Фактично пара досягла місця призначення 15 грудня, але поділитися новиною вони змогли лише після відновлення супутникового зв'язку. Цей подвиг був здійснений на електромобілі Nissan Ariya e-4ORCE, який був модифікований ісландською спеціалізованою компанією Arctic Trucks. Серед модифікацій варто відмітити спеціалізовані 39-дюймові шини та відповідні колісні арки, а також деяке льодостійке обладнання та роботу з посилення кузова. За словами Electrek, силова установка та підвіска залишилися в основному стандартними – лише трохи збільшили кліренс.
Все це додаткове навантаження на електромобіль означало, що він повинен був задовольнятися скороченим запасом ходу, який в результаті становив лише від 150 до 200 миль (240-320 км) відносно початкової позначки в 272 милі (майже 440 км). Під час арктичної та антарктичної частин подорожі подружжя Ремсі навчилося деяким хитрощам, щоб зберегти акумулятор теплим для підвищення ефективності. Зокрема, вони нагромаджували снігове одіяло для захисту днища та передній радіатор електроавтомобіля від холодного вітру, або навіть використовували спеціальний намет, щоб накрити весь автомобіль, коли було не дуже вітряно.
Залежно від погоди, дует використовував або вітрову турбіну потужністю 5 кВт, або прототип сонячної гібридної зарядки, щоб зарядити свою Ariya. Якщо це не вдавалося, були моменти, коли їм доводилося повертатися до бензинового генератора – обов'язкового обладнання для подорожей арктичними регіонами. Кріс пояснив Експедиційному порталу, що мета "Pole To Pole EV" – довести, що електромобілі є життєздатною заміною існуючим дизельним експедиційним транспортним засобам у полярних регіонах.
Між полюсами Ремсі подорожували Америкою, причому північна частина була відносно легкою прогулянкою завдяки легкодоступним зарядним пристроям вздовж усього шляху. На півдні була інша історія, але "Pole To Pole EV" співпрацював з постачальником рішень для зарядки електромобілів Enel X Way, щоб встановити зарядні пристрої вздовж їхнього маршруту через Центральну та Південну Америку – особливо на перуанському етапі експедиції. Більше того, Enel X Way пообіцяла зберегти ці нові зарядні пристрої доступними для громадськості, таким чином розширюючи електричний панамериканський зарядний коридор.
Це не вперше, коли Кріс та Джулі Ремсі потрапляють у заголовки новин, пов'язаних з електромобілями. У 2017 році шотландська пара стала першою, хто взяв участь та завершив Монгольське ралі на електромобілі – модифікованому Nissan Leaf Acenta. Зарядка була відносно безпроблемною між Великобританією і Туреччиною, але далі їм довелося покладатися на звичайні розетки, що призвело до багатьох пам'ятних зустрічей з місцевими жителями. Вони проїхали 10 000 миль (16 100 км) за 56 днів – досить складне завдання, враховуючи 90-мильний (145-кілометровий) запас ходу модифікованого Leaf. "Але ми раді, що з моменту завершення ралі у 2017 році вздовж маршруту з'явилася величезна мережа зарядних станцій", – додав Кріс, на випадок, якщо хтось ще захоче прийняти виклик з електромобілем.
Nissan Ariya відправився в експедицію від полюса до полюса
|