Ще раніше, у березні Winner повідомила про придбання будівлі автоцентру Volvo стандарту VRE на Бориспільському шосе, що належала VIDI, для розміщення власного дилера Volvo, за яким було залишено назву Volvo Car – Київ Аеропорт.
Таким чином,Winner тільки за два місяці додала одразу два автосалони преміальної групи у власну мережу. Крім того, Winner раніше не займалася Lexus, а концентрувала увагу на брендах власної дистрибуції. Поява в м істечку на Бориспільській трасі нового автосалону бренду Lexus змінює уставлений баланс в преміальному сегменті у Київському регіоні.
Winner дуже потужний гравець на ринку, тому поява в його активі напрямку Lexus змінить статус у регіоні. Зараз premium- сегмент займає 21% в Україні. Розрахункові показники автосалонів Winner додадуть до цих показників ще цифр.
Слідкуємо за подіями і за місцем Lexus на київському ринку. Щоб не пропустити важливі новини на авторинку – долучайтеся до наших каналів:
AUTO-Consulting в Telegram AUTO-Consulting в Facebook
|