“Акумулятори у сучасних електромобілів занадто важкі, через що і машини стають занадто важкими”, — сказав Нік Курік, керівник інженерно-технічного відділу Stellantis.
Він пояснив, що до 2030 року Stellantis запровадить нові технології акумуляторів і більш ефективну упаковку елементів, щоб зменшити вагу вдвічі, що допоможе концерну досягти цілей сталого розвитку.
Можна з упевненістю припустити, що такі розробки врешті-решт також матимуть економічні переваги, що може сприяти появі запланованого корпорацією дешевого електромобіля.
Частина плану щодо зменшення ваги передбачає використання легших і дешевших літій-сірчаних акумуляторів, які зараз розробляються нещодавно придбаною компанією Lytten із Кремнієвої долини. Очікується, що вони також зменшать викиди вуглецю, оскільки в них використовуються менш екзотичні матеріали, ніж літій-іонні акумулятори.
Але це не єдиний варіант, оскільки Курік також згадав про можливість використання натрієво-іонних батарей, які набагато дешевші.
Новий центр займатиметься проектуванням, розробкою та тестуванням акумуляторних батарей, високовольтних елементів, модулів і програмного забезпечення.
Stellantis представляє платформу STLA Medium для електромобілів С/D-класів
|