Про нову інноваційну розробку “Політехносервіса” розповів директор компанії Микола Кугут. За його словами, тролейбус-повербанк - це одна з додаткових функцій системи автономного ходу. Компанія виготовляє тролейбуси з автономним ходом від акумуляторів, що дозволяє працювати без контактної мережі та наближає тролейбус до електробуса. А завдяки тому, що вони мають високовольтні батареї та перетворювачі електричного струму, можуть впродовж кількох годин використовуватися в якості “зарядних станцій” в критичних ситуаціях. Наприклад, за необхідності терміново заживити медичне обладнання чи забезпечити освітлення в лікарні.
Щодо системи автономного ходу, яка під час тривалих відключень забезпечує безперебійну роботу електротранспорту, ними облаштовані тролейбуси, що вже працюють у Вінниці, Чернівцях, Харкові, Миколаєві. Вона передбачає заряджання батареї, поки машина рухається під контактною мережею або ж її можна заряджати від звичайної мережевої розетки в 380 V. Коли мережа відсутня, тролейбус автоматично складає струмоприймачі та продовжує рух.
“Пропорції такого руху 60% на 40%, де перше значення — це довжина маршруту під контактною мережею, друге — без неї. За таких умов батарея встигає зарядитися. Ми можемо корегувати цей показник під потреби міста і, думаю, можемо вийти на співвідношення 50/50%”, - повідомив Микола Кугут.
Тож, наразі компанія обладнує тролейбуси автономним ходом, що дозволяє об'їжджати знеструмлені ділянки маршруту. І не простоювати, а працювати й у місцевості, де відсутня контактна мережа. І все це наближає тролейбус до характеристик електробуса - до речі, у “Промтехносервісі” обіцяють найближчим часом представити власний електробус з пробігом на одному заряді від 220 до 300 км.
Івано-Франківськ придбає 9 українських тролейбусів "Електрон", а у Києві чомусь збираються купувати турецькі
|