Злякавшись підвищення тарифів на електрокари з Китаю, що імпортуються до Європи, компанія Volvo вирішила перенести виробництво двох кросоверів у бельгійський Гент. Мова про субкомпакт EX30 і флагманський EX90, які поки що випускають на заводах у Чжанцзякоу та Ченду. За деякими даними, піти на такий крок Volvo довелося через низькі продажі в Китаї і небажання втратити великий європейський ринок.
Мита на китайські електрокари планують підняти з нинішніх 10 до 15—30 відсотків, хоча аналітики впевнені, що навіть цього буде недостатньо для досягнення цінового паритету між автомобілями, виробленими на території Євросоюзу та Піднебесної. Мета всього цього тим часом цілком очевидна. Підвищенням тарифів європейська влада хоче покінчити з «несумлінними торговельними практиками», під якими розуміють субсидування урядом Китаю ланцюжків постачань для зниження кінцевої ціни. Аналогічно діють і США — але там підхід ще жорсткіший.
Захищатимуть американських виробників підвищенням тарифів одразу на 75 процентних пунктів — з 25 до 100 відсотків. Крім того, вже нинішнього року з 7,5 до 25 відсотків зростуть тарифи на імпортні літійні акумулятори для електрокарів, а для графіту та деякої критичної сировини мита піднімуть з 0 до 25 відсотків.
|