За словами Віталія Джуринського: "За останні кілька років ми доклали багато зусиль, аби цього не відбулося, але є речі, на які ми не впливаємо, наприклад, маржинальність бренду на конкурентне середовище тощо.
Були, звісно, речі, які на нашій стороні, і тут ми застосували увесь наявний у нас арсенал передових технологій та засобів. Але не допомогло.
Наразі ми шукаємо йому заміну, ведемо перемовини з іншими брендами."
У цьому році вихід VIDI з дилерства Haval став найгучнішею подією на роздрібному ринку. Але показники китайських брендів, дійсно, дуже далекі від конкурентів і не залишають шансів окремим дилерам на продовження співпраці. У Haval була колись доволі розгалужена мережа дилерів, яка значно скоротилася в наслідок бойових дій у 2022 році. Згодом дилерська мережа у китайського виробника стабілізувалася. Проте втрата потужного партнера у Київському регіоні - це дуже тривожний дзвоник для бренду.
Як дилерські холдинги витримали два роки війни. Показники за 2023 рік
|