Уряд прийняв постанову про збільшення на 25 нових позицій переліку товарів, на які поширюється вимога локалізації при публічних закупівлях. Зокрема, це різні товари легкої промисловості (включно з військовою формою), ліфти, трактори, освітлювальна техніка, кабелі, світлофори, металоконструкції та труби великого діаметру. |
Тепер органи влади, громади, державні та комунальні компанії мають при закупівлях цих товарів слідкувати, щоб української складової в них було не менше 25%. Надалі цей показник щорічно зростатиме на 5%, поки не досягне 40%.
🔰 До розширення локалізації під її дію підпадали 103 товари з 4 категорій: залізничний транспорт, міський транспорт, комунальна техніка, енергетичне обладнання. Ініціатива підприємств нових галузей промисловості долучитись до політики локалізації - найкраще свідчення її ефективності.
‼️Важливим критерієм, який ми застосовували при прийнятті рішення про розширення локалізації, була наявність на відповідному ринку конкуренції не тільки з імпортом, а й між кількома українськими виробниками.
Завдяки локалізації у складних умовах війни Україні вдалося зберегти від згортання цілі сектори машинобудування, такі як виробництво громадського транспорту, пожежної та комунальної техніки. А масштабне виробництво навісного обладнання для комунгоспу фактично зародилося й розвинулося саме протягом останніх 2-3 років. За кожним з врятованих підприємств - сімʼї працівників, які залишаються і будують плани в Україні.
☝️Один з перших і найважливіших інструментів політики розвитку українських виробників «Зроблено в Україні» продовжує розвиватись. Вже обговорюємо можливість розширення локалізації з підприємствами, які також потребують підтримки в умовах війни та жорсткої конкуренції з імпортом.
Як політика «Зроблено в Україні» дасть змогу залучити автомобільних інвесторів
|