Так, за підсумками вересня бізнес отримав менше 300 напівпричепів - це найнижчий показник у 2023 році, - констатують у AUTO-Consulting. Зниження обсягів у порівнянні, навіть з минулим роком, зафіксували у масовому сегменті штор. Також впали обсяги закупівель цистерн (-60%), самоскидів і навіть зерновозів. Єдиний напрямок, в якому поки фіксується зростання - це контейнеровози та рефрежиратори.
Відбулися зміни і у популярності брендів виробників напівпричепів. Лідирує Schmitz-Cargobull, а другу позицію потужно обійняв Wielton. Додали у обсягаї і українські виробники.
Цікаво, що потроху оживає сегмент 2-вісних причепів, причому тут першість вже займають українські виробники. Більш детально про ситуацію на ринку причепної техніки - читайте в звітах AUTO-Consulting. |