Кваліфіковане сервісне обслуговування - запорука беспролемної експлуатації автомобіля. Що вкрай важливо у воєнний час. Тому, більшість СТО офіційних імпортерів та дилерів відновили свою роботу для своєчасного ремонту і обслуговування автотранспорту.
Як повідомили AUTO-Consulting у компанії “Хюндай Мотор Україна”, СТО корейської марки працюють майже усюди, крім окупованих та зруйнованих регіонів. Повний перелік діючих станцій, який періодично оновлюється, можна знайти тут
За інформацією прес-служби “Хюндай Мотор Україна”, дефіциту запчастин немає. За винятком компонентів які містять напівпровідники. Інколи виникає проблема з логістикою. Хоча, часто це відображається лише в затримці доставки необхідних запчастин на 3-4 дні.
Як під час війни працюють автомобільні дилерські центри в Україні
Що до збереження гарантії, у “Хюндай Мотор Україна” в силу відомих причин можуть піти на певні індивідуальні поступки для власників тих гарантійних автомобілів, які не мали змоги вчасно пройти планове ТО. Їм дозволяється перепробіг у 1000 км та +1 місяць від дати планового ТО. Проте, щоб уникнути непорозумінь, автовласнику потрібно узгоджувати ці питання індивідуально з найближчим автомобільним сервісом. Процедура проходження ТО не змінилася. На переважній більшості станцій все працює у наближеному до штатного режимі. Але, оскільки на СТО у деяких областях збільшилось навантаження, а також додалося обслуговування спецтранспорту, черги на запис можуть бути трохи більше звичайних.
У прес-службі компанії “Рено Україна” AUTO-Consulting повідомили, що СТО працюють, залежно від регіону. Графік роботи дилерських центрів може змінюватись, тому за більш детальною інформацією просять звертатися до Служби підтримки 0 800 500 351 або на сайт www.renault.ua
Дилери мають склад деталей та запасних частин груп технічного обслуговування на два місяці. Зараз у “Рено Україна” працюють над відновленням постачання запасних частин та вже поставили першу партію, у рамках нової транспортної схеми.
Стосовно «зняття з гарантії», такого поняття у Renault не існує, зауважили у прес-службі. Незалежно від проходження або не проходження планового ТО, клієнт має право на звернення до офіційної дилерської мережі Renault зі скаргою на гарантійний випадок. Кожен гарантійний випадок розглядається на наявність зв’язку із виконанням планового технічного обслуговування. Відповідно, кожне рішення приймається залежно від висновків.
ТО проводиться за попереднім записом. Графік роботи дилерських центрів може змінюватись, тому за більш детальною інформацією у “Рено Україна” просять звертатися до Служби підтримки 0 800 500 351 або на сайт www.renault.ua.
Як повідомили AUTO-Consulting у прес-службі компанії “Ніссан Мотор Україна”, офіційні СТО Nissan працюють по всій території України, включаючи й такі найбільш “гарячі точки”, як Херсон, Миколаїв та Суми. У компанії розуміють важливість кваліфікованого сервісу автомобілів, та готові надавати такі послуги. Графік роботи СТО - скорочений і залежить від комендантської години.
Стосовно запчастин, у прес-службі компанії зазначають, що наразі у дефіциті розхідні матеріали та олива. Проте, у компанії роблять все можливе, щоб такого дефіциту не було. Зокрема, вже на цьому тижні планується забезпечити працюючих дилерів оливою. А оригінальні запасні частини - доставити протягом двох тижнів. До речі, зазначають у прес-службі, перша партія запчастин вже була відвантажена дилерам, а на цьому тижні планується відвантаження запчастин, які були завезені до війни.
В усіх працюючих дилерських центрах Nissan техогляд та сервісні роботи проводять відповідно до регламенту. Незалежно від міста України. Знімати з гарантії автомобілі, які вчасно не пройшли планове ТО, у компанії не планують. Кожен подібний випадок буде розглядатися індивідуально.
У прес-службі компанії “АВТ Баварія Україна” AUTO-Consulting повідомили, що імпортером було вжито відповідних до існуючої ситуації заходів. У тому числі - і для диверсифікації поставок запасних частин і комплектуючих. Для дилерів Заходу України вони відбуваються, у тому числі і через новий регіональний склад у Львові. Замовлення можуть знову здійснюватись в звичайний спосіб через дилерські центри, що працюють. Термін поставки запасних частин наближений до тривалості поставки в мирний час. Але, залежно від регіону, він може додатково зайняти 1-3 дні.
Стосовно того, чи будуть зніматися з гарантії ті авто, які не пройшли планове ТО вчасно, в прес-службі повідомили, що як і в усіх автомобільних брендів, гарантійні зобов’язання та можливості Доброї Волі Виробника корелюються із зобов’язаннями власника, щодо дотримання регламентних умов обслуговування автомобіля. Виробником допускається можливість перепробігів не більше 10% від нормативного регламентного часу або пробігу відповідно до CBS (п. 5). Однак, враховуючи своєчасність інформування Власника за 1 місяць або 2000 км, щодо планового ТО, котре наближається, даний термін є достатнім для своєчасного запису на сервіс до найближчого зручного дилера. Планове ТО зараз проводять у звичайний спосіб. Ось перелік сервісних центрів BMW
Що до сервісу та гарантії автомобілів Skoda, у прес-службі компанії “Єврокар” AUTO-Consulting повідомили, що перелік працюючих СТО можна знайти за посиланням. Днями до списку сервісних центрів ŠKODA, які працюють в Україні під час війни, додався харківський Офіційний дилер ŠKODA, "Соллі-Плюс", який відновив роботу. Сумського ООО "Автоцентр-С", на жаль, поки немає у списку дилерських центрів, відкритих для клієнтів. Але тут у межах своїх сил ремонтують автомобілі для ЗСУ, тероборони і поліції.
Що до підтримки гарантії і ТО автомобілів ŠKODA під час воєнного стану в Україні, у прес-службі, як і раніше, радять по можливості дотримуватися регламенту технічного обслуговування. Проте, на період воєнного стану в Україні, гарантія на автомобілі ŠKODA зберігатиметься навіть у випадку невчасного проходження ТО, без обмеження перепробігу. Гарантія діє на території України та усіх європейських країнах. Для проходження ТО або виконання ремонтних робіт можна звернутися до будь-якого з офіційних дилерів ŠKODA. Єдина умова для збереження гарантії - підтримка достатнього рівня технічних рідин.
У компанії “Прайд Мотор” AUTO-Consulting повідомили, що наразі працюють 5 із 11 дилерів Honda. Зокрема, у Києві, Дніпрі, Львові, Хмельницькому, Рівному. Планові ТО тут проводять у звичайному стандартному порядку. Дефіциту наразі немає, запасів наявних запчастин достатньо для виконання робіт, на які є попит. Але через ускладнення логістики, поповнення складу зараз не відбувається. Стосовно того, чи будуть зніматися з гарантії ті авто, які не пройшли планове ТО вчасно, в компанії повідомили, що подібні випадки завжди розглядаються в індивідуальному порядку.
Як стало відомо AUTO-Consulting, бренди PEUGEOT, CITROËN, OPEL продовжують надавати безкоштовне сервісне обслуговування автомобілям державних та комунальних установ. Вже більше 100 автомобілів брендів PEUGEOT, CITROËN, OPEL звернулися в дилерські центри для отримання планового технічного обслуговування, а також для проведення ремонтних робіт різного ступеня складності. Програма діє по всій Україні, у різних містах і областях, сервісні партнери виконують ремонт максимально якісно і швидко.
На сьогодні 5 дилерських центрів PEUGEOT / CITROËN / DS Automobiles / OPEL відновили працездатність та готові обслуговувати автомобілі в рамках програми по підтримці мобільності автомобілів державних та комунальних служб, а саме:
Київ: Ілта, Залізничне шосе 6
Київ: Укрпродконтракт, вул. Ревуцького 56
Миколаїв: ТД Автосвіт та Автодом-Н, вул Космонавтів 81/28
Херсон: Ампір, Новомиколаївське шосе 7а
Додаткову інформацію ви можете отримати за телефоном гарячої лінії 0-800-500-104
ВСІ РОБОТИ ВИКОНУЮТЬСЯ БЕЗКОШТОВНО! Докладніше - за посиланням
Для приватних клієнтів працюючі СТО Peugeot можна знайти за цим посиланням
Про працюючі СТО Citroen можна дізнатися на Гарячій лінії за телефоном 0 800 502 200, або - за посиланням
Чи знімуть авто з гарантіі, якщо автомобіль не пройде вчасно ТО та/або перевищить дозволений ліміт перепробігу? Як повідомили AUTO-Consulting у прес-службі компанії, враховуючи ситуацію та воєнні дії на території України, компанією “Stellantis Україна” було прийняте рішення продовжувати здійснювати обслуговування автомобіля по гарантії у разі несвоєчасного проходження ТО та/або перевищення дозволеного пробігу. При цьому, варто прийняти до уваги, що для забезпечення належної роботи двигуна вашого автомобіля, ТО необхідно пройти за першої можливості.
Також (про це AUTO-Consulting вже розповідав) є просте рішення для тих, хто виїхав за кордон та потребує проходження ТО та отримання гарантійного ремонту. Адже знаходячись за кордоном в будь-якій Європейській країні ви можете звернутися за допомогою до будь-якого авторизованого сервісного центру PEUGEOT / CITROËN / DS Automobiles / OPEL в країні вашого перебування. Для отримання послуг по гарантії вам необхідно надати в сервісний центр реєстраційні документи на автомобіль та сервісну книжку. Кожен дилерський центр, будь-то закордоном чи в Україні, має доступ до бази даних та історії сервісного обслуговування автомобілів брендів PEUGEOT, CITROËN, DS Automobiles та OPEL.
Як стало відомо AUTO-Consulting, за попереднім записом телефоном працюють цілий ряд сервісниї центрів Mazda
Знайти дилера у вашому регіоні можна за посиланням
За інформацією AUTO-Consulting, почали працювати також СТО Chevrolet. Перелік станцій можна знайти за посиланням. Єдине виключення на сьогодні - місто Київ.
AUTO-Consulting і надалі оновлюватиме перелік працюючих сервісних центрів. Стежте за нашими публікаціями.
Хто і як обслуговує українські автомобілі за кордоном
|