Концерн ZF розробляє подушку безпеки для вдосконаленого автоматизованого водіння: Авто новини від AUTO-Consulting - ZF

Интернет-ресурс информационно-аналитической группы AUTO-Consulting  
Новини CARS TRUCKS BUSES ЗНИЖКИ % Статистика 125 років успіху Renault
Пошук по новинам

Розширений пошук
Розділи
Головна
Новини
 Ринок автомобілів
 Акції в автосалонах
 Тест-драйви
 Статистика автопродажів
 Ринок автобусів
 Ринок вантажівок
 Військова техніка
 Виробництво автомобілів
 Законодавство
 Автобізнес LIFE
 Дилерська мережа
 Кредити/лізинг/страхування
 Автохімія
 Сільгосптехніка
 Авто-електроніка
 Ринок запчастин
 Ринок шин
 Мототехніка
 Поради власникам авто
Розмитнення авто
Підписка на новини


• Новини по темі: ZF
• Концерн ZF отримує велике замовлення на електричну вісь AxTrax 2 для комерційного транспорту
• На виставці Rematec в Амстердамі концерн ZF представив широке портфоліо ZF REMAN
• Концерн ZF робить електричні системи автомобілів ще більш швидкісними
• На виставці Bauma у Мюнхені концерн ZF представив нові інтелектуальні системні рішення
• Концерн ZF представляє електронний привід CeTrax 2 та рішення для автоматизації громадського транспорту
• ZF Lifetec створила першу у світі подушку безпеки для п`ят
• ZF Aftermarket починає дистрибуцію продукції WABCO для комерційних автомобілів у Північній Америці
• Концерн ZF вперше представляє електромеханічне блокування ременів безпеки
• ZF розширює потужності з виробництва EPS в Китаї
• Концерн ZF відзначає 40-мільйонний виробничий ювілей приводів мостів для легкових автомобілів
Ще по ZF...
Новини від AUTO-Consulting
Всі новини по темі - Європейський Союз

Концерн ZF розробляє подушку безпеки для вдосконаленого автоматизованого водіння

Авто-електроніка | Опубліковано - 2024-06-27 11:27:21 (6105 разів прочитано)
Концерн ZF розробляє подушку безпеки для вдосконаленого автоматизованого водіння - ZF
Високоавтоматизоване водіння рівня 3 можливе в більшій кількості транспортних засобів і схвалюється в багатьох країнах. Коли система активована, водій може звернути з дороги, але за умови, що він може повернути контроль над транспортним засобом у будь-який момент, якщо його про це попросять.
При повністю автоматизованому водінні на рівні 4 це обмеження може бути знято, якщо транспортний засіб буде повністю самостійно проїжджати певні ділянки маршруту. Водії також зможуть змінювати положення сидіння і кут нахилу спинки для більш зручної посадки, якщо автоматизована система управління візьме на себе завдання водіння.

Як для водія, так і для переднього пасажира захист пасажирів гарантується лише у стандартному вертикальному положенні сидіння. "Наша мета полягає в тому, щоб водії, які сидять у зручному положенні, також користувалися принаймні тими ж стандартами безпеки, до яких вони звикли під час автоматизованого водіння", - сказав Харальд Лутц, керівник відділу розробки ZF LIFETEC.

Одна подушка безпеки, два розміри
Краш-тести показали, що якщо фронтальне зіткнення відбувається, коли передні пасажири займають комфортне положення сидіння (кут спинки близько 40 градусів), класична комбінація ременя безпеки та подушки безпеки може більше не забезпечувати оптимальний захист для пасажирів. У цьому положенні відстань між надутою подушкою безпеки та пасажиром занадто велика, щоб оптимально пом’якшити та утримати пасажира. Важливо зауважити, що кут 90 градусів від спинки до поверхні сидіння визначається як 0 у цій специфікації нахилу лежачи, тобто нормальне положення сидіння становить близько 20 градусів. Для автоматизованого водіння потрібне рішення, яке забезпечить високий рівень безпеки для обох позицій. Це ідея подвійної контурної подушки безпеки. Простіше кажучи, рішення складається з подушки безпеки, розробленої для стандартного положення сидіння, яку також можна збільшити, коли пасажири займають комфортне сидіння.

Під час розробки ZF LIFETEC використовував досвід, отриманий під час розробки двоконтурної подушки безпеки, яка буде готова до застосування цього року. Нова подушка безпеки водія також пропонує два ступені, які розширюються відповідно залежно від того, у вертикальному чи зручному положенні сидить людина за кермом. Двоступеневу функцію можна регулювати за допомогою блоку керування, який перемикає систему сумка-подушка-ремінь.

Нагнітач для додаткового об'єму
Для того, щоб двоконтурна подушка безпеки водія повністю спрацювала, необхідно збільшити об'єм наповнення газом. Для цього потрібен двоступеневий газогенератор, який компанія ZF LIFETEC розробила для подушок безпеки з особливо великим об'ємом. Він може заповнити два об'єми подушки безпеки водія, інтегрованої в рульове колесо, протягом мілісекунд. Лутц підкреслює, що цей тип подушок безпеки може забезпечити адаптивність по глибині приблизно 200 мм з боку водія. Максимальний загальний об'єм надування двоконтурної подушки безпеки наразі досягається на стороні пасажира і становить до 190 літрів, що є унікальним на ринку. "Це абсолютний еталон у цій галузі", - зазначив Лутц. Він підкреслив: "Таким чином, ZF LIFETEC пропонує високий рівень безпеки і відповідає всім майбутнім вимогам з точки зору адаптивності".

ZF представляє нову концепцію керма

FaceBook     Twitter     email     Telegram   Підпишись на канал в Telegram


Підпишись на новини на пошту
Новини по темі - Європейський Союз Всі новини по темі Авто-електроніка


Цікаве по темі...
• На виставці Bauma у Мюнхені концерн ZF представив нові інтелектуальні системні рішення
• Концерн ZF робить електричні системи автомобілів ще більш швидкісними
Головні новини
• ДСНС України поповнила автопарк вантажною технікою Daewoo Truck
• Які новинки комерційних електромобілів дебютують на виставці ComAutoTrans 13-15 травня?
• В ALMAZ GROUP пройшов Porsche Electric Day
• Як в Україні з нуля створили новий броньований автомобіль
• В Україні діє вигідна програма автокредитування Toyota Легко
• CITROEN презентує абсолютно новий CITROEN C5 Aircross
• У 2025 році на фронті значно зросла потреба у мотоциклах і ось чому
• Стала відома назва нового кросовера Renault сегменту C
• Чернігівський тролейбус Еталон Е122 викликав шквал захоплення у Хмельницькому
• В Україні проданий перший кросовер CUPRA Terramar
• До України прибув перший електричний тягач
• Група Renault продовжує наступ у сфері електрифікації
• На шасі IVECO EuroCargo почали виготовляти покращені самоскиди КОШМАНІВЕЦЬ
• Гідравлічна олива Opet Dura 46 – офіційно схвалена DENISON (Parker)
• Для автомобілів VW Group 5+ років діє вигідний масляний сервіс від 2690 грн. | ALMAZ GROUP & CUPRA
• Український виробник автобусів розширює сервісну мережу
• В Україні проходить чергова серія Volkswagen PassatDays
• Що буде з ринком електромобілів в Україні у 2025 році. Думка головних автодилерів
• Корпоративний автопарк без підводних каменів: рішення під ключ від GM GROUP
• "Укрнафта" продемонструвала сотні одиниць придбаної нової техніки. Що купували?
Всі новини...

Авто- мото- музеї та колекції України
«Фаетон» Запорожжя
«Ретро Гараж» Львів
«Винтаж Гаражъ» Дніпро
«Машини часу» Дніпро
Музей КПІ Київ
Harley-Davidson Kyiv
«Мотомір» Камєнскоє
Ретромотомузей Львів
Zastava Умань
Мотоколекція OldCarService Київ
Гараж Януковича
Мотоколекція Берегово
Ретро музей Карлівка
Колекція Львівських мопедів
100 екземплярів за 100 років
Колекційна мото- вело- ЗАЛА

Заводи, де виробляють
Ваші машини
Книга по історії появи мотовиробництв в Україні
Український авторинок за 100 років
ЗАЗ 2009 р., Як роблять ZAZ Forza 2011 р., ЗАЗ 2017 р.
Богдан (Черкасы), 2009, 2013, 2019 рік
Богдан JAC, Богдан-МАЗ
АвтоВАЗ
ЛуАЗ, ЛуАЗ 2016
Черкаський Автобус 2003, 2016 рік
КрАСЗ
Що залишилося від ЛАЗу
Що залишилося від КМЗ
Що залишилося від ХВЗ
Що залишилося від ЛМЗ
Єврокар
ЧАЗ
Часов-Яр
Історія КМЗ
Завод ім. Малишева
Київський БТЗ
Перший український автозавод
Велосипеди України
Audi
Jaguar Land Rover China
Peugeot
Porsche
Volvo
FSO
KIA Slovakia KIA Russia KIA Korea
Lamborghini
MG
BYD
Chery, Chery 2016
Geely, Emgrand EC8, Emgrand GC9
Great-Wall, 2012 рік
FORD Otosan
MAN & Neoplan Туреччина
IVECO
MAN
Scania Сідертельє
ГАЗ, ГАЗ 2010
УАЗ

Лічильники


SHALB  
Secured  




Купить машину на автопродаже? Автобазар Украины.

Популярні новини
• США передасть Україні 150 бронемашин Roshel Senator
• В Україні почали збирати 40-метрові корейські автовишки DASAN
• В Україні розпочали серійне виробництво захисних екранів для БТР Stryker
• Україна отримала останню партію з 20 корейських автомобілів швидкої допомоги KIA BONGO
• В Україні налагодили виробництво удосконалених автовишок на базі повнопривідних MAN
• Чернігівський тролейбус Еталон Е122 викликав шквал захоплення у Хмельницькому
• "Укрнафта" продемонструвала сотні одиниць придбаної нової техніки. Що купували?
• Український виробник представив новий будівельний самоскид
• З конвеєра у рекордні терміни зійшла 125 000-а вантажівка DAF нового покоління
• До України прибув найпотужніший Volvo FH16 Aero 780
• Міноборони допустило до використання ще один бронеавтомобіль українського виробництва
• Український виробник автобусів розширює сервісну мережу
• Хмельницький отримав перший тролейбус Еталон чернігівського виробництва
• В Україні стартували продажі нового технологічного кросоверу CUPRA Terramar
• До України прибув перший електричний тягач
Акції у дилерів...
• Для автомобілів VW Group 5+ років діє вигідний масляний сервіс від 2690 грн. | ALMAZ GROUP & CUPRA
• На Lexus NX 200 діє акційна пропозиція | ALMAZ GROUP & Lexus
• На Porsche діє вигідна сервісна пропозиція | ALMAZ GROUP & Porsche
• На автомобілі Toyota в наявності діють вигідні ціни | ALMAZ GROUP & Toyota
• Для СТО, Автомагазинів та Підприємств з власним парком техніки діє Акція від Opet
• В Тойота Центр Дніпро діють спеціальні умови офіційного сервісу
• В Україні пропонуються дві електричних моделі Lexus зі значною вигодою | ALMAZ GROUP & Lexus
• В Україні стартує сервісна акція «Тримай дорогу з Renault»
• Фінальний розпродаж складу 2024 року в CUPRA Центр Київ
• Opel Crossland тепер пропонується зі знижкою в 50 000 грн.
• Спеціальна пропозиція: знижка до 8% на автомобілі Toyota 2024 року виробництва
• На Peugeot 408 діє знижка 50 000 грн.
• На гібридний Honda CR-V діють акційні пропозиції з вигодою в 100 тис. грн.
• Вигода до 50 000 грн* діє на автомобілі Mitsubishi в транзиті
• В Україні стартувала сервісна акція на аксесуари Renault
Авто історія
Історія АвтоЗАЗа
Історія Богдан/ЛуАЗ
Історія Черкаський автобус
Історія КМЗ / КМЗ 75 років
Музей Audi
Історія NSU
Музей BMW
Музей Citroen
Історія Citroen
Музей DAF
Музей Ferrari
Музей Fiat
IVECO 50 років
Музей MG
Музей Peugeot
Історія Dangel 4x4
Історія Jeep
Історія Mazda
Музей Porsche
Музей Volvo
Парк Ferrari World Park
ВАЗ-2101 "Копійка"
ВАЗ-2121 "Нива"/LADA 4x4
LADA Sport
ГАЗ-24 "Волга"
ЛуАЗ-969
ЗАЗ-965
Перший український мотоцикл
Найперша мотоколяска К-1В
Перший київський мотоцикл К-1Б
Всі модели ЛМЗ
Історія Mini
Музей в Брюселі
Музей в Турині
Музей в Пекині
Музей в Шанхаї
Гараж Князя Монако
Авто королів XX сторіччя
Гараж Януковича
Китайський автопром
Турецький автопром
Корейський автопром
Авто II світової війни
Автівки Великої Перемоги
Авто Ленд-ліза
Лімузини російських вождів
Київський тролейбус
Київський автобус
Перші українські тролейбуси
Київський швидкісний трамвай
НТУ - 75 років
Перші авто та автоСМІ в Україні
ТОП10+ найстаріших автомобілів в Україні
Автономера Київа за 116 років
Статистика українського авторинку за 100 років
Історія появи українського мото- та велопрому
Скільки авто було продано в Незалежній Україні

Великі особистості Андре Сітроєн, Джорджетто Джуджаро, Луїджи Колані, Фердинанд Порше, Марчелло Гандіні, Mr. Dream Car Олексій Сахновський, Свємпа, київлянин Володимир Вєклич, Філіп Прибилой Д4
 
Зв'язок
Тел.: +38 063 233 43 31
Пишіть нам >>>
Зробити стартовою | У вибране
Експорт новин |
Реклама на сайті
Роздрук, збереження, переклад іншою мовою або носій матеріалів, опублікованих у новинах AUTO-Consulting, допускаються лише для особистого використання. Інше використання матеріалів (зокрема, часткова чи повна публікація) допускається лише з дозволу ІАГ AUTO-Consulting. Використання матеріалів www.autoconsulting.com.ua допускається за наявності гіперпосилання на www.autoconsulting.com.ua.