Для початку необхідно зазначити, що багато компаній із зрозумілих причин воєнного часу, не можуть у повному обсязі розповісти про свою співпрацю та допомогу ЗСУ. Тому, наведемо лише кілька прикладів. До речі, за даними Всеукраїнської асоціації автомобільних імпортерів та дилерів, зусиллями усіх вітчизняних представників автомобільних марок, з початку війни до ЗСУ було передано 3800 автомобілів. Це фактично стільки ж, скільки зараз продається в Україні за місяць.
У прес-службі компанії “АВТ Баварія Україна” AUTO-Consulting повідомили, що передали для потреб ЗСУ 16, а для потреб територіальної оборони - 6 автомобілів BMW. Також, з початку війни компанія через НБУ перерахувала 100 000 євро Збройним Силам України. А з травня 2022 року “АВТ Баварія Україна” передає 50% від прибутку з продажів через офіційні онлайн-магазини BMW та MINI:
https://shop.bmw.ua/index.php?route=common/home
https://shop.mini.ua
Компанія “ММС Україна” у березні виділила 3 мільйони гривень трьом лікарням. Допомогу отримали перше територіальне медичне об'єднання Львова, яке має три відокремлені підрозділи: лікарня святого Пантелеймона, лікарня святого Луки та лікарня святого Миколая. А також Національна дитяча спеціалізована лікарня ОХМАТДИТ та Уманська міська центральна лікарня. Окрім цього, починаючи з травня, “ММС Україна” кожного місяця виділяє по 2 мільйони гривень благодійному фонду Паляниця, який базується у м. Львів. Наприклад, в травні-червні завдяки цій ініціативі нагодували більше 2000 сімей на деокупованих територіях. Також гроші їдуть, наприклад, на логістику медикаментів до прифронтових лікарень.
У прес-службі компанії “Єврокар” переконані, що навряд чи в Україні знайдеться бізнес, який не відреагував на початок війни і не працює на нашу перемогу. Так само, як усі українці – хто не воює на фронті, той наближає перемогу в тилу усіма доступними йому методами.
AUTO-Consulting повідомили, що у перші дні війни компанія «Єврокар» разом з Укрзалізницею та адміністрацією Закарпаття організувала на базі заводу у с. Соломонове логістичний хаб для швидкої доставки гуманітарної допомоги з Європи. Локація хабу давала змогу швидко отримувати та відправляти вантажі залізницею, оскільки має під”їзну колію двох видів: європейського і українського зразка. А також розташована поряд з основними автомобільними трасами. Понад півсотні волонтерів, зокрема співробітники «Єврокар», працювали 24/7, щоб відправити вантажі у найбільш постраждалі регіони, де зупинилося постачання критично необхідних продуктів та медикаментів.
Згодом почала надходити допомога від європейських партнерів та їхніх співробітників – SKODA, VW Group, SEAT, “Ядзакі Україна”, Harley-Davidson Europe та ін. Це були продукти тривалого зберігання, засоби гігієни, медикаменти, дитяче харчування, матраци, постіль та одяг – усе те, чого бракувало потоку переселенців, що у пошуках порятунку ринув на Захід.
В умовах лютого-березня військові критично потребували спальників і карематів, на які ми регулярно отримували запити до нашого благодійного фонду Open Mind. Фонд працював і до війни, але з 24 лютого став одним з основних напрямків діяльності для компанії. Всі зусилля співробітників в умовах зупинки продажу автомобілів були зосереджені на роботі фонду.
Замість складання автомобілів, у цехах і кабінетах заводу розмістилися люди. Загалом понад 300 осіб, серед яких 30 дітей, прийняв у себе «Єврокар». Було організоване харчування, навчання і дозвілля. Протягом цього часу тут навіть народилася одна дитина, для якої теж знайшли все необхідне – і одяг, і візочок з автокріслом, адже батьки прийняли рішення рухатися далі за кордон.
Здавалося б, 300 осіб – це небагато, але за час роботи табору для його мешканців забезпечили понад 30 тис. прийомів їжі. З часом, мешканці табору здебільшого рушили додому на звільнені території або за кордон, а на заводі відновилося виробництво автомобілів. Завдяки бездоганній репутації, фокус нашої діяльності від прийому та передачі готових збірних вантажів, які часто були непередбачувані за своїм наповненням, змінився на залучення коштів донорів, повідомляють у прес-службі. Наприклад, європейський підрозділ Harley-Davidson випустив тираж брендованих футболок у кольорах українського прапора. Кошти, отримані в якості прибутку від продажу, були спрямовані до нашого фонду. Це лише один із прикладів, що дозволив нам адресно і точно виконувати запити військових та локальних волонтерів у різних регіонах. Хтось потребував овочів, а хтось – макаронів. Хтось – рушників, а хтось – просив закупити інгредієнти для виробництва лінивих голубців хлопцям на передку. Запити військових змінилися, вони вже просили не каремати, а спорядження, генератори, інструмент і павербанки. А для виробництва скоб, щоб обладнати бліндажі, волонтери просили закупити метал.
Якщо спробувати викласти роботу «Єврокар» та фонду Open Mind у цифрах, виходить, що за 6 місяців, через них пройшло 12 800 тонн гуманітарної допомоги яку можна було б розмістити у 800 вантажних автомобілях. Ми отримали від SEAT, констатують у прес-службі, і передали Ужгородській міській поліклініці та Ужгородському міському пологовому будинку два повністю обладнаних автомобіля швидкої допомоги а також 500 кг медикаментів. Передали до ЗСУ автомобілі ŠKODA Kodiaq та VW Transporter з корпоративного автопарку. Очікуємо на американський шкільний автобус для Закарпаття. Його вже знайшов у благодійників і має передати до України американський блогер Jamie Orr, який відвідав гуманітарний хаб на нашому заводі і продовжує збирати кошти для допомоги українцям. Понад 155 тис євро отримано фондом Open Mind від партнерів і вже витрачено на допомогу лікарням, переселенцям та військовим. Зокрема, спецпідрозділу KRAKEN, бійцям ССО, загонам тероборони, поліції, Нацгвардії та регулярним військовим частинам. З початку війни компанія не звільнила жодного зі співробітників, відновила виробництво автомобілів і пишається тим, що може й надалі працювати в Україні.
Офіційні дилери ŠKODA в Україні, у свою чергу, ремонтують автомобілі ЗСУ, ТРО та поліції, допомагають запчастинами і витратними матеріалами, передають бійцям власні автомобілі й збирають кошти на придбання позашляховиків у Європі.
Щодо основного партнера - Skoda, чий бренд компанія «Єврокар» офіційно представляє в Україні, від прямих гуманітарних вантажів ŠKODA перейшла до підтримки українців у Європі. Компанія разом з іншими брендами концерну VW Group передала 1 млн євро до Агентства ООН у справах біженців. Пожертвувала 10 млн чеських крон чеській НДО People in Need. Надала 1,5 млн чеських крон містам, які прийняли українських біженців і в яких Розташовані виробничі майданчики ŠKODA – Млада Болеслав, Врхлабі та Рихнов-над-Кнежноу. 1 млн євро ŠKODA передала лікарні у м.Тячів на Закарпатті. У Чехії було відкрито український дитячий садок на 100 місць і центр вивчення чеської мови для 200 українців, а співробітники чеських заводів ŠKODA отримали підтримку для своїх родин.
Для «Порше Україна» найбільш актуальним внеском є продовження діяльності. Ми продовжуємо створювати додану вартість у нашій галузі, регулярно сплачувати податки до державного бюджету, виплачувати регулярні зарплати всім шановним леді та джентльменам, які працюють у цій компанії, включно з тими колегами, яких призвали до лав збройних сил. Зберегти бізнес в умовах війни – завдання, яке потребує найвищої уваги та обережного використання досить обмежених ресурсів. Одне єдине неправильне рішення може призвести до загрозливих дисбалансів.
Оскільки наша професія – це громадянська економічна діяльність, ми маємо шанс підтримати нашу країну якнайкраще, просто виконуючи свою роботу якомога краще навіть у найскладніших умовах. Постійний бізнес допомагає підтримувати наших співробітників та їхні сім’ї, ділових партнерів, клієнтів і поціновувачів наших брендів, а також суспільства в цілому. Крім того, ми раді, що отримали можливість продовжувати нашу соціальну активність, щоб підтримати одну з найбільш вразливих груп у країні – дітей, через нашого довгострокового партнера SOS Children Village.
У прес-службі компанії “Стеллантіс Україна” AUTO-Consulting повідомили, що починаючи з 1 березня 2022 року українське представництво концерну STELLANTIS, яке представляє бренди PEUGEOT, CITROËN, OPEL, запустило програму безкоштовного сервісного обслуговування і ремонту автомобілів, що належать державним та комунальним установам нашої країни.
Сервісні центри брендів PEUGEOT, CITROËN, OPEL відкриті в регіонах де не ведуться активні бойові дії для забезпечення справності автомобілів, що належать державним та комунальним установам нашої країни, які працюють задля безпеки громадян. Наразі, сервіси забезпечені безперебійним постачанням запасних частин у повному обсязі, а також кваліфікованими співробітниками.
За час дії програми на сервіси брендів PEUGEOT, CITROËN та OPEL звернулося майже 1000 автомобілів для отримання планового технічного обслуговування. А також - для проведення ремонтних робіт різного ступеня складності. Участь у програмі беруть 33 дилерські центри, які розташовані в 17 регіонах країни. Усі ремонтні роботи проводяться за рахунок ТОВ «Пежо Сітроен Україна».
Задля вашої безпеки, бренди PEUGEOT, CITROËN, OPEL і надалі продовжать обслуговувати автомобілі критично важливих структур! Дізнатися про найближчого дилера, який працює, можна за телефоном гарячої лінії 0-800-500-104.
У прес-службі компанії “Ніссан Мотор Україна” повідомили, що Nissan надає українцям всебічну допомогу. Зокрема, 2.5 мільйона Євро було виділено на підтримку українців. Окрім цього, Nissan надав електричні Nissan LEAF, які зустрічають українців в Польщі та розвозять по польським містам. А також - спеціально переобладнані у автомобілі швидкої допомоги Nissan Pathfinder. Ці автівки працюють в Україні. Також, було надано індивідуальні медичні набори, які включають турнікети та реанімаційні маски. Дилери Nissan також надають велику підтримку, допомагаючи з ремонтом техніки та запчастинами до них.
Компанія Hyundai, як на глобальному, так і на локальному рівні з болем ставиться до широкомасштабної війни в Україні та її наслідків. Ще у перші дні військової агресії проти України структурні одиниці корпорації Hyundai Motor Group та Hyundai Motor Company передали Міжнародному Комітету Червоного Хреста 1 млн та 500 тис. дол. відповідно, для використання цих коштів у рамках гуманітарної місії в Україні, повідомили AUTO-Consulting у прес-службі компанії “Хюндай Україна”.
Можна також відзначити низку дилерів Hyundai, які відповідно до своїх сил, можливостей та регіональних особливостей допомагали ЗСУ та цивільним українцям. Детальну інформацію по цій діяльності в “Хюндай Україна” ще збирають та оприлюднять пізніше. Дилерські центри передають, як автомобілі, так і проводять безкоштовний ремонт та технічне обслуговування автомобілів ЗСУ, а “Хюндай Мотор Україна” забезпечує їх усіма необхідними запчастинами. Також для підтримки економіки України компанія вправно та вчасно сплачує всі податки та докладає зусилля для збереження робочих місць та безперебійної роботи усіх дилерських центрів у регіонах які підконтрольні України та у яких не йдуть бойові дії. Якщо говорити про безпосередній внесок імпортеру Hyundai в Україні автомобілями, то станом на сьогодні передано понад 17 автомобілів. Серед них багатоцільові вантажопасажирські H350, кросовери моделей SANTA FE, PALISADE та TUCSON.
У прес-службі компанії “Рено Україна” AUTO-Consulting повідомили, що з початку війни АТ «Рено Україна» та офіційна дилерська мережа передали понад 410 автомобілів Renault на потреби ЗСУ, ТРО та інших державних органів влади. Тут також фокусуються на доставці автомобілів на замовлення державних органів, наприклад першою доставкою в Україну після налагодження нових логістичних шляхів була партія Duster для поліції.
Окрім цього, ряд дилерських центрів Renault здійснив безкоштовний ремонт автомобілів для ЗСУ та інших організацій, що потребують допомоги (автомобілі, що рятують людей, перевозять гуманітарні вантажі тощо) щонайменше на 1 млн. грн.
Для “Рено Україна”, повідомляє прес-служба, головним завжди були і лишаються люди, тому наступні дії компанії були спрямовані на допомогу співробітникам і їх родинам. Зокрема, з першого дня війни в лавах ЗСУ служать співробітники АТ «Рено Україна». За ними збережені робочі місця з виплатою зарплатні. Навіть після внесення правок до законопроекту № 7251 від 05.04.2022 р Верховною Радою 01.07.2022, які передбачають збереження місця, але не зарплатні мобілізованому співробітнику. Таким чином, з початку війни і донині у компанії не скоротили жодного співробітника, і вчасно виплачують заробітну плату.
До того ж протягом 2х місяців компанія відшкодовувала співробітникам, які вимушено покинули свої домівки, витрати на проживання в межах України або за кордоном. Ще одне важливе завданням – допомога партнерам, офіційній дилерській мережі Renault, зберегти бізнес. Адже працюючий бізнес – це можливість дати необхідну підтримку персоналу та безпосередній вклад у відновлення економіки держави, що є дуже важливим сьогодні. У березні було відновлено постачання запчастин, тож клієнти мали змогу обслуговувати автомобілі. У червні налагодили постачання автомобілів з урахуванням нових логістичних шляхів. З липня відновлена програма для старого парку «Вік має значення» і кредитування придбання нових автомобілів за програмою Renault бонус.
Коли дізнаєшся про ці зовсім не поодинокі факти, навіть не виникає сумнівів, що загальними зусиллями ми обов'язково переможемо. І досить скоро. Слава Україні!
Українські автоімпортери передали майже всі нові авто ЗСУ та поліції
|