Новий двигун CentriX від ZF та редукторний блок є серцем системи ZF Bike Eco System та її найцікавішим компонентом. При розмірах 12 x 9 см циліндричний руховий блок лише трохи більший за стандартну банку від Соса-Сola. Він важить всього 2,5 кг і відповідає іншим надлегким, надкомпактним двигунам для електровелосипедів середнього компонування.
CentriX має потужність до пікової позначки 600 Вт і видає 90 Нм крутного моменту.
Флагманська модель CentriX 90 призначена для виробників гірських велосипедів, обіцяючи миттєве зчеплення та потужність, необхідні для подолання слизьких поверхонь трас та крутих підйомів. Для більш спокійної їзди по гравію та місту ZF пропонує CentriX 75, налаштований на пікові 450 Вт та 75 Нм. Щодо постійної потужності, обидва агрегати пропонують стандарт ЄС 250 Вт.
Літій-іонний акумуляторний блок розміщується у нижній трубі рами, до того ж його прямокутна форма добре пасує під сучасний дизайн велосипедів. До того ж, він має конструкцію швидкого зняття, що полегшує зарядку та підвищує безпеку. Його можна зняти і заряджати вдома, а зранку встановити на велосипед.
Блок керування Eco System Core інтегрується у верхню трубу велосипеда та відображає інформацію, наприклад, заряд батареї, на невеликому світлодіодному дисплеї. ZF також планує опціональний 2,8-дюймовий кольоровий дисплей на кермі з високою роздільною здатністю.
Блок управління включає зарядний пристрій для смартфона з магнітними роз'ємами Pogo Pin і можливістю підключення по Bluetooth для поєднання з додатком ZF для смартфона для отримання додаткових функцій, таких як навігація, запис маршруту і майбутні доповнення від ZF і сторонніх постачальників.
Таким чином, ZF Bike Eco System - це найкомпактніше рішення, яке будуть використовувати виробники електро велосипедів, а сам цей транспорт перетворився з громіздкого знову в компактний і сучасний. Слід зазначити, що попередні рішення від ZF з електродвигуном у втулці теж остається актуальним.
Які виробники автомобілів виготовляли такод і велосипеди
|