Новий двигун входить до сімейства Stellantis Global Medium Engine. Об'єм агрегату становить 2,0 літра, віддача - 203 кінські сили і 300 Нм моменту, що крутить. Головка циліндрів та блок відлиті з алюмінію. На моторі використовуються порожнисті розподільні вали, подвійна зміна фаз, безпосереднє упорскування, малоінерційний двоканальний турбокомпресор з перепускним клапаном і система старт-стоп.
Пару «турбочетвірці» складає восьмидіапазонний автомат – стандартне оснащення Jeep Compass. На версії Trailhawk з ним навіть можна отримати подобу передачі, що «повзе». Поєднання переданого числа першої передачі 4,71:1 та головної пари 4,398:1 дасть рекордне для класу сумарне передавальне число трансмісії о 20:1. Для порівняння: на Wrangler це відношення дорівнює 100:1.
|