Як зʼясувалося, 4х4 завод виробляв і до цього. Ось він на фото - фургон ЛуМЗ-944, який виготовляли у Луцьку на базі Москвич-411 у 1959-60 роках. На відміну, від схожих Москвичів, луцький фургон мав деякі відмінності.
Ще один цікавий екземпляр - це фургон-рефрижератор ЛуМЗ-945, виконаний вже на базі Москвича-432. Такий у Луцьку виготовляли у 1962-63 роках.
І нарешті, фургон-технічка ЛуМЗ-945-947. Крім того, виготовляли у Луцьку і різноманітні фургони і на шасі вантажівок Зіл (Зіс)-150, Зіл-130, УАЗ-452.
Як бачимо, завод давно мав автомобільну спеціалізацію і цікаві проєкти, тому поява там серійного виробництва вже власної моделі була цілком закономірною.
Перші 50 власних позашляховиків завод зібрав ще у кінці 1966 року. А згодом почалося їх серійне виробництво.
Цікаво, що саме ЛуАЗ виготовив перший радянський серійний передньопривідний автомобіль Це був ЛуАЗ-969В. Виготовляв ЛуАЗ і автомобіль-амфібії ТПК ЛуАЗ-967, і власне саме ЛуАЗ започаткував у нас сегмент B-SUV - компактних позашляховиків, коли це ще не було мейнстримом.
Більше про історію ЛУАЗ і його видатні моделі
|