На аукціон пропонувалися нежитлові приміщення та земельні ділянки у Луцьку (за адресою вул. Зв'язківців, 15) та у Черкасах (за адресою вул. Чигиринська, 60).
Мова йшла про комплекси цехів, лабораторій та іншу заводську нерухомість, які раніше входили в орбіту виробничих активів "Богдан Моторс".
,br>
Однак, за інформацією AUTO-Consulting, мова все ж таки йдеться не про головні виробничі корпуси автомобільних заводів, а про додаткові приміщення і колишній цех сендвіч-панелей. Спочатку за них намагалися вторгувати 76 млн. гривень. Але після трьох аукционів вартість було знижено до 45 млн. грн.
Але й за таку вартість профільних покупців не знайшлося.
Найбільшу ціну за непрофільні будівлі заводу-банкра запропонував акціонерний банк «Укрексімбанк», який на 100% належить державі й управляється Кабінетом Міністрів. При стартовій ціні в 45 млн грн, «Укрексімбанк» запропонував 51 млн грн.
Як зазначає AUTO-Consulting, ця купівля не означає нічого, бо зрозуміло, що "Укрексімбанк" не стане керувати лабораторіями та недобудованим корпусом, а спробує реалізувати їх іншим власникам, які можуть не мати жодного відношення до автомобілебудування.
Нагадаємо, що в автозавод у "Черкасах" було інвестовано $330 млн., він був запущений в експлуатацію у 2008 році та був розрахований на випуск 120 тис. автомобілів на рік.
У Луцьку, на території колишнього заводу ЛуАЗ, також було проведено масштабну реконструкцію та придбано фарбувальний комплекс під автобуси. Передбачалося, що "Богдан Моторс" проведе реконструкцію підприємства у 3 етапи та до фіналу випускатимуть 7500 сучасних автобусів на рік. Але, на жаль, бізнес-плани підприємств порушила спочатку фінансова криза 2008 року, невдалі умови вступу до СОТ, а потім і ціла низка причин завадила вийти на заплановані обсяги. Докладніше про це читайте за посиланнями нижче.
Непростой путь черкасского завода «Богдан»
Сколько было инвестировано в заводы «Богдан» за все время
Тернистый путь корпорации «Богдан» длиною в 12 лет
Почему у Украины не получилось стать автомобильной державой. Часть 1. Лихие 90-е
Почему у Украины не получилось стать автомобильной державой. Часть 2. 2000-е
Почему у Украины не получилось стать автомобильной державой. Часть 3. Последнее десятилетие.
|