BMW представила X5 та X6 2024 модельного року. Обидві моделі лише злегка змінилися зовні - наприклад, помінялися радіаторні грати, а фари стали тоншими, - в салоні відтепер встановлений цифровий кластер iDrive 8 з двох екранів діагоналлю 12,3 і 14,9 дюйма. Набагато серйозніше оновилася моторна лінійка. |
X5 і X6 втратили неелектрифіковані версії, так що в гамі залишилися лише гібриди різних типів. Ще один важливий аспект – модифікація M50i відтепер називається M60i.
Двигуни стали потужнішими: наприклад, бензиновій «шістці» додали 47 сил і тепер вона розвиває 380 сил. Відповідно, автомобілі стали динамічнішими і витрачають на розгін до «сотні» 5,4 секунди.
У випадку з дизельною модифікацією xDrive30d потужність зросла до 298 сил та 670 Нм, а час розгону скоротився до 6,1 секунди. Згадана топова версія M60i змінила не лише назву, а й двигун. Такому кросоверу покладено абсолютно новий агрегат V8 4.4 (530 к.с., 750 Нм), що дебютував на X7 M60i xDrive.
Гібрид, що заряджається, комплектується рядною «шісткою» об'ємом три літри, яка в парі з електромотором, вбудованим у восьмиступінчастий автомат, розвиває 490 сил. У даному випадку збільшення до потужності склало 96 сил, а розгін з місця до 100 кілометрів на годину займає 4,8 секунди проти колишніх 5,6. Гібриду належить і батарея збільшеної ємності, на одному заряді якої він може проїхати 110 кілометрів замість 94.
Серед інших змін – розширився список електронних асистентів, були доопрацьовані стабілізатори поперечної стійкості, скоротилася кількість фізичних кнопок на передній панелі та центральній консолі, а також з'явилися нові бампери та модернізована оптика.
Обидві новинки стануть на конвеєр американського заводу BMW у Спартанбурзі у квітні.До українського ринку вони доберуться ще не так швидко.
Ті двигуни, які у дореформених X5 і X6 не мали електричної надбудови, відтепер доповнені 48-вольтовим стартер-генератором, що дає короткочасне збільшення потужності.
В інтер'єрі тепер домінанта - цифровий кластер iDrive 8 із двох екранів діагоналлю 12,3 та 14,9 дюйма.
|