Насамперед варто зазначити, що осінь-2025 обіцяє бути не тільки насиченою на новинки, а й різноманітною. Повернення улюблених моделей, довгоочікувані оновлення і, звісно ж, дебют відразу кількох абсолютно нових електрокарів (які, нагадаємо, останнім часом б’ють всі рекорди за обсягами продажів) – українські автолюбителі точно будуть задоволені. То що ж підготували для нас виробники?
1. Нова Skoda Enyaq
Трішки більш ніж місяць тому в Україні офіційно представили електричну Škoda Enyaq другого покоління. Новинка створена у дизайнерській філософії Modern Solid, де практичність поєднали з виразними сучасними формами. Класичну решітку радіатора замінила панель Tech-Deck Face, а традиційне шкодівське лого поступилося місцем напису Škoda на капоті.
Enyaq отримав потужний 210-кіловатний електродвигун на задній осі, що забезпечило запас ходу до цілком пристойних 582 км, і батарею ємністю 82 кВт•год з підтримкою швидкісного заряджання. Так, для поповнення енергії акумулятора з 10 до 80 % знадобиться якихось пів години. Серед інших ключових оновлень – тризонний клімат-контроль з окремим блоком для пасажирів позаду, С-подібні ліхтарі як впізнаваний атрибут автомобілів з сімейства Skoda і широкий набір асистентів безпеки.
Вихід новинки ознаменував собою відкриття нового етапу автомобільності. Це точно непересічна подія для українського ринку, позаяк модель пропонує запас ходу, що дотепер мали здебільшого преміальні марки. Вже скоро її можна буде придбати в офіційного дилера авто Skoda – ПП «ТД “Євромоторс”», що входить до складу відомого холдингу GM GROUP.
2. Новий Peugeot E-5008
На початку жовтня анонсували ще один не менш цікавий кросовер – повністю електричний «люксовий» Peugeot E-5008. Новинку, яка зовнішньо наслідує «звичайний» 5008-й, можна сміливо назвати поєднанням технологічності, потужності й просторості. Це перший в лінійці марки повнопривідний електрокросовер 4×4 із двома електромоторами сумарною потужністю 325 к. с., що дає змогу розігнатися до «сотки» всього за 6,5 с; максимально ж із автомобіля можна витиснути 180 км/год. Акумулятор ємністю 73 кВт∙год забезпечує до 467 км пробігу (WLTP) і підтримує швидкісне заряджання – з 20 до 80 % всього за пів години.
Модель базується на архітектурі нового покоління STLA Medium і візуально зберегла риси свого гібридного брата, але з акцентом на аеродинаміку та впізнаваний стиль бренду. Новинка завдовжки 4.79 м і завширшки 1.9 м отримала чіткі лінії кузова, вертикальну кришку багажника й великі 20-дюймові диски – це створило їй образ масивного й водночас динамічного флагмана, який всім своїм виглядом демонструє солідність і впевненість.
Усередині нового E-5008 – розкішний семимісний салон у фірмовій концепції Peugeot Panoramic i-Cockpit. Головний елемент — величезний 21-дюймовий дисплей, що поєднує приладову і мультимедіа-панель з підтримкою Apple CarPlay та Android Auto. У топовій комплектації GT (яку, до речі привезуть в Україну) передбачено підігрів і масаж сидінь, тризонний клімат-контроль, тепловий насос і панорамний скляний дах.
Модель позиціонується як один із найкомфортніших і найінноваційніших кросоверів у своєму класі – й цілком справедливо претендує на роль нового флагмана бренду в Україні. Вже невдовзі він надійде у продаж в офіційного дилера «Пежо» – ТД «Євромоторс».
3. Новий Audi S6 Avant e-tron
Електрична лінійка шостої серії стартувала в Україні саме з версії Avant – універсала з яскраво вираженим спортивним характером, який без перебільшення можна назвати інженерним шедевром. В моделі встановлено 503-сильний (370 кВт) електричний агрегат із двома моторами, які забезпечують повний привід quattro, а функція Launch Control, своєю чергою, уможливлює короткочасний ріст потужності до 405 кВт. Прискорення до 100 км/год займає лише 3.9 с, що ставить новинку на один рівень з класичними суперкарами, при цьому запас ходу становить до 630 км (WLTP).
Серцем моделі є 800-вольтна вбудована в підлогу батарея, рівень заряду якої на HPC-станціях можна довести з 10 до 80 % лише за 21 хв. Навіть короткої 10-хвилинної перерви буде достатньо, щоб додати енергії ще на 250+ км.
Екстер’єр зберігає класичні пропорції Avant, але набуває відчутної спортивності завдяки відразу кільком елементам у S-специфічному дизайні – емблемам, бамперам, гальмівних супортам і, звісно, 21-дюймовим колесам. Такий же стиль витримано і у вишуканому салоні – місткому й нашпигованому останніми досягненнями технічного прогресу. З цікавого також можна виокремити адаптивну пневмопідвіску, опціонально затемнюваний панорамний скляний дах і додатковий 27-літровий багажник у – де б ви думали? – капоті.
Audi S6 Avant e-tron задає нові стандарти серед електричних універсалів – він швидкий, розумний, комфортний і по-спортивному елегантний у кожній деталі. А що найприємніше, новинку вже можна затестдрайвити. Щоб дізнатися детальнішу інформацію, переходьте на сайт офіційного дилера Audi в західному регіоні України «Ауді Центр Хмельницький».
4. Новий Audi SQ6 e-tron
Ще одна модель, яку «Ауді» в рамках своєї електричної революції представила не так давно, демонструє, як виглядає поєднання потужності, комфорту й технологій нового покоління. Тут, як і в Audi S6 Avant e-tron, два електромотори – один на передній і один на задній осі, – що видають 360 кВт (490 к. с.), забезпечуючи повний привід quattro і розгін до 100 км/год за 4.3 с. Найбільша швидкість, яку може розвинути кросовер, – 230 км/год, а завдяки 800-вольтній батареї авто здатне на одному заряді проїхати майже 600 км.
Новий електричний quattro performance гарантує блискавичну реакцію на газ і стабільність у будь-яких умовах, а функція рекуперації дає змогу повернути частину енергію в батарею, поповнюючи заряд акумулятора. Система e-tron planner самостійно планує зупинки для заряджання, роблячи далекі поїздки зручними й передбачуваними.
Інтер’єр моделі – справжнісінький взірець інноваційної цифрової епохи, поєднаний з футуристично-спортивним дизайном салону. Три екрани OLED формують панорамну мультимедійну зону для водія й пасажира, а проєкційний дисплей із доповненою реальністю та 3D-звук із 16 динаміків створюють ефект високотехнологічного кокпіта.
Зовні SQ6 e-tron вирізняється перевернутим Singleframe, широкими арками, LED-оптикою з цифровими світловими підписами й типовими елементами S-дизайну. Автомобіль солідно виглядає, вражаюче їде й водночас залишається практичним – з просторим основним і ще місткішим, ніж в S6 Avant e-tron, додатковим багажником на 64 л під капотом. Ох вже ці німці-вигадники.
Модель також доступна для тест-драйву в салонах офіційних дилерів, зокрема і в «Ауді Центр Хмельницький». А там і придбати її можна буде.
Це лише перша хвиля автоновинок цієї осені. У другій частині матеріалу – не менш цікаві моделі, що зовсім скоро з’являться або вже з’явилися в українських автосалонах. Буде інформативно й пізнавально – не пропустіть!
Автохолдинг GM Group запускає ексклюзивну програму GM Finance для корпоративних клієнтів
|