Два місяці поспіль в AUTO-Consulting фіксують зниження ринку нових напівпричепів, і це, насправді, тревожний сигнал. Бо зниження цього сегменту ринку зазвижай передує стагнації.
Але треба пам'ятати, яким був ринок напівпричепів у 2022 році. Тоді був пік закупівель цистерн і прицепів-зерновозів. Їх купляли будь-яких виробників, де завгодно і за будь-які гроші, бо країна перебудовувала логістику і потребувала великої кількості нових емностей для автотранспорту. Тому, продажі нових прицепів у липні та серпні 2022 року були аномальними.
Цього року все спокійніше. Бізнес заздалегідь подбав про купівлю необхідних напівпричепів, та й потреба у додаткових цистернах для перевезення палива зменшилася. Тому ми й бачимо невелике зниження ринку напівпричепів.
У серпні обсяг ринку вийшов майже, як у минулому році (-4,2%), але ринок став якісно іншим. За підсумками 8 місяців в AUTO-Consulting фіксують зростання на 78%, то ж все поки добре.
Лідером українського ринку причепів залишається Schmitz-Cargobull, який у цьому році вже поставив українським замовникам більше 600 одиниць техніки. Це у 2 рази більше, ніж у минулому році. Непогані продажі також у Bodex та Wielton.
Зниження фіксується тільки по позиціям бітумовозів, цистер та цементовозів. Інші види причепної техніки продовжують зростати.
Спостерігаємо за ринком далі:
Щоб не пропустити і бути в курсі важливих новин - підпишіться на наші канали:
AUTO-Consulting в Telegram
AUTO-Consulting в Facebook
Статистика продажів авто за липень 2023 р
|