Отже, перше що впадає в око - це вартість української САУ "Богдана". Вона, за данними більгійців, обходиться у $2,3 млн. Але, судячи з наведених данних, російська САУ МСТА-С значно дешевша і вартує $1,478 млн. Ненабагато більше коштують і застарілі західні САУ М109 - $1,6 млн. Але і російська і американські САУ - це відновлені зразки, а не виготовлені з нуля. Тому й мають меншу вартість, бо корпус в них ще попередній.
З нових САУ українська "Богдана" коштує на рівні китайських аналогів і значно дешевша за західні зразки. Тут, треба додати, що і по комплектації "Богдана" їм також поступається, бо західні здебільшого мають більш сучасну систему заряджання та управління і наведення.
Найближчий аналог української "Богдана" - це французька Caesar, яка теж виконана на колісному шасі. Вона вартує $5,863 млн. Словацька Zuzanna-2 теж на колісному шасі Tatra вартує $5,932 млн. Німецька новітня колісна САУ RCH-155 потягне на $11 млн.
А найдорожчою є німецька гусенична САУ Panzerhaubitze 2000, яка обійдеться у $17 млн.
Цікаві і показники обсягів виробництва САУ.
Тут лідирує українська "Богдана", яка має найбільші показники виробництва. Інші виробники мають значно менші показники, тому ставка на власне виробництво виявилася самою правильною.
|