Ми вже звикли до того, що сьогодні в мережі можна придбати практично будь-який товар. Продукти харчування, одяг і взуття, техніка і гаджети, меблі – перелік можна продовжувати дуже і дуже довго. Об’єднує більшість цих та інших речей те, що їх можна оглянути безпосередньо перед купівлею і, якщо щось не сподобається, обміняти на підхожий варіант або ж узагалі повернути продавцю, і це, звичайно, величезний плюс для покупця.
А як бути у випадку з автомобілем? Це не якісь там футболка, сумка чи навіть смартфон, тут все значно серйозніше. Чому, запитаєте ви? Передусім тому, що сучасне авто це складний механізм з численними технічними характеристиками, які потрібно ретельно перевірити перед купівлею, особливо якщо йдеться про вживану машину. Недостатньо, як із, наприклад, черговим чохлом на смартфон чи якою-небудь прикрасою, просто вподобати зовнішній вигляд – важливо переконатися, що із залізним конем все гаразд і зовні, і всередині. Це, своєю чергою, потребує всебічного огляду, який, втім, не завжди можливий навіть при традиційному продажу, не говорячи вже про онлайн. А враховуючи, що придбання навіть ненової автівки це чималі витрати, хочеться бути на 100 % впевненим, що інвестиція виправдана й не розчарує в майбутньому.
Зрештою, нове авто чи вживане, а його дуже бажано затестити. За його кермом ви будете регулярно сидіти протягом наступних років – а це не години, а радше дні й навіть тижні, – тому зовсім не хочеться, щоб цей досвід виявився незадовільним. Тест-драйв допоможе перевірити, як автомобіль поводиться на дорозі і чи взагалі комфортно вам у ньому.
Не можна не згадати і про навколокупівельні клопоти – власне оплату, оформлення документів, реєстрацію транспортного засобу в СЦ МВС та інше. Як бути з ними, коли придбання автомобіля здійснюється дистанційно?
Чи реально зробити усе це в режимі онлайн? Український автохолдинг GM GROUP не просто запевняє, що так, а й, найголовніше, доводить це на практиці – а ще ділиться досвідом.
Компанія займається продажем нових і вживаних автівок 10 марок і має статус офіційного дилера Toyota, Volkswagen, Mitsubishi, Audi, Skoda, Renault, Peugeot, Hyundai, Subaru і JAC. Холдинг за підсумками 2023-го посів третє місце на ринку нових авто з часткою 4.6 % (і друге – на вторинному) і має клієнтів не лише в семи регіонах, де розташовані дилерські центри, а й по всій Україні.
Один із них – на той момент ще просто зацікавлений автолюбитель, який перебував у пошуках надійного авто, – натрапив на оголошення про продаж Toyota C-HR Hybrid 2022-го року від Toyota Центр «Гранд Мотор» у Хмельницькому. Під час першої телефонної розмови з менеджером він дізнався про можливість онлайн-купівлі і вирішив спробувати. Пропозиція виявилася дуже доречною, адже клієнту територіально було незручно їхати до автосалону, та й часу бракувало.
Під час подальшого спілкування клієнту детально розповіли про вибраний ним транспортний засіб, зокрема про роботи, які виконувалися по ньому. Цікаво, що йому вистачило усної інформації про автівку, хоча в GM GROUP є можливість ознайомитися з Сертифікатом перевірки, яким супроводжується кожен вживаний автомобіль, виставлений на продаж. Це офіційний документ, що видає дилерський центр, який містить найважливішу інформацію про машину, зокрема:
● основні технічні характеристики авто;
● рік випуску і пробіг;
● результати техогляду (стан кузова, салону, двигуна, електроніки, ЛФП, шин та ін.) на офіційному СТО на підставі наряду-замовлення з підписом керівництва дилерського центру;
● інформацію (включаючи фото) про можливі пошкодження та рекомендації щодо їх усунення.
Серед широкого асортименту автомобілів у клієнта був лише один фаворит, тож консультацію щодо інших моделей йому не проводили. Менше з тим така можливість тут передбачена, як-от допомога у виборі між двома й більше варіантами у випадку сумнівів.
Прикметно, що вся угода, документальний супровід, реєстрація авто в СЦ МВС та передача його клієнту здійснювалися у безпосередній співпраці з Тойота Центр Черкаси «Мотор Сіті». Як все відбувалося?
Насамперед з Хмельницького в Черкаси передали документи для реєстрації автомобіля на майбутнього власника в сервісному центрі. Далі підписали угоду в банку – автівка продавалась у кредит. Після цього її автовозом доставили в Черкаси, при цьому всі строки заздалегідь обговорили з клієнтом. На фінальному етапі сторони підписали внутрішні документи – договір купівлі-продажу і акт приймання-передачі товару, і після завершення всіх формальностей автомобіль офіційно став власністю клієнта.
Не зайвим буде зауважити, що під час реєстрації автомобіля та підписання всіх угод менеджер з продажу надав клієнту повний юридичний супровід. Що не менш важливо, новий власник отримав також подовжену гарантію від виробника на 10 років або 160 тисяч кілометрів пробігу.
Загалом процес купівлі зайняв не так і багато часу – від моменту прийняття клієнтом остаточного рішення до отриманням ним ключів від авто пройшло не більше двох тижнів. Зворотний зв’язок теж порадував: новоспечений власник Toyota C-HR Hybrid залишив лише позитивні відгуки і подяку за якісно виконану роботу.
Продаж автомобіля, повністю проведений онлайн (для більш наочного ознайомлення можна переглянути короткий відеоролик), став першим для національної мережі дилерських центрів GM GROUP, та навряд чи останнім. Це безперечно надзвичайно важливий для компанії досвід, який не лише підтвердив ефективність сучасних технологій у автомобільній сфері, а й відкрив нові можливості для клієнтів, котрі цінують зручність та економію свого часу.
Успішна угода стала доказом того, що купівля автомобіля без особистої присутності покупця – це реальність, яка відповідає потребам сучасних споживачів. Холдинг планує надалі розвивати цю практику і покращувати клієнтський досвід, а завдяки цьому – зміцнювати свої позиції на ринку.
Прямо зараз GM GROUP формує принципово нові стандарти обслуговування, які відповідають вимогам сьогодення, – а ви зі свого боку можете стати одними з перших, хто отримає доступ до прогресивних рішень, що суттєво спрощують процес купівлі автомобіля.
Роздрук, збереження, переклад іншою мовою або носій матеріалів, опублікованих у новинах AUTO-Consulting, допускаються лише для особистого використання. Інше використання матеріалів (зокрема, часткова чи повна публікація) допускається лише з дозволу ІАГ AUTO-Consulting. Використання матеріалів www.autoconsulting.com.ua допускається за наявності гіперпосилання на www.autoconsulting.com.ua.