Але цей законопроєкт розкритикували всі бізнес-асоціації, особливо автомобільний бізнес. Нагадаємо, що автомобільні оператори зробили свої прогнози, як 15% військового збору вплинуть на легальний бізнес і до яких наслідкій це призведе у довгостроковій перспективі. AUTO-Consulting про це подробно писав:
Шок та занепад. Оператори авторинку спрогнозували наслідки 15% військового збору на авто
Після того, як ці ініціативи розкритикувала і спецпредставник США питань економічного відновлення України Пенні Пріцкер на брифінгу у Києві, влада була змушена провести обговорення із бізнесом податкових новацій.
І ця розмова була дуже жорсткою.
Які наслідки перемовин бізнесу із владою по запровадженню 15% військового збору на авто
Але ще спецпредставник США рекомендувала Уряду зосередитися не на підвищенні податків, а на реформі митниці та боротьбі із сірими ринками. Тому, голова Комітету Верховної Ради з питань фінансів, податкової та митної політики Данило Гетманцев сьогодні повідомив: Верховна Рада має ухвалити рішення про підвищення податків, але параметри запропонованої урядом податкової моделі можуть переглянути. Розроблений урядом законопроєкт (про підвищення податків, – ред.) не є оптимальним з точки зору фіскального навантаження, адміністрування, відповідності acquis ЄС та можливих дисбалансів для економіки. Він потребує суттєвого доопрацювання.
І ось сьогодні ми бачимо, що Верховна Рада взяла таки інший курс. Голова Верховної Ради Руслан Стефанчук не виключає, що урядову ініціативу про підвищення військового збору не буде ухвалено.
«Є філософія, яку запропонував уряд — у багатьох місцях взяти потроху. Вони запропонували таку модель. Існує інша модель — взяти один податок, який має найширшу базу обслуговування, а саме податок на додану вартість і підвищити його на певний відсоток», — сказав Стефанчук.
Він також натякнув, що законопроєкт про підвищення ПДВ буде простіше ухвалити.
«Якщо твій законопроєкт справедливий і поширюється на всіх, це викликає менше критики в суспільстві, ніж точкові зміни для якихось конкретних осіб, тому що в законопроєктній діяльності мінуси плюсуються. І тому нам потрібно теж зрозуміти не тільки, чи отримаємо ми цю необхідну суму, а й скільки голосів за це ми отримаємо в парламенті. Тому я чекаю перших слухань у комітеті, після цього будемо визначатися», — сказав Стефанчук.
Отже, на сьогодні можемо констатувати, що якісь реальні альтернативи запровадженню 15% військового збору в Парламенті почали обговорювати і ініціювати. Подробиці з'являться вже після засідання комітету Верховної Ради. AUTO-Consulting продовжить спостерігати за долею цих ініціатив. Щоб бути в курсі подій підписуйтесь на наші канали.
AUTO-Consulting в Telegram AUTO-Consulting в Facebook
А тим часом, стало вже зрозуміло, як один тільки законопроєкт №11416 вже вплинув на авторинок. Про це AUTO-Consulting повідомляв.
Як загроза військового збору стимулювала авторинок до зростання у липні
Які наслідки чекають авторинок, після запровадження 15% військового збору на авто
|