Так, за данними AUTO-Consulting, ринок нових напівпричепів у чевні був навіть більший, ніж у минулому році. Але суттєвий ріст обсягів зафіксовано у сегменті вживаних напівпричепів . Тут, за данними AUTO-Consulting, було зафіксовано зростання у 3 рази, у порівнянні з 2021 роком.
Ринок логістики змінюється і потребує більше техніки. Це дає великий шанс і українським виробникам. Так, за данними AUTO-Consulting, у червні їм вже вдалося зайняти 25% ринку загалом по всіх сегментах.
Лідирували у червні польскі виробники Bodex та Wielton. Майже впритул до лідерів підібрався Schmitz-Cargobull.
Цікаво, що 4-е, 5-е та 6-е місце у червні вже займали українські виробники: ВАРЗ, TAD та Everlast. Їм вдалося випередити всіх інших іноземних виробників, та наростити обсяги.
Чи зможе Україна вивезти на експорт власне зерно за новими напрямками
Чи допоможуть українські виробники бензовозів подолати дефіцит палива в Україні
Більш детальну інформацію по ринку причепної техніки можна замовити в офісі AUTO-Consulting.
|