлянин Володимир Вєклич, Філіп Прибилой Д4
 
Зв'язок
Тел.: +38 063 233 43 31
Пишіть нам >>>
Зробити стартовою | У вибране
Експорт новин |
Реклама на сайті
Роздрук, збереження, переклад іншою мовою або носій матеріалів, опублікованих у новинах AUTO-Consulting, допускаються лише для особистого використання. Інше використання матеріалів (зокрема, часткова чи повна публікація) допускається лише з дозволу ІАГ AUTO-Consulting. Використання матеріалів www.autoconsulting.com.ua допускається за наявності гіперпосилання на www.autoconsulting.com.ua.