Як вже повідомляв AUTO-Consulting, буквально через місяць після початку повномасштабного вторгнення росії, майже всі дилерські центри відновили свою роботу. Звичайно, працювали вони за спеціальним воєнним графіком та із зрозумілими обмеженнями. Проте, це стало для потенційних покупців сигналом, що продажі нових автомобілів в Україні відновлено. І їх, як і до війни, можна подивитися у салонах або, навіть, замовити тест-драйв. Яка ситуація зараз?
Як під час війни працюють автомобільні дилерські центри в Україні
У прес-службі компанії “Субару Україна” AUTO-Consulting повідомили, що ще не всі салони зараз можуть працювати. Але ті, які знаходяться на відносно безпечній території, вітають клієнтів та намагаються надавати всі послуги та інформацію. Цікавість до нових автомобілів є, люди починають більше відвідувати салони. Проте, в нових реаліях, потенційним покупцям також допомагає можливість отримати повну інформацію в інтернеті.
В прес-службі компанії “АВТ Баварія Україна” зазначають, що відвідуваність салонів системно визначити досить важко. Адже, більшість клієнтів приходять за попередньою домовленістю з продавцями. Проте те, що відвідуваність в принципі існує, можна розглядати як позитивний тренд.
Що залишилось від автосалона BMW в Харкові. Відео
У прес-службі компанії “Ніссан Мотор Україна” повідомили, що ситуація із відвідуваністю автосалонів сильно залежить від регіону України.
Nissan відновлює постачання в Україну запчастин та моторних олив з європейських складів компанії
За інформацією прес-служби компанії “Єврокар”, з початком війни відвідуваність автосалонів у цілому знизилась. Не кажучи вже про регіони з активними бойовими діями чи регулярними обстрілами. Хоча, є й приклади відносно позитивних трендів. Але вони здебільшого спостерігаються у регіонах, які прийняли значну кількість переселенців.
У росії почали масово зачиняти автосалони
У росії найближчим часом закриються біля третини дилерських центрів
У прес-службі компанії “Рено Україна” фіксують, що з червня люди почали активніше повертатися у салони. Проте, на думку прес-служби, трендом це назвати ще важко, і довоєнних показників відвідування ще не досягнуто.
У прес-службі представництва Stellantis в Україні AUTO-Consulting повідомили, що у порівнянні з березнем чи квітнем відвідуваність автосалонів значно зросла. Але її рівень все ще нижче довоєнних часів. Клієнти стали більш практичними у виборі автомобілів і дуже часто, в першу чергу, орієнтується на ціну. Тим не менше, результати з продажів нових авто випередили очікування, - зазначають у прес-службі. І це є гарним сигналом для швидкого відновлення економіки та автомобільного ринку.
Як бачимо, відвідуваність автосалонів потроху покращується. І це вже майже тренд. Хоча, не можна забувати і про можливість підбору автомобілів за параметрами і ціною на інтернет-сторінках офіційних імпортерів та дилерів. Такий онлайн-сервіс частково замінює особисте відвідування автосалону.
Як під час війни виживає дилерська мережа
|