Крім того, моделі Renault Trucks T, T High і Renault Trucks E-Tech T тепер оснащені відеокамерами замість дзеркал заднього виду, що ще більше покращує аеродинаміку і допомагає знизити витрату пального. Камери заднього виду, розміщені у відкидних консолях, з'єднуються з двома екранами в кабіні, які відображають навколишнє середовище і мають інфрачервоний режим роботи, що полегшує нічне бачення.
Для перевезень на далекі відстані компанія Renault Trucks пропонує версію, оптимізовану за витратою пального, під назвою Renault Trucks T Smart Racer («Розумний перегонич»). Доступна у моделях T і T High, система Smart Racer поєднує в собі двигун DE13 Turbo з повним набором опцій для економії пального. Це призводить до зниження споживання пального на 14% та викидів CO2 на 15%* порівняно зі стандартною моделлю.
Регульований гідро-підсилювач керма моделі 2025 року підвищує стійкість автомобіля на високих швидкостях руху та забезпечує більш чутливе керування на низьких швидкостях, полегшуючи маневрування в міських і заміських умовах. Ця система поєднує гідравлічний підсилювач керма з електродвигуном, використовуючи датчики для регулювання поведінки транспортного засобу в режимі реального часу залежно від руху вантажівки та намірів водія.
Також доступна система утримання рядності з коректором керування. Система повертає транспортний засіб на свою смугу руху в разі ненавмисного відхилення, а також забезпечує додатковий захист від утворення сліпих зон, підвищуючи безпеку найуразливіших учасників дорожнього руху.
Дальнє світло вмикається автоматично відповідно до умов довкілля (погодні умови, темрява, інші учасники дорожнього руху) і доповнює автоматичне ближнє світло, що вже було серійно доступним в попередніх поколіннях вантажівок виробника.
|