Судно буде оснащене двопаливною системою, що дозволить використовувати як зріджений природний газ (СПГ), так і традиційне паливо.
Активний розвиток власного флоту розпочався у 2024 році, коли BYD вирішила зменшити залежність від сторонніх автовозів, оренда яких тоді коштувала 150 000 доларів на день. Компанія вже ввела в експлуатацію перше судно BYD Explorer 1 у січні 2024 року, а до 2026 року планує запустити ще чотири судна, довівши загальну місткість флоту до 67 000 автомобілів.
Власний флот дозволяє BYD суттєво скоротити витрати на доставку: якщо раніше транспортування одного автомобіля коштувало 1400 доларів, то з новими суднами ця сума знизиться до 800-1000 доларів, що потенційно може заощадити компанії до 1,4 мільярда доларів на рік при експорті 500 000 авто.
Але й це ще не все. Бо на днях стало відомо, що BYD будує ціле місто, зі школам и, мікрорайонами, кінотеатрами та розважальними центрами. Це місто для майбутніх робітників заводів BYD. Про це повідомив Телеграм-канал AUTO-Consulting
BYD будує завод більший за Париж з містом для 100 тисяч людей і виробництвом мільйона електрокарів на рік.
Китайці зводять промзону на 130 км² — це більше, ніж Сан-Франциско чи Барселона. Там буде все: виробництво, житло, школи, садки, торгові центри й стадіони. На місці житимуть і працюватимуть 100 тисяч людей, а щороку планують випускати понад мільйон електрокарів.
Десь ми вже таке бачили, чи не так? Дійсно, це приклад мономіст, які будували за часів СРСР. Вони теж так виглядали. Були такі і в Україні.
Тепер цей досвід використовує BYD. Саме цю компанію називають вбивцею Tesla, бо вже обганяє її по кількості продажів. І далі буде ще швидше, бо таке мономісто додасть ще 1 млн електромобілів на рік.
Чим на це відповідатимуть традиційні автовиробники?
|