На думку Сергія Куюна "Уперше почув про якісь розмови у цьому напрямі ще у грудні минулого року. Тоді я не дуже здивувався, бо скільки пам’ятаю, KLO хтось постійно хоче… Реально класна мережа, самобутня, окремі станції справжні артоб’єкти. А головне – розташована у найжирнішому регіоні країни – столичному, який дає понад 20% продажів у всій країні."
Чому такі розмови сталися?
По словам Сергія Куюна, "Десь оточили конкуренти, окремі об’єкти опинились в окупації, були зруйновані й довго відновлювалися. Комплекс «Райдуга» на Броварському згорів через водія, що влетів у колонки на повній швидкості… Два найпотужніші комплекси на проспекті Бажана були нейтралізовані закриттям Південного мосту…
Найпотужнішим ударом стала ворожа атака на нафтобазу компанії, де, за різними оцінками, могло бути до 10 тис. т бензину (ринкова вартість $10 млн). І це не перша атака. Гадаю, така череда сумних подій зіграла не останню роль у рішенні шукати вихід з ринку.
І хоча тієї ж KLO через вигідне розташування мережі це стосується в останню чергу, але теж стосується. Особливо якщо на зачинених сьогодні станціях замайорить щось відоме і недороге. Тому рішення про поступовий вихід можна зрозуміти.
Слідкуємо за подіями, цей рік буде вирішальним для паливного ринку. Єдині, відносно кого немає інтриги, то це ОККО та Укрнафта, вони лишаються. Відносно нікого з решти впевненості немає.
"
Яка логіка угоди? Запит від ОККО на оренду станцій KLO надійшов до АМКУ 27 лютого. Концентрація через оренду означає, що акціонери KLO вийдуть з операційного бізнесу, але продовжать бути власником активів, каже топменеджер однієї з українських мереж АЗС.
Мережа ОККО обладнала 50% АЗК сонячними панелями
|