Рекламна кампанія Столичного Автошоу-2010 буде підкріплена акцією, що передуватиме Автошоу, разом з радіо партнером Русское Радио. “Не пробібікай свій талант!” – звертається Оргкомітет до всіх талановитих артистів та колективів віком до 35 років по всій Україні. Попередній відбір відбуватиметься на Русском Радио. Найталановитішого буде визначено на Головній сцені Столичного Автошоу 10-12 вересня.
Цього тижня стартувала масштабна реклама на зовнішніх носіях, яка охопить ще більшу кількість рекламних конструкцій. Вже погоджені виходи реклами Автошоу в друкованих засобах масової інформації. Акцент у пресі був зроблений, як на спеціалізованих автомобільних виданнях, так і на ключових популярних і розважальних газетах і журналах. Найближчим часом стартують покази рекламного відеоролика у кінотеатрах та на телебаченні, а з другої половини серпня, і в радіо-ефірі можна буде почути ролики на підтримку заходу.
На передодні Столичного Автошоу, вулицями міста пройде урочистий факельний автомарафон, за участю відомих автоспортсменів та зірок українського шоубізу, які запалять вогонь Столичного Автошоу та розпочнуть довгоочікуване свято дивовижної гри світла, музики, рухів, неймовірних костюмів та вогняних фігур.
На Столичному Автошоу будуть представлені такі відомі бренди як: Mercedes-benz, Renault, Opel, Chevrolet, Chery, Kia, Nissan, Toyota, Lada і звичайно ж ЗАЗ. Крім того, на Автошоу можна придбати й комерційну техніку, таких брендів як: Mercedes-benz, TATA, JAC, I-VAN, Mitsubishi Fuso. Акредитація учасників триває.
За словами Ірини Міхальової, керівника Оргкомітету Столичного Автошоу, “у цьому році ми очікуємо рекордну кількість відвідувачів та проданих під час заходу автомобілів. Пропозиції компаній, що представлені на святі, безумовно, будуть привабливими для автолюбителів. Для гостей заходу готується нова цікава програма. На сьомому Автошоу будуть представлені близько 20 новинок автомобілів та спеціально підготовлені пропозиції від партнерів та спонсорів свята. Це буде, дійсно, кращим часом та місцем, щоб придбати авто.”
Ми вдячні компаніям, що цього року уже підтримали АвтоШОУ. Його представляють Корпорація УкраВТО та генеральний партнер – банк ПлюсБанк, як партнери підтримали - бренд Mobil 1та МТС. Інформаційними партнерами проекту стали Перший Автомобільний, Русское радио, За рулем Україна та ICTV.
Довідкова інформація:
Столичне АвтоШОУ 2010 - сьоме щорічне автомобільне свято, що пропонує спеціальні умови покупки автомобілів.
На Столичному Автошоу 2009 були представлені, як автомобільні бренди, так і банківські й страхові компанії, а також величезна кількість розваг для відвідувачів. Останнє Столичне АвтоШОУ відвідали близько півмільйона автолюбителів, і було продано понад 500 автомобілів за три дні заходу.
Організатор Столичного АвтоШОУ - Українська Автомобільна Корпорація - транснаціональна корпорація, лідер автомобільного ринку України; найбільший виробник автомобілів, дистриб'ютор і постачальник високоякісних сервісних послуг; експортер автомобілів у країни СНД і близького зарубіжжя.
www.avtoshow.kiev.ua
|