Зростання вартості пального спонукає багатьох автомобілістів до пошуку автомобілів на альтернативних видах палива. Зокрема, на електриці. Массовому поширенню електрокарів заважала недостатньо розвинута у нас інфраструктура зарядних станцій, та немаленька ціна електричних автівок. Сьогодні у деяких моделей вона вже не набагато більша, ніж у автомобілів із двигунами внутрішнього згоряння (ДВЗ). Проте, чи можна їх придбати в Україні.
Які драйвери росту зараз діють на українському автомобільному ринку
Продажі плагін-гибридів падають через зростання попиту на електромобілі
Варто одразу зазначити, що згадані 100 тис електрокарів та гібридів, які вже є на нашому ринку, це не лише нові, придбані в автосалонах офіційних імпортерів та дилерів. Тут і вживані, і добряче поюзані моделі, і биті та відновлені, які потрапили до нашої країни різними шляхами. І саме їх переважна більшість, хоча б через те, що нових електромобілів у країні дефіцит. Так - через великий попит на електричну мобільність у світі та так звану чип-кризу, електрокарів не вистачає. Наочний приклад - зростання продажів електромобілів і у нас, і у світі на фоні глобального скорочення автомобільного ринку.
Первый электрический Лев, который появится в Украине. Тест-драйв Peugeot e-2008
Та повернемося до українських реалій. У нас пропонуються далеко не всі моделі електромобілів, які є навіть на європейському ринку. Не кажучи вже про світовий. Більше того, серед того, що пропонується, не все можна придбати одразу. Якісь моделі необхідно замовляти і чекати, а якісь - взагалі тимчасово недоступні через воєнні дії та вже згадану чип-кризу. Хоча, теоретично, зараз слушний час для їх імпорту офіційними трейдерами. Адже, як мінімум, американський канал постачання морем зараз не працює.
Серед найпопулярніших в Україна нових електрокарів, за даними AUTO-Consulting, такі моделі:
1. Nissan Leaf
2. Audi e-tron
3. Hyundai Ioniq 5
4. Audi e-tron GT
5. BMW iX
6. BMW iX3
7. Volvo XC40
8. Hyundai Kona
9. Hyundai Ioniq
10. Jaguar i-Pace
11. Mercedes-Benz EQC
12. Mercedes-Benz EQS
13. Porsche Taycan
14. Peugeot 2008-e
Проте, піти до автосалону та одразу придбати можна лише деякі із них. Теоретично, лідер продажів серед електрокарів сьогодні Volkswagen I.D.4. Він посунув Tesla. Проте, німецький електромобіль пропонують наразі лише так звані сірі дилери. Офіційний лідер у нас Nissan Leaf.
Імпортери та дилери пропонують Nissan Leaf за ціною 1077020 грн. Його запас ходу - від 270 до 389 км. Потужність електродвигуна - 150 к.с. У наявності його наразі на складі немає.
Почувствуйте разницу. Первое знакомство с официальным Nissan Leaf
Audi e-tron має електродвигун, потужністю 256 кВт та запас ходу - до 347 км. В наявності цієї моделі також нема.
Jaguar I-Pace против Audi e-tron. Кто круче на наших дорогах?
Hyundai Ioniq 5 пропонується у нас за ціною від 1785600 грн. Пробіг - до 481 км, потужність - 305 к.с. В автосалонах ця модель наразі недоступна.
BMW iX пропонує запас ходу до 630 км, потужність електродвигунів від 326 до 619 к.с. Ціна стартує від 2396543 грн. Під замовлення.
BMW iX3 має запас ходу до 450 км, потужність електродвигуна - 286 к.с. Ціна стартує від 2070636 грн. Під замовлення.
Volvo XC40 пропонує запас ходу до 418 км, потужність електродвигуна - 231 к.с. Ціна стартує від 1679580 грн. На складі наразі немає.
Jaguar i-Pace має електродвигун потужністю у 400 к.с., та запас ходу до 470 км. Ціна стартує від 2596188 грн. На складі наразі є в наявності 1 автомобіль.
Mercedes-Benz EQC має електродвигун потужністю 408 к.с. та пропонує запас ходу 373-437 км. Ціна стартує від 2094055 грн. Під замовлення.
Porsche Taycan має електродвигун потужністю від 321-402 к.с. та запас ходу 440-523 км. Ціна - від 2998320 грн. Під замовлення.
На электрическом спортивном «Порше» по снегу. Первое знакомство с Porsche Taycan 4S
Peugeot 2008-e із максимальним пробігом від однієї зарядки у наявності також немає. Наразі ціна на нього також відсутня.
Первый электрический Лев, который появится в Украине. Тест-драйв Peugeot e-2008
Якщо підсумувати, бачимо, що через зростання попиту на електрокари в Україні, цей вид транспорту став у нас ще дефіцитнішим, ніж звичайні автомобілі. Тобто, практично всі електричні моделі треба замовляти та чекати. Скільки? Залежить від моделі. На сьогодні найменший термін очікування може бути у Nissan Leaf. Імпортер створив склад цієї моделі у Польщі, на кордоні з Україною. Що до термінів імпорту електрокарів інших марок, про них треба питати напряму у імпортерів. А найдоступнішими зараз можна вважати ті моделі, які є в українських автосалонах.
Чому клієнти купують електрокари. Результати дослідення
|